Palivové hadice

Vše o naftovém motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady, topení a chazení

Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman

Odpovědět
Václaf
Fiaťák
Příspěvky: 124
Registrován: 25 říj 2006, 16:19
Bydliště: Uherské Hradiště

Palivové hadice

Příspěvek od Václaf »

Ahojky, chtěl bych všechny upozornit na malý-velký problém, se kterým jsem se setkal po cestě na dovolenou. 400 km od baráku mi na dálnici praskl přívod nafty - hadička mezi palivovým filtrem a motorem. Už jsem o této závadě kdysi slyšel, ale myslel jsem si, že mne to potkat nemůže. Jenže potkalo - naložené auto, noc, tam jak v p... a ke všemu jsem ještě musel dojet na nějakou benzinku, bo jsem byl na dálnici v Chorvatsku. Po sundání krytu motoru jsem zjistil, že u příruby na motoru je naftrotrysk - ztratil jsem na dálnici tak 15 litrů nafty, auto celé zasrané od nafty, tři děcka v autě a z motoru se kouřilo - odapřovala se nafta. Tak všechny vyhnat z auta a šup opravovat. Jednorázové sponky na hadicích, na benzince žádné náradní kusy - prostě paráda :-( Takže všem doporučuju demontovat kryt motoru a zkontrolovat stav palivového vedení, protože guma v tom horku u motoru popraská a je to. :-( Tak hodně štěstí. Vašek
Multi 1,9 JTd
Reklama
 

Uživatelský avatar
kubiii
Znalec
Příspěvky: 597
Registrován: 27 srp 2008, 23:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivové hadice

Příspěvek od kubiii »

Ty jo a jak jsi dopadl??? Zní to hrůzostrašně... :shock:
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Václaf
Fiaťák
Příspěvky: 124
Registrován: 25 říj 2006, 16:19
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Palivové hadice

Příspěvek od Václaf »

No nic, Když už jsem našel příčinu, bylo veseleji, trochu byl problém s demontáží stávající jednorázové spony na přírubě u čerpadla, pak uříznout kus špatné hadice, po hodině snažení vyškemrat od kamioňáka novou sponku na hadici, nasadit a zkouška. To už se rozednívalo. Po chvilce to prdlo zase kousek vedle. Tak znova - demontáž, uříznout další dva cenťáky hadice (to už bylo maximum, délkově to bylo na fous) a zse montáž - už to bylo jak na vojně rozborka a zborka :-) . No a pak 450 km do cíle po dálnici, kažnoud druhou benzinku vizuální kontrola a tak. Jen se mi pak při zkrácené hadici nedal nasadit plastový kryt motoru, tak se vezl v kufru - no a pak jsme měli načichlé všecky hadry v kurech :-) To ale už byla brnkačka, hlavně že jsme neblafli :-)
Teď už mám objednané tvarované hadice a příští týden výměna těch zbývajících :-)
Multi 1,9 JTd
Odpovědět

Zpět na „Multipla | Motor - diesel“