Neber to osobně, ale jak vidím tak máš přehledPetr1968 píše:Do ovzduší se nic nevypouští. Obsah se vysaje,změří a doplní se chybějící množství.


Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Neber to osobně, ale jak vidím tak máš přehledPetr1968 píše:Do ovzduší se nic nevypouští. Obsah se vysaje,změří a doplní se chybějící množství.
http://www.fiat.cz/sluzby/on-line-servis/faq/#11" onclick="window.open(this.href);return false; tak proč to tady píšou?? (dole)kkristian píše:napln klimatizacie sa nema preco menit, rovnako ako v obycajnej klimatizacii na budove, pripadne v kompresore chladnickyDoplnat treba, ked je media malo.
a co za to chtěj?Petr1968 píše:Já jezdím tam,kde se to tak dělá.kam jezdí druzí nevím
No pekne...ale aj tak som o tom nikdy nepocul. Moze to niekto potvrdit? Predtym som mal firemnu oktavku, ktoru som nosil do skoda servisu a nikdy nevraveli, ze by som mal vymenit napln...l-cizek píše:http://www.fiat.cz/sluzby/on-line-servis/faq/#11" onclick="window.open(this.href);return false; tak proč to tady píšou?? (dole)kkristian píše:napln klimatizacie sa nema preco menit, rovnako ako v obycajnej klimatizacii na budove, pripadne v kompresore chladnickyDoplnat treba, ked je media malo.
900+30 haléřů za gram chladiva(doplnění)l-cizek píše:a co za to chtěj?Petr1968 píše:Já jezdím tam,kde se to tak dělá.kam jezdí druzí nevím
Ale oni tam píšou o fyziologických ztrátách vlivem mikroporéznosti...jinými slovy chladivo se ztrácí ze systému úniky přes polymérní O-kroužky ve fitincích, flexibilních hadic - permeací.kkristian píše:No pekne...ale aj tak som o tom nikdy nepocul. Moze to niekto potvrdit? Predtym som mal firemnu oktavku, ktoru som nosil do skoda servisu a nikdy nevraveli, ze by som mal vymenit napln...l-cizek píše:http://www.fiat.cz/sluzby/on-line-servis/faq/#11" onclick="window.open(this.href);return false; tak proč to tady píšou?? (dole)kkristian píše:napln klimatizacie sa nema preco menit, rovnako ako v obycajnej klimatizacii na budove, pripadne v kompresore chladnickyDoplnat treba, ked je media malo.
Jsou ta, dvě možnosti. Buď nízký objem náplně nedovolí spuštění kompresoru (ochrana proti poškození). Nechej si ji naplnit. Nebo druhou možností je špatný/zaoxidovaný kontakt na kompresoru. Podívej se a proměř stav na kabelech (+12V a ukostření) u kompresoru a tlakového spínače.kappy píše:má punto mk2 relé na klímu?? pítam sa preto že normálne fungovala a teraz po zime som ju zapol a nič. svetielko na gombíku sa rozsvieti a to je všetko vôbec ani neubere výkon autu ako vždy. v čom by to mohlo byť nemáte niekto s tým skusenosti?? Díky
Manualni... to se delaly mk2 i s automatickou klimou? To sem nevedel. Automaticka funguje tedy jinak, nez michani telpyho a studenyho vzduchu? No asi zalezi an pouzite technologii,ze..Petr1968 píše:Jaká klima??? Manuální??? manuál jede pořád stejně a pouze se míchá vzduch.(teplý a studený)
já automatickou mámhawtin píše:Manualni... to se delaly mk2 i s automatickou klimou? To sem nevedel. Automaticka funguje tedy jinak, nez michani telpyho a studenyho vzduchu? No asi zalezi an pouzite technologii,ze..Petr1968 píše:Jaká klima??? Manuální??? manuál jede pořád stejně a pouze se míchá vzduch.(teplý a studený)
no tak ono je jedno jestli máš ztrátu vlivem tím nebo tím ne? to navíc nic nemění na tom že by se teda měla jednou za ty 2 roky měnit (zkontrolovat/doplnit)... jinak odkud si to zkopčil??Graun píše: Ale oni tam píšou o fyziologických ztrátách vlivem mikroporéznosti...jinými slovy chladivo se ztrácí ze systému úniky přes polymérní O-kroužky ve fitincích, flexibilních hadic - permeací.
Prostě objem chladiva poklesne pod mez, kdy je chladivo schopno měnit své fáze (kapalné-plynné) a tím pádem výměnu tepla. Nutno vždy doplnit opět na požadovanou úroveň.
Stačí takto?
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | kia-club.net | suzuki-forum.cz |