darko píše:evidentně proniká voda z žebrovaného podběhu levého kola (taky vynález) do té krabičky alarmu, kde byla posledně závada.celou krabičku bych vyhodil,popř vyměnil za jinou a podběh zakrytovat kusem tvarovaného plastu či plechu
kubiii píše:Jakože by přece jen problém u páčky pod volantem?
Podle toho co si psal to tak vypadá, ale já nejsem ten pravý na rady okolo šaliny. Nemám ji rád - není vidět.
Zkus, ve chvíli kdy je to zrovna ok, odpojit konektor z toho přepínače jestli pak půjdou výstražný. Předpokládám, že tam nějaký konektor bude, ne? Neměl jsem to zatím rozdělaný...
S blinkry jsem si taky užil. Nejdříve zůstaly svítit....stačilo vyčistit relátko v kaslíku u pojistek. O víkendu pro změnu přestal chodit přerušovač. To bylo zase relátko pod volantem u spínačky. Jsem zvědavej co mne čeká příště.
MarekP píše:S blinkry jsem si taky užil. Nejdříve zůstaly svítit....stačilo vyčistit relátko v kaslíku u pojistek. O víkendu pro změnu přestal chodit přerušovač. To bylo zase relátko pod volantem u spínačky. Jsem zvědavej co mne čeká příště.
Kde přesně je "relátko v kastlíku u pojistek"? Vím jen o tom přerušovači pod volantem...
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Hmm, tak zřejmě vyřešeno. Problém byl v relátku-přerušovači pod volantem, vlastně ne přímo v relátku, ale ve špatném kontaktu: když bylo zasunuto celé, tak nic, stačilo lehce povysunout a blinkry se vesele rozblikaly. Trochu jsem ho tedy podložil blinkry blikají... taková píííp
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW