Pokud nemáš servo ani klimu tak musíš shánět altík z motoru bez serva a klimy,nebo jen přehodíš řemenici z tvého starého altíku na ten nový třeba z motoru který měl servo.
To si musíš zjistit zda ten motor 1.2SX měl nebo neměl servo a klimu,to my takhle nepoznáme. A 1.3 motor není, 1242=1.2
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
liborko píše:Pokud nemáš servo ani klimu tak musíš shánět altík z motoru bez serva a klimy,nebo jen přehodíš řemenici z tvého starého altíku na ten nový třeba z motoru který měl servo.
To si musíš zjistit zda ten motor 1.2SX měl nebo neměl servo a klimu,to my takhle nepoznáme. A 1.3 motor není, 1242=1.2
Zdravím, zrovna toto řeším taky tak trochu vím. Servo nehraje roly ale klima ano. 55, 60, 75 pokud jsou bez klimy tak mají stejný altík. pokud je tam klima tak je jiný.
Fiat Punto 75 SX, r.v. 1994 Opel Omega B caravan 2,0l, 16V
Dodělával jsem servo do motoru kde servo nebylo,takže taky vím.Alternátory mají sice stejné úchyty na motoru,to ano,ale altík na motoru se servem má cca o 8mm delší hřídel s řemenicí,a to z důvodu dvojité širší řemenice klikovky od které je poháněné čerpadlo.Tudiž pokud dá tady kolega na svůj motor bez serva altík z motoru se servem,tak bude mít viditelně vybočený řemen a dřív nebo později se mu přetrhne.Pokud by dal na motor se servem alternátor z motoru bez serva,šlo by to,ale musel by altík v držácích vypodložit podložkama o těch cca 8mm,takhle jsem to měl já dočasně než jsem sehnal altík s delší řemenicí
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87