DISKUZE - Rozdiel v pruzinach PuntoII vs. Sporting

Tlumiče, pružiny, kola, pneumatiky, brzdy, řízení

Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Joe301
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 217
Registrován: 14 bře 2006, 10:40
Bydliště: Palarikovo Okres Nové Zamky

Příspěvek od Joe301 »

Patrik píše:
Joe301 píše:bože som sa sekol 1.2 16V ma stredový tlmič nie stredovu ruru hehe :oops:
Středový tlumič má běžně i 1.2 8V. S trubkou se to dodává akorát na ty nejchudší trhy (jižanské státy, východní Evropa (eště že sme střední...))
No ja mam punto original z talianska a mam 1.2 8V a nemam stred tlmič v originaly a vermi že som rad že ho tam nemam lebo mi aspon motor chytá lepšie otačky nema mi tam čo zhrdzaviet a motor taha lepšie a hlavne bude mat lepší zvuk ked tam dam sport tlmič koncový. Ešte stale si myslíš že je lepšie mat stred tlmič ked ho každy dava dole. A pritom ja ho dole nemusím dat a pritom sa nemusím bat že pridem o kruták
Reklama
 

Patrik
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 10:07
Bydliště: Velká Morava

Příspěvek od Patrik »

Patrik píše:Jen tak mimochodem, náhodou jsem narazil na informaci, že řídící jednotka Bosch Motronic ME 7, kterou používá motor 1.2 16V v Puntu Mk2, byla použita ve stejném roce (1999) v AUDI pro model RS4.

Jedná se o 2.7 litrový bi-turbo motor V6, disponující 5-ti ventilovou technikou. Takže FIAT rozhodně dal svýmu 1.2 16V motoru "to nejlepší", co v té době bylo k dispozici, ale to se ví, že FIAT motory nikdy nešidí. Jinak by si zejména na domácím trhu (Itálie) ani neškrt.
Škoda má opačný způsob uvažování a tak pod její kapotou lze najít různé braky - třeba Siemens atd ....
Taky ho má Maserati V8 4.3 390k/450Nm ... To je sakra dobrá ECU.
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
majki
Všeználek
Příspěvky: 1021
Registrován: 02 dub 2007, 16:08
Bydliště: Praha / Karvina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od majki »

Kdyz jsou teda zde podle vas tlumice i pruziny na Sportingu mk2 totozne s "obyc" Puntem, co teda dela ten podvozek tak tvrdym?
Mazda2 1.3 TE '08 :D
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
NewEddie
Začátečník
Příspěvky: 21
Registrován: 19 úno 2007, 00:33
Bydliště: Pezinok
Kontaktovat uživatele:

Rozdiely Sporting - klasicke Punto

Příspěvek od NewEddie »

Joe301 píše:Takže som to pozeral u nas vo firme v katalogu a su to tie iste pružiny dokonca aj tie iste tlmiče takže je rozdiel len v stabilizatore a vlastne cele sporting sa liši od normalneho len tým že ma iný motor a že ma elektronicke lanko plynu a stredový panel v interieri je iny a volant je iny a ciachovanie tachačov a spataky su vo farbe auta to t vsjo
Ludia ja neviem o com tu hovorite :
Sporting 1,2 16V - motor je klasicka 80konova jedna dvojka co sa davala aj do inych Punt, najvacsi rozdiel - 6 - stupnova prevodovka, podvozok je nizsi a tvrdsi, bocne prahove nastavce, kridlo, sportove sedadla, CD menic, subwoofer, navigacia, klima, kozeny volant a radicka a dalsie, to je len vybava mojho ...myslim ze by sa niekto dost napracoval tym aby si zo svojho punta spravil sporting - oznacenie sporting je opravnene - da sa s tym jazdit ako s motokarou - ak si clovek na to da kvalitne gumy len tazko sa da auto odtrhnut a ked tak sa hrnie do mierne nedotacaveho smyku, vykon nie je nic moc ale garantujem vam ze v spojeni s tou prevodovkou za sebou nechate hociktoru 100konovu alebo TDI Fabiu, o zatackach nehovoriac, proste jazdi to uplne inak ako normalne punto a kto nevyskusal nevie...ano na papieri sa mozno rozdiely nezdaju tak velke ...ale verte mi Sporting sa v sportovom jazdeni a vykonoch radi hned za HGT a daleko pred klasicke punta...
Nejazdi nikdy rychlejsie ako tvoj anjel lieta :-)

P IIa Sporting - Lentilka
Joe301
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 217
Registrován: 14 bře 2006, 10:40
Bydliště: Palarikovo Okres Nové Zamky

Příspěvek od Joe301 »

Vermi že aj moj 8V drži ako sprostý a išiel som v obidvoch a mam to tak isto s podvozkom ako sporting ale to preto lebo som tam dal športove pružiny a vela som sa nenamakal len 6 hodin a ani na až tak vela tie pružiny nestaly. tvrde je to až moc na cestných bubnoch je to sranda :lol:
majki
Všeználek
Příspěvky: 1021
Registrován: 02 dub 2007, 16:08
Bydliště: Praha / Karvina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od majki »

Suhlasim zo vsetkym s NewEddie. Mam na porovnani ak mk2b 8v, ktore teraz ma mamina, tak par dnov mam aj svojho Sportinga...rozdiel v motoroch je diametralny, mamine punto tiez malo co "utrhne", ale Sporting je este lepsi :D
Mazda2 1.3 TE '08 :D
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
Odpovědět

Zpět na „Punto - podvozek“