Tak dnes na semaforu... V klidu jsem se rozjel, vedle mě to pořádně prohrábl swift s takovým páprdou, no během 2 vteřin jsem byl před ním ... Chudák takovýchto okamžiků si cením
2007 - 2011 Punto mk1 40kw
2011 - 2013 Punto mk2 HGT 96kw
2013 - 201x Punto Evo Abarth 125kw
heh,Narayen.Dnes som tiez chcel zahrat frajera,lenze som si nevsimol ze to nove Polo,malo oznacenie GTI ,este jednotku som stihal,ale na dvojke vystrelil jak raketa,fuuu 180hp...to je sila
RadekHGT píše:heh,Narayen.Dnes som tiez chcel zahrat frajera,lenze som si nevsimol ze to nove Polo,malo oznacenie GTI ,este jednotku som stihal,ale na dvojke vystrelil jak raketa,fuuu 180hp...to je sila
Polo jede luxusne.Sam sem asi mesic zpet musel na s14 podradit ze 4rky na 2 abych ho nechal v kouri
Punto II HGT sotva 20ps
200sx s14a Stage II -street terror 300ps+
Primera p10 eGT -Daily 150ps-
Ducato -pracant mpower cca 190ps
hehe, se mate Ja se svyma 60 ponikama vytrestam tak mozna HTPcko a to jeste kdovi jestli Kdyz jsem pred zimou zkousel 0-100 tak to trvalo kolem 20 sekund
ex Fiat Punto '96 60SXwhite Lancia Lybra '01 LX 1.6 SW
No prave, hlavne ti v Passatech, Oktavkach, atd. se pres to nemuzou nejak prenest A kdyz jezdim vetsinou ve dvou (a kdyztak po hospodach ve vice - ale to uz je vsem jedno, kolik maji mista ), tak proc kupovat neco velkeho, aspon se lip parkuje
ex Fiat Punto '96 60SXwhite Lancia Lybra '01 LX 1.6 SW
no kluci jako ono hgt jede pekne,ale popravde sahneme si na srdce ze takova oktavka v nafte je rovnocenej souper nebo kdyz je cipla tak vitez.Ono hgt je opravdu pouze prumerne vykone vozidlo.Sam vidim kolikrat provokaci na svetlech kdyz jedu s nissanem a seru na to.To si pak ten druhej taky rika jak mi to natrel a ja pritom jedu s prstem v nose a nake sprint seru
Punto II HGT sotva 20ps
200sx s14a Stage II -street terror 300ps+
Primera p10 eGT -Daily 150ps-
Ducato -pracant mpower cca 190ps
vypada normalne a vzhledem k vykonu prumerne.Sam hgt mam a nehodlam z nem delat nadauto protoze vim ze kazdej druhej by me vyklepal kozich.A kazdej druhej by me vyklepal kozich i spotrebou
Punto II HGT sotva 20ps
200sx s14a Stage II -street terror 300ps+
Primera p10 eGT -Daily 150ps-
Ducato -pracant mpower cca 190ps
No teda nevim,kamos ma oktavku 66kw tdicko a tedeckem mk1 mu stiham,takze bych to tak bidne nevidel,krom toho treba barchetta s tim samym motorem se na startu chyta 2.4jtd 147kw...a subjektivne 2.4 stiha benzinovemu rs,ktere ji da pak az na maximalku,takze pochybuju,ze je to tak chciple,sam jsem se honil s 2.4kou proti barchette a cumel jsem,jak mu to jelo,takze nevim ktera okta by to mela predjed,kdyz i ten 2.0tdi nejede nejak moc presvedcive,alespon pro me...jelikoz s tim docela casto jezdim...a krom toho vaha /vykon je nekde jinde,takze pokud ti to nejede a pojizdi te oktavky tak je neco zle
to bobas
tak tak nad oktavkou 66kw nema cenu se bavit.
ale takove leon 96kw pd čko je rovnocenej souper.Ono neber v potaz jen vykon.Ten auto prodava, ale kroutak a prubeh je trosku vice dulezitejsi.
Ano mas pravdu me hgt stavkuje a jelikoz mam motor po generalce s tlakama 13+ tak myslim ze az pojede udelam si lepsi ocko.
Jel jsem v hgt ktere je mechanicky v poradku a jede pekne.Nerikam ze to je zdechlina ale pouze v dnesni dobe opravdu prumerne vykone auto.
Punto II HGT sotva 20ps
200sx s14a Stage II -street terror 300ps+
Primera p10 eGT -Daily 150ps-
Ducato -pracant mpower cca 190ps