nefungující ostřik čelního skla

Elektronika, el. výbava, diagnostika, kontrolky, přístroje

Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman

Odpovědět
exreflex
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 11 úno 2011, 16:08

nefungující ostřik čelního skla

Příspěvek od exreflex »

zdravím, nefunguje mi ostřikování čelního skla, co s tím?
ostřikování světel jde( při zapnutí světel). pojistky ( pozice 5 a 10 jsou v pořádku, nádobka na kapalinu plná).
nemáte někdo nějakou radu?
:roll: díky moc
Naposledy upravil(a) exreflex dne 11 úno 2011, 16:58, celkem upraveno 1 x.
Reklama
 

Uživatelský avatar
andreapipo
Fiaťák
Příspěvky: 182
Registrován: 11 úno 2009, 12:21
Kontaktovat uživatele:

Re: dotaz

Příspěvek od andreapipo »

...co takhle ucané trysky nebo vypadlá trubička k rozvodu kapaliny.

P.S. Název vlákna "dotaz" nikomu nic neřekne, čeho se dotaz týká. Navíc téma ostřikovačů tu někde již je.
/F/I/A/T/ Multipla 1.6 100 16V, r. v. 2001
Šťastnou cestu!
exreflex
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 11 úno 2011, 16:08

Re: dotaz

Příspěvek od exreflex »

vypadlé to asi nebude,
není slyšet zvuk motorku, asi umřel :?
Uživatelský avatar
andreapipo
Fiaťák
Příspěvky: 182
Registrován: 11 úno 2009, 12:21
Kontaktovat uživatele:

Re: nefungující ostřik čelního skla

Příspěvek od andreapipo »

...no, ale když fungují ostřikovače světel :?: ...a co zadní, ten funguje :?: ...tolik motorků tam zase nebude, aby každé mělo zvlášť motorek.
/F/I/A/T/ Multipla 1.6 100 16V, r. v. 2001
Šťastnou cestu!
VÁCLAV
Začátečník
Příspěvky: 38
Registrován: 27 črc 2010, 13:13

Re: nefungující ostřik čelního skla

Příspěvek od VÁCLAV »

V multiple jsou 2 motorky jeden na světla a druhý na okna.Jinak nový motorek stojí asi 500 kč.
Florian
Začátečník
Příspěvky: 42
Registrován: 15 led 2011, 16:12

Re: nefungující ostřik čelního skla

Příspěvek od Florian »

Ano,jsou tam 2 motorky.jeden s větším průměrem hadičky je na ostřik světel,když jsou zapnutá a druhý je na ostřik předního i zadního okna.stříká to dopředu,nebo do zadu podle toho,jak se na motorek přivede polarita + a -.Tedy podle toho,jestli se páčka stěračů pod volantem dá k sobě či od sebe.Motorek funguje jako dvojsměrný a má do každé z větví zpětný ventil,aby se netahala voda z hadiček opačného směru.Takže vyzkoušet,zda fungije zadek a pokud není slyšet motorek ani na jeden směr ostřiku,zkontrolovat konektor k motorku,který je namontován do spodní části nádobky ostřikovačů.Někdy motorek jen zalehne.Rozebrat a zkusit na baterce přímo.můžeš kontrolovat také mechanický odpor motorku,když s ním budeš otáčet rukou.Musí jít lehce.Potom už jen výměna...
1.6 16V r.v.2000
115tis.km
"Rin Tin Tin "
Odpovědět

Zpět na „Multipla | Elektrika“