1. Bicykel? Ja mám strešný nosič. Aj tak v prípade nehody je posádka menej vystavovaná stretu s nákladom. Nech práci 6-tich aerbagov nič nebráni.
2. Rezerva v GP a je jedno či T-JET má karoseriu prispôsobenú na uskladnenie jedného plnohodnotného kolesa. Len niektoré verzie ho mali za príplatok, preto sa dodávali už len s dojazdovou sadou (kompresor, emulzia) bez kľúča na kolesá a zdviháku. V priestore pre rez. koleso bol len kus polystyrénu s držiakom na dojazdovú sadu.
Disková nádrž LPG do tohoto priestoru v pohode vojde s objemom 30L.
3. Rozvody pre T-JET bez práce na cca 70-100€. Stačí len remeň s nap. kladkou. Vodnú pumpu som nemenil a ešte sa mi to ani raz nevypomstilo.
V prípade zanedbania rozvod. remeňa a kladky na MULTYPLE 1,6 16V som si ešte prirátal: odťah, 16 ks ventilov cca 300€ + práca repasu hlavy. Hotovú hlavu som si na nové tesnenie už založil sám.
4. Na mojom T-JET mám 70 000km a zadné brzdy sú bez zásahu, predné kotúče trocha chvelo tak som ich len dal za 10€ zarovnať na sústruhu, dal som nové obloženie a je to v OK. Ale počul som že mechanici už nedávajú kotúče zarovnávať ale ich rovno menia za nové, tak tá cena asi nebude taká závratná. Maximálne toľko čo plná nádrž benzínu
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
5. Pneu na 17" diskoch majú výšku 45/205. V techničáku mám aj alternat. rozmery R17 45/225 a R15 s vyšsou pneu tak aby bol celkový priemer kolesa zachovaný.