zakoupil jsem si Punto 1.1i 55S,r.97 najeto 81 000km.Chtel bych se vas zeptat co je vse dobre vymenit popripade kde udelat kontrolu.
Planuji vymenit olej (i v prevodovce) budto TEXACO nebo Castrol-jeste rozmyslim,ktery vybrat.Brzdy predek a zadek+serizeni rucky a klinovy remen.Premyslim i o rozvodovem ,ale cena kolem 5 000,- je tedka pro me moc velka....co myslite-je lepsi to vymenit hned? Moc do toho nevidim takze nemuzu zjistit stav.
zakoupil jsem si Punto 1.1i 55S,r.97 najeto 81 000km.Chtel bych se vas zeptat co je vse dobre vymenit popripade kde udelat kontrolu.
Planuji vymenit olej (i v prevodovce) budto TEXACO nebo Castrol-jeste rozmyslim,ktery vybrat.Brzdy predek a zadek+serizeni rucky a klinovy remen.Premyslim i o rozvodovem ,ale cena kolem 5 000,- je tedka pro me moc velka....co myslite-je lepsi to vymenit hned? Moc do toho nevidim takze nemuzu zjistit stav.
Diky za info
80000 se mi nezda odkud je dovezene nebo je od nas
zakoupil jsem si Punto 1.1i 55S,r.97 najeto 81 000km.Chtel bych se vas zeptat co je vse dobre vymenit popripade kde udelat kontrolu.
Planuji vymenit olej (i v prevodovce) budto TEXACO nebo Castrol-jeste rozmyslim,ktery vybrat.Brzdy predek a zadek+serizeni rucky a klinovy remen.Premyslim i o rozvodovem ,ale cena kolem 5 000,- je tedka pro me moc velka....co myslite-je lepsi to vymenit hned? Moc do toho nevidim takze nemuzu zjistit stav.
Diky za info
hele ja mam taky97 a mela najeto 92000....ale tipuju to na 150000
je to dovezene z Italie ,ale vnitrek a i motor vypadaji jako z linky - takze bych tomu i veril ,ale u nas je mozne vsechno takze to muze byt klidne o 20 000km vic.....
Anonymous píše:je to dovezene z Italie ,ale vnitrek a i motor vypadaji jako z linky - takze bych tomu i veril ,ale u nas je mozne vsechno takze to muze byt klidne o 20 000km vic.....
mam to taky jako nove ale 7let v italii kde neni zima ani sul...dve zimy u nes a muzes se pustit do prace....je to lepsi udelat preventivne -striknout spodek adutiny i kdyz je to pozink
Zdravim všechny.
18.3.2006 jsem koupil Punto 1.1i 55S, rok 1995 (do provozu 12/95), najeto 10 9000 Km. Po čase mi začalo přestávat topit a ztracela se kapalina v nádržce. Dnes (31.3.2006)mi v servisu řekli že je to těsněním u hlavy motoru a že mě to přijde asi na 9 000. Poraďte mi jak postupovat když sem auto koupil přes bazar, kteý je jen zprostředkovatel. Děkuji za rady
podle človíčka co dělá už pěknou řádu let do aut, jsem se dozvěděl, že pozink je jen 20cm od spojů Víte o tom více? Je to Pravda?
poitromasoni píše:
Anonymous píše:je to dovezene z Italie ,ale vnitrek a i motor vypadaji jako z linky - takze bych tomu i veril ,ale u nas je mozne vsechno takze to muze byt klidne o 20 000km vic.....
mam to taky jako nove ale 7let v italii kde neni zima ani sul...dve zimy u nes a muzes se pustit do prace....je to lepsi udelat preventivne -striknout spodek adutiny i kdyz je to pozink
Docela zajimavy. Jestli pojedes na diagnostiku kvuli naky zavade, tak at ti projede i kolik to ma najeto. Ten comp by ti mel ukazat skutecnej stav najetych km.
Docela zajimavy. Jestli pojedes na diagnostiku kvuli naky zavade, tak at ti testne i kolik to ma najeto. Ten comp by ti mel ukazat skutecnej stav najetych km.
Pluhas píše:Zdravim všechny.
18.3.2006 jsem koupil Punto 1.1i 55S, rok 1995 (do provozu 12/95), najeto 10 9000 Km. Po čase mi začalo přestávat topit a ztracela se kapalina v nádržce. Dnes (31.3.2006)mi v servisu řekli že je to těsněním u hlavy motoru a že mě to přijde asi na 9 000. Poraďte mi jak postupovat když sem auto koupil přes bazar, kteý je jen zprostředkovatel. Děkuji za rady
9 litru je blbost... Mozna tak v autorizovano nejautorizovanejsim servisu. Tesneni stoji petikilo, koupis novou kapalinu a je to. Mozna jeste zbrousit hlavu, praskla by byt nemela. Dyt novej motor te vyjde na pet tisic. Tato zavada je u Punt pomerne casta a neni to nic zavaznyho. Hlavne uz s tim moc nejezdi a povol si vicko u chladica, at se ti netlakuji hadice. A je to hotovy za dve hodky. No, kdyby se brousila ta hlava, tak plus ten cas, co to bude u nekoho, kdo to brousi...