Detaily o automatu

Nevíte kam to patří, pište to sem ...

Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
headquest
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: 03 dub 2010, 17:07

Detaily o automatu

Příspěvek od headquest »

http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/oso ... to/7917673" onclick="window.open(this.href);return false;

Co je zac automat v tom Puntu? Jak je to spolehlivy, jak se s tim jezdi? Kolik to s tim zere? Proste me zajima vse. :wink:
Reklama
 

headquest
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: 03 dub 2010, 17:07

Re: Detaily o automatu

Příspěvek od headquest »

Nikdo nic? :(
slabostka
Fiaťák
Příspěvky: 149
Registrován: 18 lis 2009, 17:38

Re: Detaily o automatu

Příspěvek od slabostka »

Nie som odborník ale tiež rozmyšľam nad automatom pre manželku....
Toto nie je typický automat napr. 4 stupňový ale je to variator- podobné majú skútre, volá sa to tiež CVT- je to bezstupňová prevodovka. Problém je v tom či sú tieto prevodovky spoľahlivé, aký malo auto servis- podmienka a ako sa s ním zachádzalo.
Jeden názor čo som našiel sa týkal tiež variatora v nissan micra a spoľahlivosť bola opísaná ako celkom slabá s vysokými servisnými nákladmi. Na druhej strane čo som prečítal aj v angličtine si punto s cvt- speedgear celkom pochvaľujú ale nikto sa už nevyjadrí koľko by tak mohlo vydržať bez poruchy- 90 000km? 150 000km? 200 000km?
A ešte ďalšia vec- takýchto áut je u nás málo a tak isto je málo ľudí ktorí robia automaty- pár firiem CR a SR.
Tak som ti nijako neporadil lebo ani ja sám ešte nemám celkom v tomto jasno.
sporting speedgear r.v. 2000
slabostka
Fiaťák
Příspěvky: 149
Registrován: 18 lis 2009, 17:38

Re: Detaily o automatu

Příspěvek od slabostka »

ešte si pozri príspevky na punto-motor je tam niekoľko vecí k automatu-cvt-speedgear
sporting speedgear r.v. 2000
headquest
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: 03 dub 2010, 17:07

Re: Detaily o automatu

Příspěvek od headquest »