Mám Multiplu
 1.6 16V BiPower
 1.6 16V BiPowerzřejmě mám problém s termostatem. A potřeboval bych pár rad.
Auto slabě topí jezdím cca 6km a na konci trasy je stále vlažný vzduch.
Po delší době jízdy je to o mnoho lepší.
Když sáhnu na hadice vedoucí k chladiči jsou studené což by ukazovalo na funkčnost termostatu. (Otec měl u fábie podobný problém, chladné hadicek chladiči, a po výměně termostatu vše OK) Ale mi se nechce vyhazovat 1 600kč za to abych zjistil, že třeba termostat vadný není.
Topení jsem odvzdušnil.
Mám proto dotaz jak dobře Vám topí Mulťa na plyn?
Je někdo z okolí Frýdku-Místku kdo by byl ochoten se sejít a porovnat teplotu vzduchu
 vycházejícího z topení?
 vycházejícího z topení?Nevíte někdo jak co nejjednodušeji zjistit jestli je funkční termostat?
Nebo jak vyřešit slabé topení?
Díky za odpovědi
Saki
 jsem z toho zklamán myslel jsem že to bude topit víc. Topení je dle mého názoru na tak velký interiér slabé. Ještě bych měl dotaz po kolika kilometrech kildné ranní jízdy Vám začne foukat horký vzduch. Mějte se fajn.
  jsem z toho zklamán myslel jsem že to bude topit víc. Topení je dle mého názoru na tak velký interiér slabé. Ještě bych měl dotaz po kolika kilometrech kildné ranní jízdy Vám začne foukat horký vzduch. Mějte se fajn.
 ale zjistil jsem že nejíp to topí když dám teplotu na max a větrák na dvojku sice to chvíly trvá ale vytopim to jak mile dám tři tak je to vlažný a čtyři studeny.  Nevíte někdo kde v JTD je termostat ?
  ale zjistil jsem že nejíp to topí když dám teplotu na max a větrák na dvojku sice to chvíly trvá ale vytopim to jak mile dám tři tak je to vlažný a čtyři studeny.  Nevíte někdo kde v JTD je termostat ?
 A celkem to i topilo.
 A celkem to i topilo. 