Ahoj,
mám fiat punto 1.2 75 MPI na LPG (typ motoru 176A8.000). Došlo k nehodě, rozbila se převodová skříň, ohnula přední náprava a rozbilo se servo řízení. Z těchto důvodů jsem koupil druhé bourané auto na zadní část na náhradní díly, ale ve verzi 1,2 60 (typ motoru 176B4.000). Tento typ má servo řízení s posilovačem. Zjistil jsem, že na mém motoru chybí pro čerpadlo posilovače držáky a tudíž mi nastal problém a chtěl bych se zeptat, zda-li by mi byl někdo z vás schopen poradit. Jsou tu dvě varianty. První varianta je sehnat jiné servo bez posilovače a nechat původní motor a jen přešroubovat převodovku. Druhá varianta je (a k té bych hlavně chtěl poradit) jestli nechat celou spodní část motoru z verze 60 a předělat jen hlavu válců? Tedy nahradit jednobod vícebodem a to celé dát do verze 75, kde bude ponechána řídící jednotka pro MPI. Díval jsem se do servisního manuálu a bloky těchto motorů by měly být stejné. (průměr vrtání i zdvih) Jediná věc v čem se liší, je ve výšce pístu. Ve verzi 75 je píst asi o 2,5mm vyšší než u verze 60.
Všem děkuji předem za rady.
Blok motoru z 1.2 60 pro 1.2 75 MPI
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
Re: Blok motoru z 1.2 60 pro 1.2 75 MPI
blok da se použit normálně ničemu to nevadí pak si dej pozor pruchodka co je z servořízení do kabiny (takova plastova )se li čí od obyč řízení je potřeba ju vyměnit a ještě asi nebude sedět řídíci tyč na tisícihran
punto cabrio 90 1,6 8v 65kw mpi
cinquecento 1.1 8v asi 50 kw mpi
punto gt .. 1,4 8v turbo
stavba cabrio 2,4 20v 96kw td
cinquecento 1.1 8v asi 50 kw mpi
punto gt .. 1,4 8v turbo
stavba cabrio 2,4 20v 96kw td
Re: Blok motoru z 1.2 60 pro 1.2 75 MPI
Jj, toho jsem si všimnul, i jiného tisícihranu, ale v tom nebude problém, použiju řídící tyč z verze 60, jedná se mi právě jen o ten blok. Ještě jsem si všimnul, že u té převodovky jsou stejné převodové poměry, ale u diferenciálu se od verze 75 malinko liší, nebude to mít nějaký větší vliv?
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 99
- Registrován: 17 pro 2009, 20:32
- Bydliště: Javorník u Jeseníku
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blok motoru z 1.2 60 pro 1.2 75 MPI
Dej si taky pozor na STK, změní se ti tak typ motoru i když je blok stejný. Typ motoru se nesmí zaměnit a na to oni se hlavně dívají. Mám doma podobný problém.
Fiat Punto 75 SX, r.v. 1994
Opel Omega B caravan 2,0l, 16V
Opel Omega B caravan 2,0l, 16V