Velký problém s Fiatem Punto I 1,2, 44 kw

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
snypper
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: 02 kvě 2012, 11:13

Velký problém s Fiatem Punto I 1,2, 44 kw

Příspěvek od snypper »

Zdravím, mám problém s autem, ktere jsem koupil punto s podfouklím těsněním. Udělěl se tam přebrus hlavy, otlak, ventily a guferka. Blok byl v pořádku. Problem nastal u měření emisí, kde jsme zjistili bohatou směs, ale lamda byla v pořádku. Motor má nepravidelný chod, jako kdyby na 3 válce. Jsou tam nové svíčky, kabely a zapalovací cívky. Vše vyskoušeno 2x, všechny svíčky hážou. Vyměněna vstřikovací hlavice komplet s auta, které jezdilo a také snímač tlaku v sání. Teplotní čidlo v pořádku a snímač kliky taky. Rozvody nové a seřízeny podle rysky na setrváku. Odpojen posilovač brzd a taky nic. Odpojena vratka a nic, tlak čerpadla v pořádku. Nezbylo než vyměnit řídící jednotku, ale taky nepomohlo. Tlaky změřeny 1-3 válec měli 1,2 a 4 válec - 1,4, ale to by snad neměl byt problém. Zdá se, že vodu ani olej to nežere, jen benzín s velkou spotřebou, cca. 10 l na 100km. Kabeláž proměřena, k ŘJM taktéž všechny akční členy. Co se týče výfuku odpojen a to samé, kat je krásně průhledný. Diagnostika nic nenapsala a ani ve Fiatu nepomohli. Jestli vás něco napadne, tak prosím napište, už jsem téměř v koncích. Moc díky.
Reklama
 

Pany
Fiaťák
Příspěvky: 139
Registrován: 18 zář 2010, 04:35
Bydliště: Velké Meziříčí

Re: Velký problém s Fiatem Punto I 1,2, 44 kw

Příspěvek od Pany »

Ten nepravidelnej chod. Nemas nekde na svodech sani diru? Zkus se mrknout jestli ti to nekde neprisava vzduch. K ty spotrebe. Prvne sprav ten volnobeh, a to ti treba zpravi i tu spotrebu. :-)
Uživatelský avatar
intel_sk
Znalec
Příspěvky: 701
Registrován: 12 čer 2011, 14:42
Bydliště: Košice-Sidlisko JUH
Kontaktovat uživatele:

Re: Velký problém s Fiatem Punto I 1,2, 44 kw

Příspěvek od intel_sk »

pouzivaj funkciu hladata precitaj si PRAVIDLA capslock som dal schvalne
ten tvoj problem tu niekde uz je rozobraty
Fiat Punto 1.7 TD SX60 46KW/4500min rv.96/MK1 silver flash
ex Polski Fiat 125p farba bordó
/http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=17556
snypper
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: 02 kvě 2012, 11:13

Re: Velký problém s Fiatem Punto I 1,2, 44 kw

Příspěvek od snypper »

Omlouvam se, pokud se to už někde ten problém vyskytl, pro nás je to docela oříšek, auto kvůli tomu nejezdí...Ostatní příspěvky si pročtu a budu průběžně informovat, jak to dopadlo.
hanzs
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 417
Registrován: 27 kvě 2009, 00:34

Re: Velký problém s Fiatem Punto I 1,2, 44 kw

Příspěvek od hanzs »

A když se to prošlápne na místě, jakou má barvu kouř z výfuku?
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
snypper
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: 02 kvě 2012, 11:13

Re: Velký problém s Fiatem Punto I 1,2, 44 kw

Příspěvek od snypper »

Zdá se, že normální barvu, jen to strašně smrdí, jako kdyby po nespáleném benzinu...
Uživatelský avatar
Matto
Všeználek
Příspěvky: 2443
Registrován: 12 zář 2007, 11:05
Bydliště: Trenčín,Horné Srnie

Re: Velký problém s Fiatem Punto I 1,2, 44 kw

Příspěvek od Matto »

ja by som aj tak ešte raz skúsil premerať tu Lambdu a prehodiť sviečky, robilo mi toto isté a prvý krát to bolo zlými novými sviečkami a druhý krát zlou Lambdou, stačilo pri naštartovanom motore LS odpojiť a volnobeh sa krásne skludnil...skús :wink: ... inak prezri si túto tému :arrow: https://www.club-fiat.com/viewtopic.php ... fakt+nevim
najdeš tam aj návod na domáce premeranie Lambda Sondy
ex - Punto MK1 1,2 ELX 54kw/73k r.v.95
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
hanzs
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 417
Registrován: 27 kvě 2009, 00:34

Re: Velký problém s Fiatem Punto I 1,2, 44 kw

Příspěvek od hanzs »

No když nepomohlo různý vyměňování věcí - chce to přeměřit čidla.
U tohodle staršího Punta jsou tam víceméně jen tři důležitý:
Snímač tlaku v sání - na volnoběh má dávat cca 0,7V, při prošlápnutí něco k 5V
Snímač teploty motoru - na ohřátým cca 200ohm, na studeným cca 5000 ohm
Lambda - napětí má stále poskakovat mezi 0,1-0,8V

U měření lambdy pozor na nesprávné posouzení - pokud nyní na ní naměříš 0,8V stále, tak to neznamená, že je špatná, ale že výfuku jsou spaliny z bohaté směsi. Špatná lambda stojí někde na 0,45V.
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“