Stránka 2 z 2

Re: Fiat Bravo ii cuká

Napsal: 04 dub 2019, 19:50
od turbom
Tak tohle jsem měl u Punta lpg. Akorát to většinou tak po 5-10 pokusů nakonec chytlo. Při jízdě občas cukalo. 2x čisteni vstriků, 1x jejich výměna, 2x odešlo benzínové čerpadlo. Pak jsem vycucal benzínovou nádrž do sucha, byly tam šlemy, rez, voda apod. Začal dávat jen 100 oktan benzin a byl pokoj.
Prvně zkus jestli neodešlo čerpadlo, pak jiskru apod., jak píše little_boy.

Re: Fiat Bravo ii cuká

Napsal: 10 dub 2019, 17:14
od Emperor
Tak se ukazalo, ze vstrikama to neni, byly na cisteni a v poradku. Ted je situace, ze svicky, civky a vstriky jsou v poradku. Auto nejede. Map senzorem by to byt nemelo. Mate nejake rady? Prece neni mozne, aby bylo tolik starosti s jednoduchym benzinovym motorem. Mam to dat do fiatu kde se uz uvidi? Nebo netusim. Diky

Re: Fiat Bravo ii nestartuje

Napsal: 11 dub 2019, 08:26
od martin72
A ještě jednou po stopadesátéprvé, problémy začaly po kontrole LPG. Předpokládám, že se ti to na benzín podaří nastartovat, když to vozíš po servisech. Jak se to auto chová při čistém provozu na benzín a po smazání adaptací? A benzínová pumpa dává co má? Nemohu se ubránit předpokladu, jak tady už psali kluci, že špatné nastavení LPG rozhodí adaptace motoru a pak to nestartuje.

Re: Fiat Bravo ii nestartuje

Napsal: 11 dub 2019, 08:51
od Emperor
Auto nestartuje na nic. Bylo do jedne autoopravny dovezeno na lane.

Re: Fiat Bravo ii nestartuje

Napsal: 11 dub 2019, 10:29
od martin72
Víš, ono z toho sledu informací, tak jak jsi je podával, nebylo přímo zřejmé, že to nejde "vůbec" už nastartovat. Jak tu již někdo psal, ten motor je hodně jednoduchý, tak pokud tam jde benzín a jiskra ve správnou chvíli, tak ten motor naskočí. Tak že to chce zkontrolovat, palivové čerpadlo - tlak, vstřiky - jestli stříkají (myslím zapojené v systému), zapalování jestli dává jiskru - zase zapojené v systému. Můžeš si pomoci startovacím sprejem, tím ověříš jestli je problém v benzínu nebo v elektrice. Když bude elektrika v pořádku, tak to naskočí, ale pak chcípne, jelikož bude problém v dodávce paliva. Když to nenaskočí, tak bude problém v elektrice. Je otázkou, kdyby byla porucha snímače otáček klikové hřídele, která by se projevila při startu, tak jestli by to ECU zvládla vyhodnotit, to netuším. Kolega to měl teď na Kia Ceed a i když tam je snímač vačkového hřídele, tak to jednotka nebyla schopna detekovat (problém měl jen při startu, za chodu motoru už fungoval, proč - to se mě neptejte). Předpokládám, že se během celé této anabáze nerozsvítila kontrolka motoru. Jak jsi poznal, že před návštěvou servisu LPG ti kontrolka motoru bliká právě z důvodu LPG? Jaká diagnostika byla použita na načtení chyb? A co že jsi to měnil za tlakové čidlo, jelikož čidlo tlaku benzínu tam není, jak píše kolega.

Re: Fiat Bravo ii nestartuje

Napsal: 11 dub 2019, 10:35
od Emperor
Byl jsem s tim ve fiatu, auto jsem ted kupoval pred par mesici… chtel jsem si overit najete km a tu kontrolku. Rekli mi, ze to je problem lpg. Potom jsem s autem byl v lpg servise a tam mechanik akorat tu soustavu vycistil a kontrolka prestala blikat. Dojel jsem domu a potom uz auto nestartovalo.

Re: Fiat Bravo ii nestartuje

Napsal: 11 dub 2019, 10:38
od Emperor
Pardon, mate pravdu, bylo meneno cidlo teploty motoru... To jsme vymenili po tom, co auto prestalo jet, protoze to psala diagnostika ale stejne to nepomohlo.

Re: Fiat Bravo ii nestartuje

Napsal: 11 dub 2019, 11:07
od martin72
Tak že, ve Fiatu ti řekli , že za blikající kontrolku může LPG a nějaký protokol, proč to blikalo , to asi nemáš? Když jste měnili a kontrolovali díly zapalování, které popisuješ, víme jestli fungují v rámci systému motoru? Tvoje informace jsou takové kusé a nemají žádný vypovídající charakter. Pochopil jsem, že tam je nové čidlo teploty, cívky, svíčky a kontrolované vstřiky, ale vůbec netuším jestli to hází jiskru a jestli vstřiky stříkají kdy mají a jestli je tam správný tlak paliva.