To jsi řekl hezky. Stejně Ti amatérští tuneři nebudou věřit tzv. sportovní filtr má význam pouze s dalšími úpravami . Jinak jsou to zcela vyhozené peníze. A potom jsou fora plné lidí co zcela upřímně tvrdí,že jen tzv. sportovním filtrem a výměnou svíček to má o 10kw víc.
Mně to jeden známej tvrdil že ten hříbek je bomba a že má hned o min. 3kw víc a tvrdil že je to na 100% a tak jsme se vsadili, já tvrdil, že s hříbkem má výkon o max. půl koně větší, on že o minimálně 5koní větší, sázka byla o to kdo pak zaplatí tu brzdu. Nejdřív mu to změřili na brzdě s origo airboxem na Puntu 1,1 mu to dávalo 41,4 kw což je celkem normál páč měl najeto kolem 50tis. a celkem se o něj staral a deklarovanejch 40kw je třeba brát s rezervou páč po zajetí až si motor sedne tak se výkon maličko spraví... Po sundání airboxu a nahození hříbku mu to opět změřili a měl 41,5 kw )))) Já vyhrál on cvaknul brzdu a bylo po legraci a asi za měsíc si změřil spotřebu s hříbkem a hned potom s airboxem a v tu ránu byl hříbek na Aukru))))
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
No tak ty svody ale ten výfuk degradujou do jen možná atrajtivnějšího zvuku a jak sem psal objem nasávanýho vzduchu a k tomu musí bejt adekvátní komplet výfuk Ten vzorek podle kterýho se to počítá neznám...
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Jezdec píše:
No, jak vidim ty ceny tak to asi necham tak jak to je nez riskovat poskozeni motoru...
poškození motoru? proč? to by chtělo vysvětlit, já na noname filtru jezdím 5roků a ještě jsem nic nepoškodil
vzhledem k tomu, že ten filtr má jako vyšší průchodnost vzduchu, tak má zákonitě i vyšší průchodnost prachových částic. tenhle fitr za pětikilo je prostě nanic, já jsem laboroval s KN za těch 2,5 klacku a stálo to ůplně za prd. ale když už pro nic jiného než dobrý pocit si to klidně namontujte
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
ale naprosto to na 1.2 8v nesedi. Ta gumova redukce ma asi o 5cm mensi prumer a bez sance to natahnout na sani. Takze dneska sem to vratil a nedoporucuju to kupovat.
radekrat píše:....ale naprosto to na 1.2 8v nesedi. Ta gumova redukce ma asi o 5cm mensi prumer a bez sance to natahnout na sani. Takze dneska sem to vratil a nedoporucuju to kupovat.
co si člověk neudělá doma sám.... hlavně že za to chtějí tolik peněz,to už jde vidět na té fotce,že to gumové koleno má dost malý průměr
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Používal jsem v Bravu 75TD a ve Stilu JTD115, obě přikrmené.
Výkonový rozdíl oproti jednorázovému papíráku nezjistitelný, cena výrazně vyšší, nutnost správné údržby (čištění, olejování). Zvuk trochu hustokrutější při volnoběhu a podtlaku v sání (plyn na podlaze z nízkých otáček).
Resumé: vyhodnotil jsem si to jako "nikdy víc".
Pro tunery možná dobré, pro běžného uživatele auta vyhazování peněz. Jestli vůbec pomáhá, tak až ve vysokých otáčkách a tam já stejně nejezdím.
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil