Ani jedny sem nikdy neměl a po skvělém seřízení světel i po čtyřech letech skvěle svítí Bosch xenon Blue... Svítěj dobře ale když sem dnes vyměnil klasický skleněný parkovačky za cool 4led VECTA (jsou spíš do modra) příjde mi že Boschky jsou už vysvícený ale už mám taky cool parkovačky
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Zdar lidi.Zkusil jsem taky bílé LED parkovačky (T10).Vypadá to dobře i svítí.Co na to Policie?Přeci jenom s kombinací normálních(žlutých)H4 světel je vidět,že ty parkovačky svítí lehce do modra.O STK se nebojím páč tam mám svého technika,který by mě vyhodil snad jen za vražednou závadu .Máte s "pomáhači a chrániči" nějaké zážitky na téma LED parkovací světla.Dík
Ja ma ledky a pomahaci uz me parkrat zastavovali a nikdy to neresili a to ty moje ledky jsou hodne videt ze to neni normal zarovka. Vetsinou je zajima spis nesvitici spz o ktere sem uz 3x delal ze nevim ze to asi prestalo svitit ted po ceste
šPunto mk2a 3dv 1,2 8V - eX
Audi A3 8p 3dv 1.6 16V
Tak nad SPZ jsou sulfidky a ty mi snad nikdy nešly moc dlouho až před třema rokama sem ty plastíky průhledný namatlal silikonem jakýmsi a od tý doby se tam vlhkost nedostává a svítěj obě a stále
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Jo jo jsou tam 37mm dlouhé sulfidky.Na tom průhledném plastu je něco jako gumové těsnění a to asi moc netěsní.U hatchbacku ten zadek schytá dost vody a nepořádku.Mimochodem tam mám taky bílé LED inu cool.Ty ledky na SPZ jsem řešil právě s technikem z STK a říkal mi pokud jsou bílé tak není problém.
nad znaku sem dal 2 SMD sulfitky a rozdíl je fakt obrovskej, ono stačí sundat ten plast, očistit, pořádně máznout třeba silikonovým olejem to gumový těsněníčko a řádně opatrně utáhnout šroubky v parkovačkách mám taky ledky a svítivost o hodně lepší, takový s nádechem do modra a jasnější světlo tady v dojčlandu mě ještě nestavěli, policajty tady moc nepotkávám;-) uvidím až pojedu do čech, co na to řeknou soudruzi
Mam takový malý problém u punta r.v. 2005. Zjistil jsem že mi jedno světlo svítí výš než má. Důvod je takový že ve světle chybí vrut který drží plech do kterého je uchycena žárovka potkávačky.
Hledal jsem na netu a objížděl železářství... bohužel jsem nikde nesehnal. Na netu z toho ročníku moc bouraček není. Nevíte náhodou jak je to uchycení řešené u punt z roku 99-03? Měl jsem ho sice taky pár let ale už je z domu a toto si fakt nevybavuju. Za každou radu budu vděčný...
Jinak doufám že se s tím dotazem můžu nacpat tady. Jsem tu nový...
Jedná se o vrut do plastu s Torx hlavou. Stoupání závitu je jiné než jsem doposud sehnal. Hlavně mě zajímá jestli to taj je řešené i u těch úzkých světel. http://www.pictureup.cz/verejne/487734-svetlo" onclick="window.open(this.href);return false;
Je tam dira cca 8mm dlouha. Kdyz uz tam je jeden zavit a ja tam zacnu rezat druhy tak to bude drzet prd. A ke vsemu to je nejaky krehky plast takze to fakt neni dobry napad. Nemuzete mi nekdo vyfotit zezadu ty svetla z modelu 99-03 nebo jak se to delalo? Proste jen MK2.