Tak a po dlhšej dobe znova prispievam. Tento raz máme rozbitý predok. Najviac ma mrzí ten predný náraznik V pondelok predo mnou išiel Nissan (niečo ako Navara no nepamätám si presne model ) pred ktorým sa stala dopravná nehoda a ja už som za ním nedobrzdil. Auto som mal naštartované ani nie minútu takže ani brzdové servo nefungovalo ... brzdy vôbec nebrzdili a takto sme dopadli. Dnes je už štvrtok a práva sa navarili nosné stĺpiky zajtra prídu svetlá a motorčeky, smerovky, chladič a v nedeľu by mala byť už aj kapota a budeme znova pojazdný
Pěkná práce, nechť se ti to podaří. Ten nárazník by měl jít svařit.
Jediné co jsem z tvého příspěvku nějak nepochopil, tak to ohledně těch nebrzdících brzd. Co má společného to, že je auto nastartované minutu s nefunkčním posilovačem? Posilovač je funkční hned po nastartování, teda když je funkční.
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Ten náraznik určite musím dať dokopy nejako nechcem tam žiaden iný sériový keď už to takto bolo. No a stými brzdami som to myslel tak, že pokiaľ ide auto na sytič brzdy majú menšiu účinnosť.
Nejmenší účinnost má posilovač při zahřátém motoru na volnoběh, to je pod klapkou nejmenší podtlak, při studeném motoru, pokud jsou otáčka okolo 1250 +/- tak je podtlak větší, stejně tak, pokud budeš naprázdno držet motor v otáčkách. Jediný stav kdy je menší podtlak pod klapkou než při volnoběhu je za situace kdy je motor v tahu - pod plynem, ale to zase nebrzdíš. Takhle se to chová pokud vše funguje jak má.
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil