
Tak ci tak ma celkom zarazilo, ked mi ukazal, na co spada a na co nespada zaruka. Napr. ta spojka tam vylozene kricala.
Moderátor: peta.smolik


 ja servisujem Tipo v BA, pri prvej garančke po roku cena 170 EUR. Otec servisuje na východe slovenska, prvý servis po roku necelých 90 EUR (obe auta servisované v autorizovaných servisoch). Celkom prekvapí tak velký rozdiel pri uplne rovnakých servisných úkonoch na rovnakých motorových verziách. Ako bonus za 170 EUR som dostal odpadávajúci spodný kryt motora, keďže expert čo menil olej tam nevrátil na jednej strane šrubu, ktorá spodný kryt drží. Tak som si pod auto ľahol ja a dal ju tam, moja chyba pri prevzatí auta som si to nevšimol, priznám sa ani ma nenapadlo to skontrolovať. Ochota a snaha výjsť v ústrety zákaznikovy tuto v Ba minimálna. Odpovede typu nedá sa nejde to to je vlastnosť vozidla tak to má byť sypú z rukáva. Na druhej strane, otec menil na svojom Tipe už viacero vecí, okrem už spomínaných tyčiek stabilizátora aj nejaký senzor, pretože mu ostala svietiť kontroloka "porucha systému vstrekovania", všetko na záruku a bez blbých rečí. Tieto skúsenosti mám ja a moje najbližšie okolie, tak ak to výjde druhá prehliadka Tipa bude tam kde nič nie je
 ja servisujem Tipo v BA, pri prvej garančke po roku cena 170 EUR. Otec servisuje na východe slovenska, prvý servis po roku necelých 90 EUR (obe auta servisované v autorizovaných servisoch). Celkom prekvapí tak velký rozdiel pri uplne rovnakých servisných úkonoch na rovnakých motorových verziách. Ako bonus za 170 EUR som dostal odpadávajúci spodný kryt motora, keďže expert čo menil olej tam nevrátil na jednej strane šrubu, ktorá spodný kryt drží. Tak som si pod auto ľahol ja a dal ju tam, moja chyba pri prevzatí auta som si to nevšimol, priznám sa ani ma nenapadlo to skontrolovať. Ochota a snaha výjsť v ústrety zákaznikovy tuto v Ba minimálna. Odpovede typu nedá sa nejde to to je vlastnosť vozidla tak to má byť sypú z rukáva. Na druhej strane, otec menil na svojom Tipe už viacero vecí, okrem už spomínaných tyčiek stabilizátora aj nejaký senzor, pretože mu ostala svietiť kontroloka "porucha systému vstrekovania", všetko na záruku a bez blbých rečí. Tieto skúsenosti mám ja a moje najbližšie okolie, tak ak to výjde druhá prehliadka Tipa bude tam kde nič nie je 
 Na druhej strane mne do smiechu nebude ak sa kolotoč porúch začne po uplynutí záručnej doby
 Na druhej strane mne do smiechu nebude ak sa kolotoč porúch začne po uplynutí záručnej dobyMotor je na to citlivy, T-jet ked zapnes, nemozes ho hned vypnut. Po starte tam manazment motora dava velke davky paliva aby to neskapalo. Podla mna si to mal zaliate benzinom.ppetr22 píše:Tak mám stejný problém, takové bouchnutí / tupé klepnutí někde od přední nápravy při přejezdu vyšší nerovnosti, z řidičovy strany. Najeto 43t km. Za měsíc to jde na prohlídku, tak uvidím.
Taky jsem zjistil jinou věc. Přišel jsem ráno k auto, nastartoval, do toho telefon a musím zpět. Tak jsem to vypnul a už nevyjel. Následně jsem jel až za dva dny, nastartuji, klepotavý zvuk, cca 20 vteřin bliká žlutá kontrolka motoru, pak se to ustálilo a jelo bez problémů. Nedalo mi to a za týden to vyzkoušel nasimulovat. A zase ta samá chyba. Že by tam zůstával benzín?
P.
 a v servisu by nic nepoznali, podle mého názoru to vypadá na horní uložení tlumiče. Tak snad to brzy vyschne a budu moc navštívit servis.
 a v servisu by nic nepoznali, podle mého názoru to vypadá na horní uložení tlumiče. Tak snad to brzy vyschne a budu moc navštívit servis.
 najeto cca 15 000 km a závady žádné
 najeto cca 15 000 km a závady žádné   za mně, je to auto naprosto v pohodě. Doporučuji pročíst i fóra jiných značek vozů ..... na každé se něco najde.
 za mně, je to auto naprosto v pohodě. Doporučuji pročíst i fóra jiných značek vozů ..... na každé se něco najde.| Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | kia-club.net | suzuki-forum.cz |