Ahoj tak jsem nasel na netu central podle me dostacujici... no na moji penezenku super.. uz mi pomalu ale jiste zacina blbnout zamek u ridice a chtel jsem central...promazaval jsem ho vsechno co se da ale nejak to je pouze na chvilku.. tak jsem se rozhodl koupit tento...
a zajima me jestli jste nekdo montoval central sam? a jestli to jde v poho akorat tu el. bych si nechal udelat to je samozdrejmy.. nerad bych aby mi tam tech par kabilku shorelo.. moc diky za odpovedi..
FIAT Punto mk1 1998 1.2 44kw , centál, JBL GTO938....
Na rovinu, je to docela drbačka. Hlavně pořád zkoušíš, zkoušíš, nastavuješ, přenastavuješ...Odpoledne ti to sežere, ani nevíš jak... Ale jde to. Nevím teda jak ten, cos poslal odkaz, já měl jakejsi univerzál a šlo to.
NOW
1996 Punto GT1
2013 Octavia 1.4 TSI
2012 Octavia Combi 2.0 TDI EX
2003 Octavia 1.9 TDI
1995 Punto 1.1 - "Note"
Ahoj, ja mam v MK1 namontovany univerzalny central. Vsetko som si robil sam. Vyzera byt podla obrazku podobny ako tvoj. Dlho mi trvalo kym som vymyslel vystup nech ide na smerovky. Ale cez diody sa to podarilo.
matus píše:Ahoj, ja mam v MK1 namontovany univerzalny central. Vsetko som si robil sam. Vyzera byt podla obrazku podobny ako tvoj. Dlho mi trvalo kym som vymyslel vystup nech ide na smerovky. Ale cez diody sa to podarilo.
Taky jsi řešil aby ti blikali všechny 4 blinkry ?? U mojeho universálního to bylo podobné, z té jednotky byl jen jeden výstup na blinkry a běžně by prý měli být dva, nakonec jsem to vyřešil dvouma relátkama a jde to perfektně.
Fiat Punto 75 SX, r.v. 1994 Opel Omega B caravan 2,0l, 16V
Presne tak ako pises. Mal som iba jeden vystup na signalizaciu. Zapojil som to cez diody a ide jedna radost
Inac ako riesite, ked sa chcete pripojit na kable co idu do poistiek. Ja nikde neviem zohnat tie ukoncenia kablikov, co uz su vo svorkovnici. Keby som ich mal, tak odcvaknem a odizolujem original a hodim ho spolu s mojim kablom do noveho ukoncenia. Nepaci sa mi ze tie dorabane kable vzdy len tak improvizujem do svorkovnic Hadam sa da pochopit tomu co som napisal
matus píše:Presne tak ako pises. Mal som iba jeden vystup na signalizaciu. Zapojil som to cez diody a ide jedna radost
Inac ako riesite, ked sa chcete pripojit na kable co idu do poistiek. Ja nikde neviem zohnat tie ukoncenia kablikov, co uz su vo svorkovnici. Keby som ich mal, tak odcvaknem a odizolujem original a hodim ho spolu s mojim kablom do noveho ukoncenia. Nepaci sa mi ze tie dorabane kable vzdy len tak improvizujem do svorkovnic Hadam sa da pochopit tomu co som napisal
Ještě že máme k dipozici ty naše "čokoládky" co ??? . Bez nich jsme ztracení a pak ještě izolačka to je naše že ??
Fiat Punto 75 SX, r.v. 1994 Opel Omega B caravan 2,0l, 16V
Hehe, takze si na tom podobne V skodovke bolo dobre aspon to, ze som siel pri poistkach rovno pod srob a bolo vybavene. Tuto sa musim pasovat so svorkovnicami
Inac sedia ti podla dokumentacie kable v svorkovniciach? Lebo ja ked pozeram, kde je co zapojene na papieroch a potom sa na to realne pozriem, tak nie Alebo niekde robim chybu Takze vzdy sa narobim, kym najdem tie spravne droty.
Jsem na tom podobně, tuhle zrovna předevčírem jsem řešil relátko na vyhřívání zadního okna a podle manuálu to mělo být to první za pojistkama a to druhé mělo být na klakson a ve skutečnosti to bylo přesně naopak. Takže tak. A je tam k těm relátkum strašný přístup.
Fiat Punto 75 SX, r.v. 1994 Opel Omega B caravan 2,0l, 16V
No nevim do ty eletriky.. se mi nechce hrabat.. ne ze by me to nebavilo, ale snad pouze pripojit by mi to mohli nekde v servise ne?:-) nerad se hrabu do el. ... no moc diky.. to verim ze to je narocny...tak si poridim teda tenhle univerzalni central a konecne budu spokojenej.. no spokojenej.. jeste tohle a tamhlencto.. vsak to znate..
FIAT Punto mk1 1998 1.2 44kw , centál, JBL GTO938....
Pripojenie centralu mas v pohode. Minus pripojis na kostru a plus k poistke c.10, ktora je stale pod prudom. Zvysne veci nemusis riesit. Ked mas dva vystupy signalizacie nie je problem aby vsetky 4 smerovky blikli, ak iba jeden uz musis riesit. Na mojom univerzalnom som mal este moznost automatickeho zamykania pri stlaceni brzdoveho pedalu na niekolko sekund a odomknutia tusim pri vypnuti zapalovania...ale tieto dve veci som nechal tak. Nepovazujem to za potrebne.
Jasne ze budes spokojny
No jak vidim.. kdyz si nebudu vedet rady tak mi poradite co s tim urco.. tak si ho obednam a hned namontuju... a uvidime jak to pujde mam v planu namontovat moturky pouze na predni dvere to by nemelo nicemu vadit ze ne? dozadu moc nechodim takze mi to tam je k prdu a navic jeste prace navic...uvidim jak me to bude bavit..
FIAT Punto mk1 1998 1.2 44kw , centál, JBL GTO938....
ja mal central este v Skode 120, po zosrotovani mi central s poplasnym ostali ktore som nahodil do punta, montaz v pohode, ak tomu trocha rozumies , nebol ziadny problem , vystup mam na parkovacky lebo je mensia spotreba (4 x 5W = 20W) miesto 4x21w + 2x5W = 94W
Punto 55 1.1S 40kW r.96 ; 3D ; prejdená TransAlpina 2163mn.m.-Transfagaras-Bukurešť 2235km
Ahoj tak ted uz potrebuju pomoct to brzo bez vymontovani zamku to tam asi nepridelam co? nejak nemam ten klic hvezdickovej... a jak jste to pridelali vy? plus nejakej navod moc diky.. za rady budu vdecny.. docela me to stve, dava se to pod zamek ze ano? a pak jsem tam videl nejakou dirku se kterou by to mohlo jit jenze je to pod plastem a spatne se tam dostava .. uz mam nervy.. no zitra se do toho dam a vecer dam vedet jak to dopadlo popripade nedopadlo...
FIAT Punto mk1 1998 1.2 44kw , centál, JBL GTO938....
Zamok nemusis vymontovavat. Tiahlo z motorceka potom tou spojkou pripevnis k tiahlu, ktore ide z cuplika (to co vychadza z calunenia). Ak sa mi auto vrati zajtra za svetla domov, tak by som rozobral dvere a odfotim ti to ako to mam namontovane.