Bravo2: klima
Moderátor: peta.smolik
- Darth.W
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 265
- Registrován: 28 dub 2011, 11:04
- Bydliště: Kysucke N. Mesto, SVK
Re: Bravo2: klima
jezkovi voci ... ale si pisal ze si to dal na automatiku, teda si klimu zapol, teda bezi tak co sa ti nezda?
			
			
									
						
							[color=#FF0000]http://www.youtube.com/waderlord29[/color]
Fiat Tipo sedan 1.4 70 kW Italia Extra
			
						Fiat Tipo sedan 1.4 70 kW Italia Extra
- Reklama
Re: Bravo2: klima
Víte někdo kde ústí hadička odtoku kondezátu? (manuální klima, pravděpodobně to bude u automatický stejný)
Resp. je po demontáži předních stěračů a torpéda rozumnější přístup k výparníku, tak aby se na něj dal přímo aplikovat desinfekční roztok? Díky za odpověď
			
			
									
						
							Resp. je po demontáži předních stěračů a torpéda rozumnější přístup k výparníku, tak aby se na něj dal přímo aplikovat desinfekční roztok? Díky za odpověď

exRenault 19 Chamade ('91 173 000>287 000+); 
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
			
						Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
Re: Bravo2: klima
odtok kondnzátu je vyvedení  vpodlahe, výparník je v stredovom tunely, takže sa tam da dostat iba po vytiahnutí peloveho filtra na strane s polujazdca  
			
			
									
						
							
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
			
						Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Re: Bravo2: klima
Díky za odpověď, nebyl jsem si jistý, jestli je k němu přístup po vyndání filtru a chtěl jsem to dezinfikovat přes odtok 
			
			
									
						
							
exRenault 19 Chamade ('91 173 000>287 000+); 
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
			
						Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
Re: Bravo2: klima
Da sa.Ked das dolu ten bocny plast tak ten odtok je pod klimou.da sa ta gumicka stiahnut a vopchat tam hadicku z toho sprejamr.brain píše:Díky za odpověď, nebyl jsem si jistý, jestli je k němu přístup po vyndání filtru a chtěl jsem to dezinfikovat přes odtok
EX-Fiat stilo 1,9 jtd 85kw.Momentalne Fiat bravo 1,9 mjtd 88kw
			
						Re: Bravo2: klima
Uvidím, až to rozeberu jak to bude vypadat  Chtěl jsem to vzít rozprašovačem s roztokem ajatinu, ale radši koupím Valeo ClimPur.
 Chtěl jsem to vzít rozprašovačem s roztokem ajatinu, ale radši koupím Valeo ClimPur.
			
			
									
						
							 Chtěl jsem to vzít rozprašovačem s roztokem ajatinu, ale radši koupím Valeo ClimPur.
 Chtěl jsem to vzít rozprašovačem s roztokem ajatinu, ale radši koupím Valeo ClimPur.exRenault 19 Chamade ('91 173 000>287 000+); 
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
			
						Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
Re: Bravo2: klima
Caute. Chcem sa spýtať že ako ste spokojný s účinnosťou manuálnej klimatizácie u brava 1.4 tjet 88kw?
			
			
									
						
										
						Re: Bravo2: klima
Moje auto ma 9 rokov,  bol som minuyi nesiac na plnicke  z klimi odcerpane 230g,  cize  cbybalo viac ako polovica,. Nie ze by nechladila ale po doplneni je to vyrazne lepsie. 
Ozaj bol som prvy krat za tych 9 rokov.
			
			
									
						
							Ozaj bol som prvy krat za tych 9 rokov.
marea 1,8  
bravo 2 1,9 mjet 120
			
						bravo 2 1,9 mjet 120
Re: Bravo2: klima
Takže si spokojný? Nie je to ze musíš mať 3 rýchlosť fukania na najmenšiu teplotu alebo že je tam chladno až po neviem koľkých kilometroch? Za každý ďalší názor budem rád. Ďakujem.
			
			
									
						
										
						Re: Bravo2: klima
Pouzivam 1 max. 2 druhy stupen a to len vynimocne. 
Nezabudny pri spusteni klimi prepnut na vnutorny okruh.
			
			
									
						
							Nezabudny pri spusteni klimi prepnut na vnutorny okruh.
marea 1,8  
bravo 2 1,9 mjet 120
			
						bravo 2 1,9 mjet 120
Re: Bravo2: klima
Zdtavím fiaťáci.Mám taký problém s klímou.pred zimou som mal deravú hadičku a freón vyprchal.neriešil som to.prišiel apríl hadičku vymenil a nanovo naplnil klímu 500g ako ma byt.nikde neuniká.Teraz keď chodím v meste alebo stojím na jednom mieste klíma trocha chladí  a čerpadlo zapína vypína v intervale 10sekúnd.chalani hovorili že tam nastane tlak,a čidlo vypne čerpadlo.ventilátor fúka na druhom stupni.akonáhle mimo mesta prekročím 80-90km/h(nápor vzduchu)začne chladiť ako besná.čím to môže byť?ak by čerpadlo bolo zlé,tak by to nechladilo vôbec.chladič klímový aj motorový sú čisté priedušné.ďakujem všetkým za odpovede.
			
			
									
						
							Fiat Bravo 2   1.4Tjet   88kw  Emotion 2008
			
						- 
				little_boy
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 280
- Registrován: 11 pro 2015, 15:47
Re: Bravo2: klima
ahoj, je preplnena, melo by stacit ji odpustit trochu media. Delal bych to pri zapnuty klime ventilem na strane nizkeho tlaku plus to bude blejt i neco oleje, takze nakej hadr at si to moc nezadelas. Odpoustet dokud kompresor bude 'padat'.
			
			
									
						
										
						Re: Bravo2: klima
Neviem si predstaviť že profesionáli s profi prístrojom by urobili chybu.  nevadí skúsim trocha vypustiť ako píšeš,potom dám vedeť
 nevadí skúsim trocha vypustiť ako píšeš,potom dám vedeť  
			
			
									
						
							 nevadí skúsim trocha vypustiť ako píšeš,potom dám vedeť
 nevadí skúsim trocha vypustiť ako píšeš,potom dám vedeť  
Fiat Bravo 2   1.4Tjet   88kw  Emotion 2008
			
						Re: Bravo2: klima
Dojeť někam, kde dělají servis klimatizací a ví víc, než jen že to má vysokotlaký a nízkotlaký okruh a na to přijde ta a ta hadice... Ať to chladivo odsajou a převáží, mrkni do manuálu na množství chladiva a na to kolik ho odsají.
Jinak to, že kompresor spíná a vypíná je dobře, systém natlakuje a pak vypne (= je tam chladivo). Když je tam chladiva málo, tak to tlakuje celou dobu.
			
			
									
						
							Jinak to, že kompresor spíná a vypíná je dobře, systém natlakuje a pak vypne (= je tam chladivo). Když je tam chladiva málo, tak to tlakuje celou dobu.
exRenault 19 Chamade ('91 173 000>287 000+); 
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
			
						Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
- 
				little_boy
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 280
- Registrován: 11 pro 2015, 15:47
Re: Bravo2: klima
mr.brain: v pripade bravy (obecne novych aut) to neni pravda, pouzivaji kompresor s promenym objemem a ten bezi porad - i kdyz je klima vypnuta. Nema cyklovani jako to delali klimy driv, ale snizuje vykon podle mnozstvi odpareneho media ve vyparniku. Cyklovani je taky rizene podtlakem ve vyparniku, ne pretlakem v chladici. To 'vypnuti' co popisuje riki je skokove snizeni objemu na minimum, neni to normalni situace, dojde k tomu ze se prehreje / pretlakuje chladic. Duvod muze byt preplneni nebo spatna funkce chladice (me uz tam taky schazi pulka zebrovani... je to uz proste stara plecka) a bez servisu typu vymena komponent je to odpusteni media nejjednodusi a nejlevnejsi zprovozneni.
Jinak souhlas s tim ze kdyz ma nekdo plnicku a umi pripojit hadice / zmacknout knoflik z nej jeste nedela odbornika na klimy
			
			
									
						
										
						Jinak souhlas s tim ze kdyz ma nekdo plnicku a umi pripojit hadice / zmacknout knoflik z nej jeste nedela odbornika na klimy





