Problem nastartovat...

Moderátor: peta.smolik

Majkoo
Začátečník
Příspěvky: 1
Registrován: 26 led 2009, 18:46

Problem nastartovat...

Příspěvek od Majkoo »

Zdravím vsetkych, som tu novy a celkovo mam Fiat Stilo relativne chvilu. Jedna sa o 1,9 JTD 115 verziu. Problem je v tom ze som isiel z prace a z nicoho nic mi to na krizovatke skapalo. Tak som skusil nastartovat, a za 3 sekundy motor skapal. Skusal som startovat asi 20 krat a stale ten isty problem, auto pekne nastartovalo a po 3 sekundach skapalo. Pisalo to nieco ( Low oil press.( ale to je zevraj normalne po skapani motoru. Takze ma odtiahli domov a odvtedy skusam co s tym moze byt. Takze vymenil som olej a olejovy filter, palivovy filter vzduchovy a pelovy som menil asi pred dvoma tyzdnami, zhavice tak isto. Mechanik mi tvrdil ze urcite je zle cidlo ma vysokotlakovom cerpadle alebo ventil. Obe su uz nove vymenene a stale ten isty problem. Precistil som kontakty na cidlach a aj rozobral celu poistkovu skrinku pri baterke poriadne precistil precvakal a nahodil stale ten isty problem. Skusal som aj ci to neni naftou tak sme vycapovali staru dal som novu od inej benzinky a nalial som aj VIF. Stale ten problem pretrvava. Keby si niekto spomenul ze sa mu to uz stalo dajte pls vediet, alebo aj mozno nejaky napad. Bol u mna aj jeden servisak s PC a na diagnostike mu vyhodilo jednu chybu: P1673 Kondenzator. Ani on nevedel kde je kondenzator na stile alebo co ta chyba znamena mozno ma iny vyznam. Keby niekoho nieco napadlo tak pls napiste sem. Zatial diky vsetkym. S pozdravom Maros
Reklama
 

kubenko
Fiaťák
Příspěvky: 65
Registrován: 24 led 2009, 14:43

Re: Problem nastartovat...

Příspěvek od kubenko »

kolko mas km najazdenych?
Fiat Punto Grande 1.4 16V Dynamic, tmavomodra
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120k Emotion, Maranello Red

http://www.martinengo.net" onclick="window.open(this.href);return false;
stavebno-obchodná činnosť
tweete
Začátečník
Příspěvky: 11
Registrován: 04 úno 2010, 23:31
Bydliště: Kosice

Re: Problem nastartovat...

Příspěvek od tweete »

zdravim vas som majitelom stila mw 1.9 jtd 2005 100000km mam ho asi druhy tyzden mam problem nastartovat ak bolo -15 islo ak sa oteplilo nenastartoval som starter toci baterka nova cerpadlo tlaci naftu do filtra a dalej uz neviem co mam este pozriet ono na prvy start naskoci a zdochne a potom mozem startovat kolko chcem

a este som nasiel daaky kablik len tak polozeny ide zo zvesku co sa napaja do poistkovej skrine pri baterke ako su relatka
dik za pomoc
Přílohy
14022010204.jpg
14022010204.jpg (57.43 KiB) Zobrazeno 7705 x
14022010202.jpg
14022010202.jpg (154.41 KiB) Zobrazeno 7705 x
Uživatelský avatar
kecka
Fiaťák
Příspěvky: 149
Registrován: 04 zář 2005, 19:27
Bydliště: kousek od Ostravy
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem nastartovat...

Příspěvek od kecka »

napichni to na diag...... jinak nezjistis cim to je ....

Ja mel vadne cidlo otacek kliky dal jsme nove a byl klid ... ale diag mi to ukazala
Ex Stilo JTD 157PS
Čento 0,9 polokabrio
Punto Mk2 1,2 44kw taková lemra, ale do města dobré :-)
Roomster 1,9TDi 183ps :-)

Možnost zakladni diagnostiky kdyby někdo potřeboval :-) :-)
tweete
Začátečník
Příspěvky: 11
Registrován: 04 úno 2010, 23:31
Bydliště: Kosice

Re: Problem nastartovat...

Příspěvek od tweete »

no tak bol som na diag. a neukazalo nic ?!? no nechapem a dnes zasa nestartuje
Uživatelský avatar
kecka
Fiaťák
Příspěvky: 149
Registrován: 04 zář 2005, 19:27
Bydliště: kousek od Ostravy
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem nastartovat...

Příspěvek od kecka »

hm .... chtelo by to napichnout jak to nechyti.... jak dlouho startujes nevyskoci ti nejaka hlaska ???
Mi po delsim startovani vyskocila cervena kontrolka motoru....
Ex Stilo JTD 157PS
Čento 0,9 polokabrio
Punto Mk2 1,2 44kw taková lemra, ale do města dobré :-)
Roomster 1,9TDi 183ps :-)

Možnost zakladni diagnostiky kdyby někdo potřeboval :-) :-)
tweete
Začátečník
Příspěvky: 11
Registrován: 04 úno 2010, 23:31
Bydliště: Kosice

Re: Problem nastartovat...

Příspěvek od tweete »

dnes som ho odniesol do bosch servis na komplet diag som zvedavy ze co bude
Sporting 1.2
Fiaťák
Příspěvky: 151
Registrován: 29 dub 2006, 02:39
Bydliště: Trnava

Re: Problem nastartovat...

Příspěvek od Sporting 1.2 »

Caf. Mal som podobny problem. Netvrdim, ze tvoja stilacina je na tom rovnako, ale skus odpojit konektor z elektromagnetickeho ventilu, ktory ovlada ventil skrtiacej klapky. Konektor k ventilu najdes zozadu motora nad hadicami kurenia.Pristup je celkom v pohode. Po odpojeni nic nepokazis a ked motor prestane skapinat tak si sa trafil. Ak kapat bude treba hladat dalej. Mal som ten ventil zly a po odpojeni bol pokoj.Nemenil som ho iba odpojil.Po case sa zacalo stilo zasa dusit-zaslepil som EGR ventil a zasa je klud.Holt mame talianske zumpy :lol: Ale dalsie auto bude pravdepodobne zasa FIAT. 8)
Fiat Punto 1.2 16V Sporting speedgear
Fiat Stilo 1.9 JTD 85 kW
tweete
Začátečník
Příspěvky: 11
Registrován: 04 úno 2010, 23:31
Bydliště: Kosice

Re: Problem nastartovat...

Příspěvek od tweete »

tak ten ventyl na zdochnutie som odpojil a hadicu som zaslepil a ten druhy EGR kde najdem
Sporting 1.2
Fiaťák
Příspěvky: 151
Registrován: 29 dub 2006, 02:39
Bydliště: Trnava

Re: Problem nastartovat...

Příspěvek od Sporting 1.2 »

Staci odpojit konektor z toho elektromagnetickeho ventilu. Ten ovlada podtlakovy ventil klapky. Dalej nic neries a skus sa vozit ci to bude kapat. Ak to skapinat bude aj tak, potom zaslep kusom plechu *nejaky pozinkovany aspon 0.2mm hruby*trubku co ide z EGR.Je to taka kovova hadica hore na sani pred palivovym filtrom. Pristup je dobry,prirubu drzia 2 imbusy.Povolis,vlozis vystrihnuty plech a dotiahnes.Ale ten EGR by som riesil az po vyluceni toho elektromagnetu.
Nechapem uplne tomu co si napisal: :?: hadicu som zaslepil a ten druhy EGR kde najdem :?:
Pripadne skus prestreknut skrtiacu klapku pripravkom na cistenie klapiek.Sprej stoji cca 10E - Liqui-Moly
Fiat Punto 1.2 16V Sporting speedgear
Fiat Stilo 1.9 JTD 85 kW
tweete
Začátečník
Příspěvky: 11
Registrován: 04 úno 2010, 23:31
Bydliště: Kosice

Re: Problem nastartovat...

Příspěvek od tweete »

ono tak ja som odpojil hadicu podtlakovu od zdochynacieho ventilu na skusku ci to ten nerobi skusim to s tym egrkom
tweete
Začátečník
Příspěvky: 11
Registrován: 04 úno 2010, 23:31
Bydliště: Kosice

Re: Problem nastartovat...

Příspěvek od tweete »

odpojil som a pise chybu motora zatial ide no do kedy a tej hlasky sa ako zbavim
Sporting 1.2
Fiaťák
Příspěvky: 151
Registrován: 29 dub 2006, 02:39
Bydliště: Trnava

Re: Problem nastartovat...

Příspěvek od Sporting 1.2 »

Co si odpojil? Ziadne hlasky by chodit nemali :idea: Pis konkretne lebo uz zacinam byt jelen z toho co pises. Po odpojeni elektromagnetu sa nic nedeje-teda ziadne hlasky.Takto chybu nezistis ked nebudes testovat jednu vec po druhej. Najprv odpoj elektromagnet.ventil co ovlada podtlak klapky.Povoz sa, ked skapina tak je to nieco ine, ak neskapina tak vies kde je chyba. Ak skapina aj po odpojeni, zaslep EGR. Nie odpojit ovladanie EGR.-Elektronicku cast EGR si PC kontroluje a preto ti asi vypisuje chybu. Musis ho zaslepit-nie odpojit!!! EGR je len kvoli emisiam, takze NEODPAJAT elektroniku ale ZASLEPIT kusom plechu.
Fiat Punto 1.2 16V Sporting speedgear
Fiat Stilo 1.9 JTD 85 kW
Sporting 1.2
Fiaťák
Příspěvky: 151
Registrován: 29 dub 2006, 02:39
Bydliště: Trnava

Re: Problem nastartovat...

Příspěvek od Sporting 1.2 »

Este som zabudol: Co ti povedali na diagnostike? Ked mas odfajceny EGR tak ti diagnostika nepovie nic. Ta kontroluje iba elektroniku, teda tebe moze pri teste EGR cvakat rele a diagnostika to berie ako OK. Ale mechanicky mozes mat ventil v haji, v nespravnu dobu ti chrstne vyfukove plyny spat do sania a motor skape. Alebo je otvoreny stale a mixuje sa ti to v sani hocijako a skapina a skapina a.... Menit ho podla mna vyznam nema a su to peniaze navyse.
Fiat Punto 1.2 16V Sporting speedgear
Fiat Stilo 1.9 JTD 85 kW
tweete
Začátečník
Příspěvky: 11
Registrován: 04 úno 2010, 23:31
Bydliště: Kosice

Re: Problem nastartovat...

Příspěvek od tweete »

[quote="Sporting 1.2"]Co si odpojil? Ziadne hlasky by chodit nemali :idea: Pis konkretne lebo uz zacinam byt jelen z toho co pises. Po odpojeni elektromagnetu sa nic nedeje-teda ziadne hlasky.Takto chybu nezistis ked nebudes testovat jednu vec po druhej. Najprv odpoj elektromagnet.ventil co ovlada podtlak klapky.Povoz sa, ked skapina tak je to nieco ine, ak neskapina tak vies kde je chyba. Ak skapina aj po odpojeni, zaslep EGR. Nie odpojit ovladanie EGR.-Elektronicku cast EGR si PC kontroluje a preto ti asi vypisuje chybu. Musis ho zaslepit-nie odpojit!!! EGR je len kvoli emisiam, takze NEODPAJAT elektroniku ale ZASLEPIT kusom plechu.[/quote

Tak to som nepochopil ja som odpojil kabel od egr a teraz mi svieti kontrolka motora tak to som si dal :/ a ten podtlak klapky to kde je mozem poprosit foto ako sorry som trocha natvdly
mam auto asi 2 tyzden tak velmo to auto nepoznam
Odpovědět

Zpět na „Stilo“