Chyby Fiatu Bravo

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
dusan10
Fiaťák
Příspěvky: 197
Registrován: 27 lis 2011, 21:23

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od dusan10 »

Kúpil som v Nitre ale reklamujem v BB ono to je vcelku jedno kde reklamuješ aspoň ja mám z fiatom takú skúsenosť reklamoval som aj v nitre a tam robili to isté :roll: Ale už je to opravené bola zle založená tesniaca gumička už od výroby. Akú tam dali neviem či tú istú ale dnes som umyl a dobre. Rozobrali všetky plasty na piatich dverách ale naspäť to už poriadne nedali .Ten plast čo sú na ňom tie madlá na zavretie dverí už odstáva od plechu . Asi tam treba silnejšie udrieť ale počkám kým bude teplejšie aby ten plast nepraskol.
Reklama
 

JardaK.
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 208
Registrován: 12 říj 2007, 08:29
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od JardaK. »

dusan10 píše:Kúpil som v Nitre ale reklamujem v BB ono to je vcelku jedno kde reklamuješ aspoň ja mám z fiatom takú skúsenosť reklamoval som aj v nitre a tam robili to isté :roll: Ale už je to opravené bola zle založená tesniaca gumička už od výroby. Akú tam dali neviem či tú istú ale dnes som umyl a dobre. Rozobrali všetky plasty na piatich dverách ale naspäť to už poriadne nedali .Ten plast čo sú na ňom tie madlá na zavretie dverí už odstáva od plechu . Asi tam treba silnejšie udrieť ale počkám kým bude teplejšie aby ten plast nepraskol.
Mně ten plast odstává taky - od začátku. Raději nezkouším do toho praštit, nevadí mi to, je to stejně zevnitř.
Fiat Bravo2 1,6 MJet, 77 kW, nar. 2010
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán
dusan10
Fiaťák
Příspěvky: 197
Registrován: 27 lis 2011, 21:23

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od dusan10 »

Smelo môžeš od rohu asi 10 cm je takí cuplik v tvare guličky to má zapadnúť do dierky my sme potom tresli tak jeto lepšie ale ešte by to chcelo neham to na leto alebo teplú jar.
durkovic
Fiaťák
Příspěvky: 155
Registrován: 20 dub 2008, 18:06
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od durkovic »

Tak chlapi

bravo je od minulého týždňa predané, nástupcom sa stal Ford C-Max 1.8 TDCi. Bravko slúžilo verne skoro 6 rokov. Takže na Fiat názor len pozitívny.

Prajem všektým veľa štastných kilometrov bez nehody a porúch. :) priebežne ale stále na fiat fóra chodím takže sledujem :)

zdravím

Ďuro.
ex car: Fiat Bravo 2 1.4 16V 66kW
NOW : Ford C-Max FL 1.8 TDCi 91kW/124 ponikov :D
dusan10
Fiaťák
Příspěvky: 197
Registrován: 27 lis 2011, 21:23

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od dusan10 »

durkovic píše:Tak chlapi

bravo je od minulého týždňa predané, nástupcom sa stal Ford C-Max 1.8 TDCi. Bravko slúžilo verne skoro 6 rokov. Takže na Fiat názor len pozitívny.

Prajem všektým veľa štastných kilometrov bez nehody a porúch. :) priebežne ale stále na fiat fóra chodím takže sledujem :)

zdravím

Ďuro.
Otázka prečo si predal :?:
Uživatelský avatar
Darth.W
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 265
Registrován: 28 dub 2011, 11:04
Bydliště: Kysucke N. Mesto, SVK

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od Darth.W »

tak ked pise ze je to C-Max tak predpokladam ze potreboval nieco pre deti ... :D inak neviem naco by komu bola taka krabica
[color=#FF0000]http://www.youtube.com/waderlord29[/color]
Fiat Tipo sedan 1.4 70 kW Italia Extra
Uživatelský avatar
rogi
Znalec
Příspěvky: 548
Registrován: 03 črc 2010, 19:43
Bydliště: SK

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od rogi »

tak už aj v mojej "plechovici" včera pri ceste z práce prestal fungovať displej v autoradie, žiadne "veľké" teplo ani mráz, dnes ráno som bol skúsiť zapnúť radio, a displej funguje :mrgreen: Plechovica po záruke, ak to urobí ešte dva krát, nič iné nezostáva, len vytiahnut von a pozriet sa na studenáky.
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
bajo777
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 295
Registrován: 24 úno 2012, 20:08

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od bajo777 »

Presne tento problem som mal aj ja...rovnaka seria aut, rovnake chyby, bohuzial...som to stihol este v zaruke uplatnit a dostal som nove, od vtedy bez chyby ! zaruku mi uznali podla videa co som natocil mobilom ked sa to prejavilo, lebo to bola nahodna zalezitost ! 100x ok a potom nesiel display, funkcne inac vsetko hralo, prepinalo, preladovalo, na palubnom mi aj zobrazovalo vsetko v poriadku o radiu

tiez som uvazoval systemom zleho spoja, ale servisak mi povedal, ze ked hra neni o com, lebo tam je len jeden plus ! cize kable k radiu riesit nemusis, tam bude problem vnutri, fakt jedine rozobrat radio uplne...

inac to radio ma aj vlastny test co sa da aktivovat kombinaciou tlacitiek, aj ked bolo pokazene, ten test prechadzal bez problemov...

no drzim palce nech to najdes, pripadne potom hod aj nejake fotky rozobrateho stavu 8) , volaco mi hovori, ze sa to niekomu moze hodit :twisted:
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC

Multiecuscan 2,2

excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
durkovic
Fiaťák
Příspěvky: 155
Registrován: 20 dub 2008, 18:06
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od durkovic »

dusan10 píše:
durkovic píše:Tak chlapi

bravo je od minulého týždňa predané, nástupcom sa stal Ford C-Max 1.8 TDCi. Bravko slúžilo verne skoro 6 rokov. Takže na Fiat názor len pozitívny.

Prajem všektým veľa štastných kilometrov bez nehody a porúch. :) priebežne ale stále na fiat fóra chodím takže sledujem :)

zdravím

Ďuro.
Otázka prečo si predal :?:
už dlhšie som sa obzeral po niečom inom čo by nahradilo bravo. Hodnota modelov Bravo ide na trhu s jazdenkami veľmi rýchlo dole pokiaľ sa nejedná o bravo s ropákom pod kapotou a nejakou Emotion výbavou. hladký benál s Dynamic výbavou to už nieje na trhu zaujímavé.... Pokukoval som pôvodne po Octávii 2 po facelifte s nájazdom do 70 000km je ale moc obiažné nájsť. Naskytla sa možnosť kúpiť tento C-Max tak som ho bral, je to vozidlo typu MPV takže to pohodlie priestrannosť, vysoký posed, všade dostatok miesta plno odkladacích miest, výkonný motor s ktorým ani v meste nedosahujem spotrebu mestského cyklu čo som mal u brava. a zvyčajne chodíme v aute 3 osoby + batožina. a kufor .... paráda prvý náklad čo C-max niesol bola automatická pračka :D, proste som ju tam šupol + batožina k tomu, zavrel a šlo sa na cestu. Chápem niekomu to môže prísť ako krabica,ale veľmi účelná to je už vec názoru, nasledujúce modely C-max už tiež dosť trpia "ďaňou za design" všetko sa zaobluje zmohutňuje. :D

auto absolvovalo kompletnú vstupnú servisnú prehliadku po kúpe, všetko naprosto OK takže onedlho sa môže ísť urobiť STK+EK.
ex car: Fiat Bravo 2 1.4 16V 66kW
NOW : Ford C-Max FL 1.8 TDCi 91kW/124 ponikov :D
JardaK.
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 208
Registrován: 12 říj 2007, 08:29
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od JardaK. »

Třeba já neřeším pokles hodnoty auta, protože ho míním mít do "roztrhání těla", takže zůstatková hodnota bude minimální tak jako tak. Už jsem to někde psal - hodnota auta nejvíc klesá při jeho dalším prodeji. Neprodávej = nepotratíš! Jinak C-Max chápu jako větší auto, které je ideální na převoz kočárků apod. a nic proti němu, kolikrát při nákupech v Globusu vidím, že 400 l kufr je málo! Teda ne pro mě, ale pro nákupy drahé polovičky ano!
Fiat Bravo2 1,6 MJet, 77 kW, nar. 2010
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán
durkovic
Fiaťák
Příspěvky: 155
Registrován: 20 dub 2008, 18:06
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od durkovic »

Ano chápem, mnohí majú jeden automobil až pokiaľ "nezgegne" úplne a potom je už zrelý do šrotu. osobne som ani na jednom aute neprekročil hranicu 100 000km. 13 ročný opel kadett mal 91 000 ked som ho predával. ale už proste na svoj vek pýtal čoraz viac údržby a servisných zásahov. nasledujúce stilo som predal po 5 rokoch a dosť trpelo na elektroinštalaciu a večné "FAILURE" ... Bravo bolo v pohode konečne auto ktoré nič nebliakalo na PPC. trocha som sa ale pri jeho kúpe "popálil" pretože som ho kupoval ako uplnu novinku cca 2-3 mesiace po premiere a to si nechal fiat poriadne zaplatiť, preto bolo auto len s motrom 1.4 66kW a výbavou dynamic, výbava by bola v poho ale motor by som pre vlastnú potrebu bral určite 1.6 MJET. 1.4 išla ked trebalo ale v meste sa to prejavovalo aj na spotrebe a nebolo problém jazdiť v meste za 7,6 - 7,9 litra. inak bolo bravo uplne v pohode a myslim že nový majitel bude spokojný.
ex car: Fiat Bravo 2 1.4 16V 66kW
NOW : Ford C-Max FL 1.8 TDCi 91kW/124 ponikov :D
bajo777
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 295
Registrován: 24 úno 2012, 20:08

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od bajo777 »

Drzim ti palce, aby si nezistil, ze s autom su aj ine naklady ako 8 litrov benzinu, kazdych 100km...Z mojho pohladu drazdis hada bosou nohou ked kupis dizel navyse second hand, vymenou za bezproblemovy atmo benzin co mas od novoti...Pezotackej 1,6 HDI si sa rozumne vyhol, ale ford 1,8 neni ziaden zazrak techniky. Stale som nepocul spomenut turbodieru ako svet. Kamos na to nadava, proste prechadza cez retarder a ked neda za 1 tak ani plny plyn mu nepomoze a to auto je mrtve a nejde. Predtym mal 1,2 16V 80 PS v 5 dverovom stile a s tym to porovnaval, ze fiat bolo daleko predvidavejsi co sa tyka odozvy na plyn.
Mna tiez serie cena nadrze na pumpe, zato som dal BRC spynovac a proste na tu ekonomiku sa ziaden dizel nedostane ! Kolko litrov nafty mas za 7,5 litra LPG ??? Podotykam, ze jazdim vela kratke trasy a auto kuri aj v zime :lol:. Treba dat dobry system, kvalitnu montaz a neni o com.
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC

Multiecuscan 2,2

excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
durkovic
Fiaťák
Příspěvky: 155
Registrován: 20 dub 2008, 18:06
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od durkovic »

Ano Bajo s tou turbodierou máš pravdu turbo zaberá až pri cca 1700 ot. takže ísť s tým pri 1400 ot a pridať najprv nič nič a potom to vystrelí. ale to je neduh mnohých dieslov napr aj Marea 1,9JTD na to dosť trpela, ale zober to tak že aby atmosfera 1,4 v brave niečo predviedla musela sa držať od 3 000 otáčok vyššie a radiť radiť radiť. Aby to nebolo že ford je teraz proste naj tak už som si všimol aj trocha neduh a to že 50tkou po meste sa musím ťahať pri zaradenej 3ke a to točí skoro 1800 ot ak dám 4ku tak to klesne skoro na 1200 a to sa nedá, na 4ku musím ísť min 60km/h. nevidím problém u dieslu ktorému dám pravidlenú udržbu a servis, to asi platí u každého automobilu.
ex car: Fiat Bravo 2 1.4 16V 66kW
NOW : Ford C-Max FL 1.8 TDCi 91kW/124 ponikov :D
bajo777
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 295
Registrován: 24 úno 2012, 20:08

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od bajo777 »

Nesuhlasim ! Je 1000 prikladov ked proste to neni zanedbanou udrzbou a moderny dizel je proste zmetok co patri do srotu po 150000km. Neviem ti teraz presne k tvojmu motoru vysukat z rukavu co mas cakat, kamos ma presne taky autak od nova ako ty, jazdi zatial, ale rozhodne to neni zazrak sveta, aj ked zatial neinvestoval do toho nic moc, ma to od nova a nejazdi extra km. Preventivne velmi sa sustred na caste vymeny oleja, longlife rovno zabudni, pocul som o odporucani cistenia vstrekovacov ultrazvukom u forda. Dalsia pikoska u forda je vymlete palivove cerpadlo - kovovy bordel - nasledkom coho sa porucaju vstrekovace, ibaze ten system je vratny ! Cize pomoze po takomto prusere "len" vymena nadrze, cerpadla, vstrekovacov a kompletneho vedenia paliva za "zopar" tisic E. Kto ma rozum, vymeni "len" vstreky - to bude bratu tak 1000??a rychlo to preda ! Po par tisic km zostane novemu majitelovy len plac nad rozliatym mliekom, problem je naspat.
Dalsia specialita je pouzitie lacnejsich palivovych filtrov co sa nekamosia s tunajsou naftou spickovej kvality ! Tu je tolko extremne dolezitych veci...Mne taketo cudo nesmie na dvor, ja potrebujem jazdit a nie opravovat. Chalani co vozia auta z vonku sem trepu same turecke sopy v nafte, ale sukromne sa vozia na benzinoch, preco asi ? :lol:
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC

Multiecuscan 2,2

excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
durkovic
Fiaťák
Příspěvky: 155
Registrován: 20 dub 2008, 18:06
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od durkovic »

OK Bajo ja ti tvoj názor neberiem, jazdíš benzínom tak jazdi. držím sa zásady že čo sa má posrať sa poserie či je to benziňák či ropák či je to Fiat a či Ford/opel, VW. Nikdy som nedával na nejaké long life oleje aj ked aj bravo ho už malo v motore, radšej mením skôr, než sa spoliehať na nejaký "long life" učinok olejov. na brave som menil prvý olej už po 13 000km. tu má ford písaný interval 20 000km alebo 2 roky. kvapaliny boli vo forde menené 7.2 2013
ex car: Fiat Bravo 2 1.4 16V 66kW
NOW : Ford C-Max FL 1.8 TDCi 91kW/124 ponikov :D
Odpovědět

Zpět na „Bravo 2“