Zimná clona-chladič

Karosérie, nárazníky, úpravy, spoilery, venkovní doplňky

Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto, zokot

Odpovědět
Uživatelský avatar
Banshee
Znalec
Příspěvky: 606
Registrován: 16 pro 2010, 19:02
Bydliště: Košice

Zimná clona-chladič

Příspěvek od Banshee »

Zdravim foristi,
Chcem sa Vas opytat ci ma nejaky vyznam na zimu zakryvat otvory na narazniku kvoli lepsej izolacii motora a rychlejsiemu zahriatiu, pretoze teraz v chlade som si vsimol ze cca ani po 20minutach jazdy mi rucicka teploty nestupne na polovicu iba sa drzi pred nou a az potom neskor je na polovici, v lete mi to nerobilo,po cca 2-3km bola pekne v polovici a nepadala. Je to normalny jav? Pozeral som,chladic netecie,chladiaca je doliata. Existuju zimne clony presne na tvar naraznika,ma to vyznam? teoreticky by to malo aj setrit PHM nie? Alebo som uvazoval ze tam narvem nejaký alobal ako sa kedysi dávalo na škodice :) Dík za rady!
Přílohy
clona.jpg
clona.jpg (66.39 KiB) Zobrazeno 3114 x
Bravo 198 1.4 T-jet Sport
Reklama
 

Uživatelský avatar
intel_sk
Znalec
Příspěvky: 701
Registrován: 12 čer 2011, 14:42
Bydliště: Košice-Sidlisko JUH
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimná clona-chladič

Příspěvek od intel_sk »

ahoj napisem ti asi ako prvy...mne sa rucicka nepohne do polky ani v lete....teraz som bol v Bardejove a ani sa skoro nepohlo z miesta....ale idem to riesit volajako zakrijem cast chladica
Fiat Punto 1.7 TD SX60 46KW/4500min rv.96/MK1 silver flash
ex Polski Fiat 125p farba bordó
/http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=17556
Uživatelský avatar
Toti
Znalec
Příspěvky: 790
Registrován: 13 čer 2009, 09:21
Bydliště: SR->Nitra->velke ale male mesto
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimná clona-chladič

Příspěvek od Toti »

Ja by som najprv pozrel termostat, lebo sa mi nechce veriť aby sa ti benzinák po 20 minutách jazdy nezohrial a čo potom ked bude -15°C (aj ked dufam že nebude :D )
A intel_sk u teba podobne :D v zime sa ti nemusí držať ručička uplne v strede ale na takých 80 stupnov určite, aspoň u mna to tak bolo a v lete pohode po par kilometroch bol motor ohriaty a pekne držalo teplotu na 90, takže ked sa ti ani v lete neohreje tak to je trocha podozrivé.
Train horn in car ? ...why not ! :D
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
Uživatelský avatar
intel_sk
Znalec
Příspěvky: 701
Registrován: 12 čer 2011, 14:42
Bydliště: Košice-Sidlisko JUH
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimná clona-chladič

Příspěvek od intel_sk »

Toti:budem to musiet riesit....pojdem to schvalne skusit po meste ako sa zohreje motor...ked tak zakryjem cast chladica.....ale ono teplo fuka len pohlad na budik ma znepokojuje za stagnuje
Fiat Punto 1.7 TD SX60 46KW/4500min rv.96/MK1 silver flash
ex Polski Fiat 125p farba bordó
/http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=17556
Uživatelský avatar
Toti
Znalec
Příspěvky: 790
Registrován: 13 čer 2009, 09:21
Bydliště: SR->Nitra->velke ale male mesto
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimná clona-chladič

Příspěvek od Toti »

Skús sa povoziť a ked ti bude ukazovať cca 60-70 stupňov tak postoj a vyskušaj hadice do chladiča či nie su teple, lebo v tom prípade by si mal otvorený termostat, ktorý by ešte nemal byť pri takej teplote otvorený.
Ja som mal na alfe problém, že už bol termostat asi vybehaný a otváral sa už pri 70°C a viac sa mi motor ani neohrial max možno na 80°C, po výmene je teplota stále na 90.
Train horn in car ? ...why not ! :D
momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
Odpovědět

Zpět na „Punto - exteriér“