Vybíjení baterie! - prosím o pomoc

Moderátor: peta.smolik

Uživatelský avatar
slavek311
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 234
Registrován: 26 dub 2007, 17:01
Bydliště: Morava-Beskydy

Re: Vybíjení baterie! - prosím o pomoc

Příspěvek od slavek311 »

slavek311 píše:Ahoj.Řeším už také delší dobu vybíjení batérie :( - Stilo 1,6
1.Nová baterie (měsíc)
2.Alternátor dobíjí 13,5-14,3V
3.Odběr ve vypnutém a zavřeném stavu 0,05A !!!!
4.Rádio odpojené
Přidané pouze denní svícení,jinak nejsou žádné el.doplňky.Kontakty a pojistky(i u baterky)vyčistěné.
Týdně najezdím okolo 350Km a baterka pomalu slábne,až dojde na startovací kabely.
Děkují za rady.
Asi(zatím) mám vyřešený problém s vybíjením baterie.myslím,že to dělal startér.Po výměně za jíný to vypadá o.k. !!!! :D :D :D
Stilo hatchback 1,6 r.v.01,Ba+CNG
Reklama
 

Uživatelský avatar
elvis.jarous
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 417
Registrován: 11 úno 2012, 12:28
Bydliště: Nymburk

Re: Vybíjení baterie! - prosím o pomoc

Příspěvek od elvis.jarous »

Myslíš, že starter při akci měl jako asi velkej odběr? To bych bral. Ne tak podle toho co píšeš, to znamená že přes něj něco teklo i v klidu. Asi je to možné. Ten můj možná též bere více. Dneska dobíjím baterku, páč jsem to nenatočil a mám ji rok starou. Jezdíme teda teď v zimě jen po krámech. Práci mám za domem.
Kolik si dal za starter?
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá

FiatEcuscan+kabel
Uživatelský avatar
slavek311
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 234
Registrován: 26 dub 2007, 17:01
Bydliště: Morava-Beskydy

Re: Vybíjení baterie! - prosím o pomoc

Příspěvek od slavek311 »

elvis.jarous píše:Myslíš, že starter při akci měl jako asi velkej odběr? To bych bral. Ne tak podle toho co píšeš, to znamená že přes něj něco teklo i v klidu. Asi je to možné. Ten můj možná též bere více. Dneska dobíjím baterku, páč jsem to nenatočil a mám ji rok starou. Jezdíme teda teď v zimě jen po krámech. Práci mám za domem.
Kolik si dal za starter?
Není startér jako startér!Nejhorší jsou Bosch-potvrzeno autoekektrikářemá.Nyní mám Valeo a super.Na 1,9 bude jiný než 1,6.Já ho koupil z "bazose".S poštovným za 950Kč,ale trochu jsme smlouvali :wink: Posílám odkaz http://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail= ... li%C4%8Dka" onclick="window.open(this.href);return false;
Stilo hatchback 1,6 r.v.01,Ba+CNG
Uživatelský avatar
aifel202
Fiaťák
Příspěvky: 74
Registrován: 31 bře 2012, 03:02
Bydliště: Ostravag jag cyp :)
Kontaktovat uživatele:

Re: Vybíjení baterie! - prosím o pomoc

Příspěvek od aifel202 »

značkuji, protože mě baterie vydrží nabitá v autě pouze cca 2měsíce, a vyměna za jinno stejný problém, auto je denně v provozu :idea:
Fiat Stilo MW
r.v.2003, 1.9JTD, 85KW
Uživatelský avatar
elvis.jarous
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 417
Registrován: 11 úno 2012, 12:28
Bydliště: Nymburk

Re: Vybíjení baterie! - prosím o pomoc

Příspěvek od elvis.jarous »

Nevim, no. tdi
Mě to startuje cajk až na to, že mám tušení že starter točí malilinko pomalejc než na videích co jsem viděl na jů tjub a víc decimuje baterku.
Udělám test, půjčím si baterku z bratrovy oktávie 66kw a uvidíme, jestli je to kvalitou baterie.
Kdyby měl někdo na půjčení startér, tak bych ho vyměnil a pak by bylo určitě jasno. kdo za to může.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá

FiatEcuscan+kabel
Uživatelský avatar
slavek311
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 234
Registrován: 26 dub 2007, 17:01
Bydliště: Morava-Beskydy

Re: Vybíjení baterie! - prosím o pomoc

Příspěvek od slavek311 »

slavek311 píše:
slavek311 píše:Ahoj.Řeším už také delší dobu vybíjení batérie :( - Stilo 1,6
1.Nová baterie (měsíc)
2.Alternátor dobíjí 13,5-14,3V
3.Odběr ve vypnutém a zavřeném stavu 0,05A !!!!
4.Rádio odpojené
Přidané pouze denní svícení,jinak nejsou žádné el.doplňky.Kontakty a pojistky(i u baterky)vyčistěné.
Týdně najezdím okolo 350Km a baterka pomalu slábne,až dojde na startovací kabely.
Děkují za rady.
Asi(zatím) mám vyřešený problém s vybíjením baterie.myslím,že to dělal startér.Po výměně za jíný to vypadá o.k. !!!! :D :D :D
Tak předčasná radost.Včera večer jsem přijel a ujel 150km a dnes ráno baterka jen 12,2V. nastartoval jsem a psalo to "Alternator......něco",vypnul jsem motor a chtěl znovu nastartovat,ale startér se ani neprotočil,kontrolky svítily.Asi na osmý pokus to najednou nastartovalo a v pohodě bez hlášek.Alternátor dobíjí .
Stilo hatchback 1,6 r.v.01,Ba+CNG
Uživatelský avatar
elvis.jarous
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 417
Registrován: 11 úno 2012, 12:28
Bydliště: Nymburk

Re: Vybíjení baterie! - prosím o pomoc

Příspěvek od elvis.jarous »

že by některý ze spínacích prvků? Nebo že by spínací skříňka?
nebo že by starter?
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá

FiatEcuscan+kabel
Uživatelský avatar
slavek311
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 234
Registrován: 26 dub 2007, 17:01
Bydliště: Morava-Beskydy

Re: Vybíjení baterie! - prosím o pomoc

Příspěvek od slavek311 »

elvis.jarous píše:že by některý ze spínacích prvků? Nebo že by spínací skříňka?
nebo že by starter?
Fakt už si nevím rady!Spínací skříńku tu myslím ještě nikdo neřešil.Ve středu jsem dál druhý startér a do pátku baterka držela okolo 12,6V.O víkenduto začalo klesat a to jsem najezdil asi 350km.Dnes odpoledne také jen 12,2V,ale startujeto pěkně.především ten ranní nepodařený start mne zneklidňuje
Stilo hatchback 1,6 r.v.01,Ba+CNG
Uživatelský avatar
slavek311
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 234
Registrován: 26 dub 2007, 17:01
Bydliště: Morava-Beskydy

Re: Vybíjení baterie! - prosím o pomoc

Příspěvek od slavek311 »

Už mne to fakt s**e!Dva dny auto stálo a večer jseme už startovali přes kabely :x
Stilo hatchback 1,6 r.v.01,Ba+CNG
Uživatelský avatar
slavek311
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 234
Registrován: 26 dub 2007, 17:01
Bydliště: Morava-Beskydy

Re: Vybíjení baterie! - prosím o pomoc

Příspěvek od slavek311 »

Dnes jsem byl u uznávaného atoelektrikáře.Proměřoval dobíjení,zátěže a všechno možné a všechny hodnoty byly O.K!!!!! Také to nechápal.Ani za to nic nechtěl.Mám to dál sledovat :(
Stilo hatchback 1,6 r.v.01,Ba+CNG
Uživatelský avatar
elvis.jarous
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 417
Registrován: 11 úno 2012, 12:28
Bydliště: Nymburk

Re: Vybíjení baterie! - prosím o pomoc

Příspěvek od elvis.jarous »

A když odpojíš kabel a přiblížíš pomalinku k baterce, zaprská to nějak víc když, dojde ke kontaktu?Mě snad ani ne.Jen malililinko.
Nesvítí ti světýlko v kufru když jdeš z auta? ale to je asi blbost....
Mohlo by to bejt taky nějaký relátko, přechoďák v pojistkovce v mot. prostoru.Tam by stálo za to vyházet všecky pojistky a relátka a pořádně to prohlídnout a vypucovat kartáčem.
Je to svině!
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá

FiatEcuscan+kabel
Uživatelský avatar
elvis.jarous
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 417
Registrován: 11 úno 2012, 12:28
Bydliště: Nymburk

Re: Vybíjení baterie! - prosím o pomoc

Příspěvek od elvis.jarous »

Ahoj,
tak jsem dneska od bratra dostal akumulator BANER, nebo jak se to píše, 75 AH, on jej vyřadil protože měl vadnej starter, ale nejdřív to nevěděl.
Baterka ležela v garáži.
Šoupnul jsem ji do Stila a tu sr... Kager , kterou jsem měl ani ne rok, jsem mu nechal. Měla asi do 60AH a byla malá jak 45tka.
Pro barkase nebo š1202 se mu bude rozměrově hodit.
Vyčistil jsem kontakty a utáhl svorky.
Zažhavil a začal startovat.
Bomba.
Točí to o proti Kageru jak blázen, rychlejc, parádička.
Úplně jiný starty.
Tak snad už to bude dobrý.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá

FiatEcuscan+kabel
Uživatelský avatar
proch
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 390
Registrován: 06 kvě 2007, 20:19
Bydliště: Brandys n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Vybíjení baterie! - prosím o pomoc

Příspěvek od proch »

slavek311 píše:Dnes jsem byl u uznávaného atoelektrikáře.Proměřoval dobíjení,zátěže a všechno možné a všechny hodnoty byly O.K!!!!! Také to nechápal.Ani za to nic nechtěl.Mám to dál sledovat :(
Je mě divné, že Ti elektrikář řekl, že je všechno OK. Není...Když se Ti baterka vybíjí, musí na ní být prostě nějaký odběr, pokud odběr není, tak je baterka vadná...
Jediné řešení, auto dát do garáže, připojit k baterii do okruhu nějaký kvalitní AMPÉRMETR (ne klešťák) kabely protáhnout aby se dala zavřít kapota (pokud není alarm, kapota se nemusí zavírat) stáhnout dolů okýnka a zmknout ho. Normální odběr by měl být asi kolem 50mA, ale na škoda foru třeba píšou jenom 20mA . Pokud je odběr v toleranci tak každou hodinu se chodit dívat, jestli se odběr nemění. Jakmile se hodnota změní a začne to žrát víc než při ostatních kontrolách, vlézt okýnkem do auta a tahat jednu pojistku za druhou a kontrolovat na měřáku kdy to prostě přestane. Potom ještě zkusit pojistky v motorovém prostoru a něco je prý i v kufru, ale já tam nic nenašel...
Vím že lézt okýnkem do auta je divné, ale při odemknutí by to měření bylo k ničemu. Pořebujeme mít auto v režimu tak jak stojí zamčené před barákem, když se baterie vybije...
Takhle jsem zjistil vybíjení na Puntu, dělalo mě to rádio LG protože jejich ISO konektor si nerozuměl s ISO u Punta. Punto mě odebíralo myslím kolem 270mA. Nic jiného mě nenapadá, je to opruz, ale takhle to musí jít zjistit.
Většinu nadměrných odběrů mají na na svědomí různě doinstalovávané el. spotřebiče a hlavně potom rádia. Některá se musí zapojit jinak a u některých stačí vyndavat ovl. panel
Stilo JTD 85kW, 2005,115@?, Cruise control, XcarLink mp3, dual clima, LLumar black, parking assist, EGR off, cat off...

_______________________________
Uživatelský avatar
slavek311
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 234
Registrován: 26 dub 2007, 17:01
Bydliště: Morava-Beskydy

Re: Vybíjení baterie! - prosím o pomoc

Příspěvek od slavek311 »

proch píše:
slavek311 píše:Dnes jsem byl u uznávaného atoelektrikáře.Proměřoval dobíjení,zátěže a všechno možné a všechny hodnoty byly O.K!!!!! Také to nechápal.Ani za to nic nechtěl.Mám to dál sledovat :(
Je mě divné, že Ti elektrikář řekl, že je všechno OK. Není...Když se Ti baterka vybíjí, musí na ní být prostě nějaký odběr, pokud odběr není, tak je baterka vadná...
Jediné řešení, auto dát do garáže, připojit k baterii do okruhu nějaký kvalitní AMPÉRMETR (ne klešťák) kabely protáhnout aby se dala zavřít kapota (pokud není alarm, kapota se nemusí zavírat) stáhnout dolů okýnka a zmknout ho. Normální odběr by měl být asi kolem 50mA, ale na škoda foru třeba píšou jenom 20mA . Pokud je odběr v toleranci tak každou hodinu se chodit dívat, jestli se odběr nemění. Jakmile se hodnota změní a začne to žrát víc než při ostatních kontrolách, vlézt okýnkem do auta a tahat jednu pojistku za druhou a kontrolovat na měřáku kdy to prostě přestane. Potom ještě zkusit pojistky v motorovém prostoru a něco je prý i v kufru, ale já tam nic nenašel...
Vím že lézt okýnkem do auta je divné, ale při odemknutí by to měření bylo k ničemu. Pořebujeme mít auto v režimu tak jak stojí zamčené před barákem, když se baterie vybije...
Takhle jsem zjistil vybíjení na Puntu, dělalo mě to rádio LG protože jejich ISO konektor si nerozuměl s ISO u Punta. Punto mě odebíralo myslím kolem 270mA. Nic jiného mě nenapadá, je to opruz, ale takhle to musí jít zjistit.
Většinu nadměrných odběrů mají na na svědomí různě doinstalovávané el. spotřebiče a hlavně potom rádia. Některá se musí zapojit jinak a u některých stačí vyndavat ovl. panel
Ahoj,nechci to zakřiknout,ale zatím víc než měsíc startují.Další krok - Rozebral jsem přední řidičové dveře a všechny konektory rozpojil a spojil,kontaktolem jsem je nestříkal,protože byly jak nové a pohýl se svazky kábelů.Všiml jsem si,že mi nebliká červená ledka ve dveřích od zamykání.Tišťák jsem přecínovál a už to bliká.Tento týden bylo i -12°C a start o.k.Baterka drží 12,4-12,6V.Ještě to ale pořád nemá mou důvěru :) .
Na to měření jak popisuješ jsem se chystal,ale zatím ještě uvidím,jestli se to nezhorší.Zatím dík
Stilo hatchback 1,6 r.v.01,Ba+CNG
Pavel II
Fiaťák
Příspěvky: 147
Registrován: 06 led 2012, 11:51
Bydliště: okr.Praha východ

Re: Vybíjení baterie! - prosím o pomoc

Příspěvek od Pavel II »

Akorát jsem dneska před Octávku (vím, že se bavíme o Fiatech) nicméně jako příklad to mohu snad uvést.
problém: špatně fungující centrál, vybíjení baterie, špatný chod motoru.
- s centrálem si mysleli, že je v hájí zámek, výměna a jeké bylo překvapení když se to moc nezměnilo
- nová baterka, auto se stále vybíjelo
- motor má dost nalítáno tak že s tím se jim nikdo nezabýval s tvrzení, že už má "dost". Jak hezké :D
Když se mi to dostalo pod ruce:
- měření odbíraného proudu = klešťákem nicméně kvalitním. Příznám přímé měření by bylo lepší,ale měřák co mám se dá použít.
- při měření při zamykání/zajištění chcete-li, jednou nějaká hodnota, po druhé jiná hodnota občas opravdu malá cca do 10mA! Což už jsem bral,ale ostatní hodnoty byli opravdu šílené :shock:
- rozebral jsem dveře řidiče tam jsem v průchodce zjistil polámané vodiče nicméně né tak aby nepřeváděli.
- dále jsem došel k centrální řídící jednotce dveří komfortní výbavy vozidla 29pin konektor. VW to ma řešené jako celý kus s motorem okna.
- zjištěna totální oxidace několika kontaktů! V konektoru byla jasně vidět přítomnost vody/vlhkosti.Jak se tam dostala sem nezjistil, konektor je řešen jako téměř vodotěsný
- jeden drát mi dokonce zůstal v ruce, prostě byl tak vyhnilej, že tam prakticky držel na dobré slovo.
Nový kus od škodovky 6,5tis. plus kabelový svazek dveří, taky pěkná pálka. To když jsem řekl majiteli tak málem padl do mdlob. Vrakoviště moc nepřipadalo v úvahu, protože jak jsem zjistil na fóru, téměř běžná porucha těchto roků výroby.

Po opravě (nebudu rozepisovat jak se provedla):
- centrál funkční
- odběr a vybíjení baterie s ztratilo
- i motor začal lépe jít.
Tak to jen na okraj jaká chujovina může taky nastat. A pak to hledejte 8)
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Odpovědět

Zpět na „Stilo“