aku spojku do chipnutej multiply

Vše o naftovém motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady, topení a chazení

Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman

Minimaxa
Znalec
Příspěvky: 596
Registrován: 11 zář 2006, 20:32
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Minimaxa »

nemám, na současných 92kw, 238Nm stačí původní 8)
www.minimaxa.cz
Reklama
 

peeeto
Začátečník
Příspěvky: 29
Registrován: 20 led 2008, 13:33
Bydliště: Šaľa Slovensko
Kontaktovat uživatele:

chip a dpf

Příspěvek od peeeto »

ked uz rozoberame chipovanie
ma nachipovanie vplyv na dpf filter / na jeho zivotnost /? vsimol som si ,ze pred tym uplne cista koncovka vyfuku zacina cerniet . pred tym zadny dym a po nachipovani sem tam zadymi.
multipla 1,9 mtj 2007 88Kw
Minimaxa
Znalec
Příspěvky: 596
Registrován: 11 zář 2006, 20:32
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Minimaxa »

vliv to na DPF (FAP) filtr určitě má, ale pokud je doplněno aditivum a funguje samočištění filtru tak jak má, nemělo by to jeho funkčnost nijak moc ovlivňovat, a jaký to bude mít vliv na jeho životnost, poznáš časem. Multinu mám bez DPF, takže tohle neřeším, a u Peugeota FAP sice máme, ale i s chipem funguje tak jak má.

kouřivost se muže projevit u studeného katalizátoru, nebo při podtočení motoru a nemusí být způsobena chipem :wink:
www.minimaxa.cz
peeeto
Začátečník
Příspěvky: 29
Registrován: 20 led 2008, 13:33
Bydliště: Šaľa Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od peeeto »

dpf v multiple myslim , ze funguje bez aditiv. po zaneseni filtra sa do neho vstrekne nafta a usadenini vyhoria.
Minimaxa
Znalec
Příspěvky: 596
Registrován: 11 zář 2006, 20:32
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Minimaxa »

jo, bude to obdobný jako u FAPu, tam se vstřikuje aditivum do nafty a zvýšením teploty spalin se vypucuje :wink:

každopádně, když tenhle ekologický zázrak odejde, je to drahá sranda :oops:
www.minimaxa.cz
AlexAG
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 210
Registrován: 28 lis 2008, 19:46
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od AlexAG »

[Ked maš problem zo spojkou skus na www.spojky.cz tiež som mal ten problem a tam mi vyrobily kovokeramicku na objednavku
Kadla
Začátečník
Příspěvky: 47
Registrován: 19 úno 2007, 18:22
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kadla »

Spojku som vymenil za normalnu Sachs a vsetko je v poriadku. Bolo tam od vyroby vadne mekano, preto spojka smykala. Okrem toho bol po 80 tisic km uplne vymlateny zotrvacnik, skrivili sa brzdove kotuce a rozsypala sa prevodovka, lebo v tovarni pri vyrobe zabudli utiahnut maticu na hriadeli. Nastastie to mam este v zaruke. Inak celkom fajn auto. :(
Multijet 141PS, 247 Nm, r.2007
bikus
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 224
Registrován: 10 led 2008, 20:30
Bydliště: Sušice, KT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bikus »

4 Kadla

. . . . . nějak to nepobírám: uvádíš, že máš r.v. 2007, 141 k., a najeto 80 tis. km?
Jen by mi zajímalo, jak jsi přišel na ty koně a jak jsi stihnul najet ty km . . . . . . ?
Kadla
Začátečník
Příspěvky: 47
Registrován: 19 úno 2007, 18:22
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kadla »

Kone sme merali na motorovej brzde po ocipovani. Merali sme aj s povodnym softverom a bolo +- 120k, takze brzda meria celkom presne. Km mam uz 86 tisic, jazdim s kapelou a napr. moja tohtorocna dovolenka bola 7200 km za 10 dni. Severny polarny kruh.
Multijet 141PS, 247 Nm, r.2007
bikus
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 224
Registrován: 10 led 2008, 20:30
Bydliště: Sušice, KT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bikus »

4 Kadla

...tak to lítáš fakt dost.
Jinak doufám, že sis koupil za polárním kruhem samolepu s losem ve znaku. (Známka toho, že vozidlo překročilo pol. kruh)!!!
Kadla
Začátečník
Příspěvky: 47
Registrován: 19 úno 2007, 18:22
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kadla »

Nakupili sme tam vselijake hovadiny, ale na samolepku som zabudol... :oops:
Multijet 141PS, 247 Nm, r.2007
Karlík
Začátečník
Příspěvky: 29
Registrován: 11 led 2007, 08:51
Bydliště: Týn nad Vltavou

Příspěvek od Karlík »

Nevíte někdo jestli má Multipla JTD Multijet dvouhmotový setrvačník? A jestli ho měli původní motory JTD?
Stilo MW 1.4 16V
Kadla
Začátečník
Příspěvky: 47
Registrován: 19 úno 2007, 18:22
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kadla »

Ano, MJT ma dvojhmotovy zotrvacnik.
Multijet 141PS, 247 Nm, r.2007
palog
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: 15 pro 2008, 07:40

Příspěvek od palog »

Zdravim, mam Multiplu 1.9 JTD 105k rv. 1999 a ma dvojhmotovy zotrvacnik, spominal to mechanik pri vymene spojky.
fiat multipla 1.9JTD 105k
bikus
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 224
Registrován: 10 led 2008, 20:30
Bydliště: Sušice, KT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bikus »

...jen pro zajímavost: A proč vlastně řešíme, jestli je na tom či onom ročníku dvouhmotový setrvačník? Má to nějaký vliv na spojku, nebo její výměnu.....?

Nevím, tak se ptám.....
Odpovědět

Zpět na „Multipla | Motor - diesel“