Dnes som isiel menit original blaupunkta za neoriginal JVC. Mal som kupeny ten ramik original z Fiatu. Ale ten montazny kovovy ramik dodavany s autoradiom sa do toho otvoru v palubnej doske (nie do otvoru zakupeneho ramiku z fiatu) nezmesti Aspon tak narychlo ked som ho mal nasunuty na autoradiu som ho tam nedostal. Treba to zbrusit? To sa mi moc nechce. Bol uz vecer, nejak som to neriesil dalej, po svetle sa na to pozriem, ale ak s tym mate skusenosti, tak rad uvitam akekolvek rady.
Diky
Chalani mam problem mam punto 2004 3dv. hgt a mam original radio blaupunkt aj na mp3 kupil som ramik zobral druhe radio zapojil tie iso konektory ale radio nejde zapnut nejde stava asi presne tam kam by mala stalo sa to aj vam ked ste menili autoradio? a skusal som to na dvoch autoradiach a to iste
este sa opytam pretoze to nieje uplne jasne. davas tam Original radio, alebo namiesto original iba lubovolnu druhovyrobu. original ti nepojde pravdepodobne kvoli tomu ze nebude kompatibilna CAN bus komunikacia, mozno by to vedel niekto naprogramovat. ak tam davas lubovolnu druhovyrobu tak to budu iba zle napajanie.
urcite sa da aj opravit, ale zrejme sa to moc neoplati.. nepises ako punto mas a ake radio konkretne, ale vies tam dat uplne akekolvek, mozno budes musiet kupit jedine redukcny ramcek. original mava vaciu prednu cast. ale pojde ti tam inak akekolvek radio. dnes stoja radia par korum..
Ahoj všem, jsem tu nový a radši budu pokračovat v dotazu. Máme auto chvíli (Punto II r.v. 2OO4 1,2i ), ale už jsem zkoušel dávat jiné rádio, protože staré je po smrti. Koupil jsem redukci do auta na kabely na ISO konektor a rádio mi pořád nešlo, tak jsem začal proměřovat. Kostru jsem našel hned (hnědý kabel), trvalých 12V taky (žlutý kabel), potom jsem hledal spínaných 12V od klíčku (byl to červeno bílý). Ale stejně rádio nic. Tak jsem pokračoval v měření a zjistil jsem, že na těch spínaných 12V jde napětí i bez klíčku a když zapnu klíček do polohy start a nastartuju, tak tam je najednou 5-6V a rádio nejde. Když jsem dal oba kabely od rádia (červený a žlutý) natvrdo na 12V trvalých, tak rádio jde, ale po chvíli naskočí na palubce porucha posilovače řízení a posilovač nejde. Už jsem z toho tak trochu nešťastný. Za případné rady nebo poznatky děkuji.¨ Tomáš