HELP - Spotreba chladiacej kvapaliny

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
stilo130
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 22 úno 2007, 17:45

HELP - Spotreba chladiacej kvapaliny

Příspěvek od stilo130 »

Zdravím.

Asi pred týždňom mi menili lambda sondy a tesnenia hlavy, ventilov aj výfuku, nakoľko mi motor chodil dosť nepravidelne hlavne za studena. Po tomto všetko OK, v servise mi doplnili chladiacu kvapalinu, a dnes som pozeral, už je opäť medzi min a max a klesá. Čím to môže byť? Z výfuku mi vždy vyjde nejaká kvapalina a nie je to benzín.

Nejaké podobné skúsenosti? Jedná sa o 1.2 8v 44kW

Dík
Reklama
 

Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vencapunto »

Mě se taky trochu ztrácí,ale u mě je to chladičem.A když je pod nulou tak hulí jak fabrika,ale je to jenom pára(snad).Je to údajně konstrukcí posledního dílu wejfuku.Tak nevim.Co ostatní puntíci v benzínu?
Carlos
Fiaťák
Příspěvky: 78
Registrován: 26 lis 2006, 12:25

Příspěvek od Carlos »

Mě jde z vejfuku vody 3 prd*ele :) Ale voda z chladiče se nestrácí :)
Petr UL
Fiaťák
Příspěvky: 134
Registrován: 05 dub 2006, 07:41
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Petr UL »

voda z výfuku u benzínu je myslím normál / pára / - taky nám ty výfuky moc dlouho nevydrží.

Zkus znova doplnit kapalinu a třeba to už bude dobrý. Já jsem takhle taky jednou po výměně dolíval a od tédoby je klid. Je možný, že ti to špatně odvzdušnili a někde jsi měl vzduch, který teď kapalina vytlačila a proto ti jí trochu ubylo.
Punto II. 1,2 8 V r.v.2000
P.UL@seznam.cz
Long
Fiaťák
Příspěvky: 71
Registrován: 26 dub 2006, 19:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Long »

Taky se me ztraci, doliti na max. a po par kilometrech vzdycky klesne kousek pod minimalni hranici. Pak uz se drzi bez problemu, na funkci nema vliv, v servisu kontrola, nikde v motoru neunika, chladic netece, chladici system bez problemu utesnenej a dosli sme k zaveru ze nema smysl resit:)
Fiat Punto II HLX 1,2 16V
lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

Kluci vsechno rekli, mozna jeste mrkni, jestli ti netece voda z radiatoru. Ale to bys citil smrad vevnitr z chlad. kap.
Hustokrutost
stilo130
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 22 úno 2007, 17:45

Příspěvek od stilo130 »

Tak, mali ste pravdu, síce klesala, ale teraz sa už drží. Ale zase sa vyskytujú iné problémy. Lamda sondy a tesnenia mi menili kvôli tomu, lebo auto hlavne za studena často išlo na 3 valce, sekalo, skákalo a malo veľmi nepravidelný chod. Takže sa vymenilo všetko, aj sviečky a potom sa to držalo. Teraz po najazdení ďalších 2 tis. km ale zasa začína tak trocha skákať motor, chodí nepravidelne, na voľnobehu mierne trasie a znížil výkon. Max rýchlosť je len 140 a fakt neviem, čo môže byť ešte problém. Olej mením pravidelne, filtre tiež, proste už neviem. V čom môže byť ešte zádrheľ? Poraďte.

Díky
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“