Seženu převodovku??
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
Seženu převodovku??
Prosím všechny o pomoc při hledání .. schánění převodovky do milačka... děkuji všem!!!
BiPower... r.v.2001
- Reklama
Re: Seženu převodovku??
Ja by som mal na predaj ale je to JTD 105 hp.
Re: Seženu převodovku??
vím o ní v Německu, ale za strašný peníze ... 450€, popř. nová nepoužitá výměnným způsobem za 850€, ale nesmí mít poškozený obal ta kterou jim vracíš ... jsou to hrozné rány, já to řešil nákupem druhé Multiply na díly, převodovku jsem použil a zbytek rozprodávám ... no a pro velkou poptávku jsem koupil ještě jednu Multi na díly, ale JTD
Mitsubishi Pajero 3.2 DID
Re: Seženu převodovku??
Zdravím, sháním převodovku na Multiplu 1,9JTD 115 ELX, r.v.2004, pokud by někdo měl k prodeji, prosím o info o stavu a cenu. Přestala mi jít řadit čtverka.
Re: Seženu převodovku??
Já mám převodovku na JTD 77 kW, záměnnost netuším. Můžu kdyžtak poskytnout číslo karoserie k ověření.
Mitsubishi Pajero 3.2 DID
Re: Seženu převodovku??
To je tedy 105 koní, nevím, ale viděl jsem už několik převodovek rádoby z Multiply, ale ani jedna nebyla stejná co mám já. Myslím, že tyto 105-koňové se dávaly do Brava JTD i do nějaké Alfy (asi 147). Všechny co jsem zatím viděl měly hydraulicky ovládanou spojku a já mám klasicky lankem, a měly jiné řazení, jinou řadící kulisu. Nikde jsem nemohl zatím najít, jak má převodovka vypadat. Jestli máte někdo odkaz o Fiaťáckejch převodovkách, byl bych moc rád.
A ohledně té převodovky co máš doma, jaký je to rok výroby a co bys za ni chtěl? Díky
A ohledně té převodovky co máš doma, jaký je to rok výroby a co bys za ni chtěl? Díky
Re: Seženu převodovku??
Převodovku jsem sehnal, z auta r.v.2006, najeto asi 60.000km, komplet i se spojkou a přítlačákem za 10.000Kč
Re: Seženu převodovku??
Jen pro informaci - kterou jsem minulý týden získal při schánění převodovky do mojí Multipixle:
Mám 1,6 105 koní Bipower a převodvka je stejná jako do Fiat Marea (bez plynu pochopitelně)se stejnou motorizací a odvozenin (teď nevím jestli je to Brava nebo Bravo nebo obojí). Cena na vrakovištích se pohybuje okolo 3,5 až 5 tisíc.
Rozpadnul se mi diferenciál (auto se chovalo, jako kdybych tam dal uzávěrku diferenciálu - v podstatě odmítalo zatáčet). Sice Mulipixlu mám teprve krátce a otáčkoměr italští soudruzi nedodali takže nepoznám drobné nuance, ale převody jsou OK, není poznat žádný rozdíl.
Mám 1,6 105 koní Bipower a převodvka je stejná jako do Fiat Marea (bez plynu pochopitelně)se stejnou motorizací a odvozenin (teď nevím jestli je to Brava nebo Bravo nebo obojí). Cena na vrakovištích se pohybuje okolo 3,5 až 5 tisíc.
Rozpadnul se mi diferenciál (auto se chovalo, jako kdybych tam dal uzávěrku diferenciálu - v podstatě odmítalo zatáčet). Sice Mulipixlu mám teprve krátce a otáčkoměr italští soudruzi nedodali takže nepoznám drobné nuance, ale převody jsou OK, není poznat žádný rozdíl.
Re: Seženu převodovku??
Tak to jsem zvědavej co znalí problematiky převodovek na tvoji záměnu řeknouhoumr píše:Jen pro informaci - kterou jsem minulý týden získal při schánění převodovky do mojí Multipixle:
Mám 1,6 105 koní Bipower a převodvka je stejná jako do Fiat Marea (bez plynu pochopitelně)se stejnou motorizací a odvozenin (teď nevím jestli je to Brava nebo Bravo nebo obojí). Cena na vrakovištích se pohybuje okolo 3,5 až 5 tisíc.
Rozpadnul se mi diferenciál (auto se chovalo, jako kdybych tam dal uzávěrku diferenciálu - v podstatě odmítalo zatáčet). Sice Mulipixlu mám teprve krátce a otáčkoměr italští soudruzi nedodali takže nepoznám drobné nuance, ale převody jsou OK, není poznat žádný rozdíl.
Re: Seženu převodovku??
Nejsem tedy znalec, ale téměř jistě tam bude hodně jiný zpřevodování, benzínová Multina má strmější než lehčí auta se stejným motorem...ivopav píše:Tak to jsem zvědavej co znalí problematiky převodovek na tvoji záměnu řeknouhoumr píše:Jen pro informaci - kterou jsem minulý týden získal při schánění převodovky do mojí Multipixle:
Mám 1,6 105 koní Bipower a převodvka je stejná jako do Fiat Marea (bez plynu pochopitelně)se stejnou motorizací a odvozenin (teď nevím jestli je to Brava nebo Bravo nebo obojí). Cena na vrakovištích se pohybuje okolo 3,5 až 5 tisíc.
Rozpadnul se mi diferenciál (auto se chovalo, jako kdybych tam dal uzávěrku diferenciálu - v podstatě odmítalo zatáčet). Sice Mulipixlu mám teprve krátce a otáčkoměr italští soudruzi nedodali takže nepoznám drobné nuance, ale převody jsou OK, není poznat žádný rozdíl.
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: Seženu převodovku??
Dle nápisu na převodovce z vrakovište "Fiat Marea 1,6", dle nápisu v mém TP "Fiat Multipla Bi-Power". Dle mého subjektivního dojmu tj. nenáročného člověka, který za deset let už několik aut vystřídal a "pár" kilometrů najezdil, není poznat žádný rozdíl, nedejbože problém. Až bude nějaký sraz, můžem porovnat
Re: Seženu převodovku??
Chtělo by to ten otáčkoměr, aby se dalo porovnávat... s tím mě kucíí opálení italský fakt dojalihoumr píše:Dle nápisu na převodovce z vrakovište "Fiat Marea 1,6", dle nápisu v mém TP "Fiat Multipla Bi-Power". Dle mého subjektivního dojmu tj. nenáročného člověka, který za deset let už několik aut vystřídal a "pár" kilometrů najezdil, není poznat žádný rozdíl, nedejbože problém. Až bude nějaký sraz, můžem porovnat
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: Seženu převodovku??
Kdyby tomu autu scházel k dokonalosti jen otáčkoměr, tak bych si pískal. Ale to je spíš do diskuze "Co mohli Italové udělat jinak, aby Multipla bylo praktické a pohodlné auto"...
Re: Seženu převodovku??
Tak jsem po 7 tisících kilometrech se svou Multipixlou konečně udělal o víkendu jakýsi zátěžový test -
V šesti lidech, z nichž druhá řada byla celkem "při těle" + s věcma v kufru výjezd na Ještěd.
Dlouhé kvalty na tý převodovce původem z Marey jsou přece jen znát: Na dvojku 40-50 se dalo celkem jet, ale až do chvíle, kdy jsem musel při vyhybání zastavit. Po té jsem jedničku musel vytočit alespoň na 30, aby se dvojka jakš-takš chytla, nicméně v zatáčce jsem musel podřadit zase na jedna (i ve 20 to jde dobře) a tak nějak dojet ty finální metry.
Spotřeba při normální jízdě město/dálky 30/70 je 1,05Kč/km, při tomhle jizerském šplhání vylítla na 1,12 Kč/km.
Kdybych byl opět postaven před stejné rozhodnutí "mít zítra v autě provozní převodovku za 3000Kč" nebo "strávit týdny scháněním té pravé pro CNG a vysolit za ní třeba 10 000 a více" opět bych volil za a)...
V šesti lidech, z nichž druhá řada byla celkem "při těle" + s věcma v kufru výjezd na Ještěd.
Dlouhé kvalty na tý převodovce původem z Marey jsou přece jen znát: Na dvojku 40-50 se dalo celkem jet, ale až do chvíle, kdy jsem musel při vyhybání zastavit. Po té jsem jedničku musel vytočit alespoň na 30, aby se dvojka jakš-takš chytla, nicméně v zatáčce jsem musel podřadit zase na jedna (i ve 20 to jde dobře) a tak nějak dojet ty finální metry.
Spotřeba při normální jízdě město/dálky 30/70 je 1,05Kč/km, při tomhle jizerském šplhání vylítla na 1,12 Kč/km.
Kdybych byl opět postaven před stejné rozhodnutí "mít zítra v autě provozní převodovku za 3000Kč" nebo "strávit týdny scháněním té pravé pro CNG a vysolit za ní třeba 10 000 a více" opět bych volil za a)...