Zdravím pánové, koupil jsem si Multiplu JTD 77kW z praktického hlediska - ale dostala mě spotřeba s průměrem 10l. Snažil jsem se tady nějaká moudra pochytit, ale: tlakové hadice od turba OK, EGR zaslepený, auto nekouří ale:! cca10 sekund po startu se rozběhne ventilator před chladičem, po odpojení váhy vzduchu jede úplně stejně, při otevřeném okně slyším při akcelerováni jemný piskot turba...jona po nastartování mi chvilku poskakuje ukazatel rychlosti
zajed na diagnostiku ta ti poradi vic.
ale pokud po odpojeni vahy auto jede stejne tak zrejme bude problem s tou vahou, jestli mas zaplou klimu tak se ventilator rozbehne sam. pripadne mrkni na cidlo teploty zda neni odpojene
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3 jtd
fiat multipla rallye hobbycros
Tak jsem byl na diagnostice s tímto výsledkem: váha vzduchu je v pořádku, vadné čidlo teploty, chyba snímač polohy pedálu plynu....jinak nic.
Jo a v průběhu víkendu začlo zlobit servo - volantem jde otáčet velive těžce na volnoběh a jakmile přidám plyn je to lepší, ale nic moc - kapalina tam je, nikde nic neteče a když otevřu nádobku, tak mi to připomíná jako koktejl v mixéru. Máte někdo podobné zkušenosti ?
Díky
JZ
Takže po výměně čidla teploty šla dolů a ventilátor už nevrčí. Vyměnil jsem servo pumpu a řízeni jde krásně lehce.
Jen se mi zdá, že pořad vibruje motor-za tepla i za studena a nejvíc na volboběh. Dále při rozjezdu mi jakoby škube motor-zadní silentblok u převodovky je nový. Nemáte někdo páru čím to může být ? Díky