Punto GT problém s podtlaky

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
7.Marty.7
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 15 dub 2013, 22:35

Punto GT problém s podtlaky

Příspěvek od 7.Marty.7 »

Ahoj všichni, asi před půl rokem jsem koupil punto gt. už od začátku se mi zdálo že by to vozítko mělo jezdit o něco lépe, ale neřešil jsem to a ani nefungoval budík na tlak turba a turbo mělo divnej doběh. Říkal jsem si, že by mohlo být špatné turbo a tak mě to nedalo a rozebral jsem to. zjistil jsem že byla prasklá jedna podtlaková hadička, která nejspíš řídila právě ten budík turba tak jsem ji vyměnil a taky byla prasklá hadice na sání za váhou vzduchu tak jsem ji vymenil. Složil jsem to a nic zvláštního se stejně nedělo. pak jsem zjistil, že je odpojen i podtlak na blow of ventilu a pak to začlo lítat tak jak má (turbo je ve voze ve velmi pěkném stavu), takže tlačilo pěkně, ale při plným sešlápnutí plynu to střílelo do výfuku a do sání. tak jsem vymenil všechny podtlakový hadičky a zapojil je tak, jak tam byly. Pak jsem zjistil, že si nějaký dobrák nejspíše hrál s podtlakovými hadičkami, a to je právě ten problém co chci řešil. Nemá z vás někdo nějaký schéma zapojení podtlaku, nebo neví prostě někdo jak na to? Byl bych velice rád za vaši pomoc. Předem děkuji. :)
Reklama
 

stulo
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: 07 kvě 2013, 21:12

Re: Punto GT problém s podtlaky

Příspěvek od stulo »

7.Marty.7 píše:Ahoj všichni, asi před půl rokem jsem koupil punto gt. už od začátku se mi zdálo že by to vozítko mělo jezdit o něco lépe, ale neřešil jsem to a ani nefungoval budík na tlak turba a turbo mělo divnej doběh. Říkal jsem si, že by mohlo být špatné turbo a tak mě to nedalo a rozebral jsem to. zjistil jsem že byla prasklá jedna podtlaková hadička, která nejspíš řídila právě ten budík turba tak jsem ji vyměnil a taky byla prasklá hadice na sání za váhou vzduchu tak jsem ji vymenil. Složil jsem to a nic zvláštního se stejně nedělo. pak jsem zjistil, že je odpojen i podtlak na blow of ventilu a pak to začlo lítat tak jak má (turbo je ve voze ve velmi pěkném stavu), takže tlačilo pěkně, ale při plným sešlápnutí plynu to střílelo do výfuku a do sání. tak jsem vymenil všechny podtlakový hadičky a zapojil je tak, jak tam byly. Pak jsem zjistil, že si nějaký dobrák nejspíše hrál s podtlakovými hadičkami, a to je právě ten problém co chci řešil. Nemá z vás někdo nějaký schéma zapojení podtlaku, nebo neví prostě někdo jak na to? Byl bych velice rád za vaši pomoc. Předem děkuji. :)
Uživatelský avatar
PotkanGT
Všeználek
Příspěvky: 1606
Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Bydliště: Piešťany SVK

Re: Punto GT problém s podtlaky

Příspěvek od PotkanGT »

tie dve hadicky ktore idu okolo vstrekov do toho bazmeku na zachytavanie vyparov mozes kludne odstranit.
z regulatoru na palivovej liste ide podtlak priamo na sanie
z boku sania ide hadicka do budiku tlaku turba, je na nej aj plastove T pre BOV
do regulatoru tlaku turba idu dve hadicky od turba a jedna spiatocna do sania za vahu

potom je tam este jedna ale takto z hlavy si nespomeniem
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“