demontáž antény
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 61
- Registrován: 13 čer 2006, 13:46
- Bydliště: Vysoké Mýto
- Kontaktovat uživatele:
demontáž antény
Zdavím, nemáte někdo zkušenost se sundáním antény?? Chtěl bych ji vyměnit,ale nevím jak do toho. dík
Freemont 2.0 JTD (103kW), 2011
- Reklama
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 243
- Registrován: 25 lis 2005, 19:59
- Bydliště: Středočeský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: demontáž antény
Ahojky, už jsem to dělal. není to problém, jen se toho musí sundat více než by člověk chtěl,ale nepotkal jsem se s velkým problémem.
Venda
Venda
kivi píše:Zdavím, nemáte někdo zkušenost se sundáním antény?? Chtěl bych ji vyměnit,ale nevím jak do toho. dík
Multipla 1.9 JTD 110k ... "ucast na setkání Tábor - Červený Kostelec, Olomouc, Jesenice, Rapotín, Věšín, Holice a mnoho dalších" ... http://www.multipla.wz.cz" onclick="window.open(this.href);return false; (vše o Fiat Multipla) ... http://www.multiplaklub.cz" onclick="window.open(this.href);return false; FIAT MULTIPLA KLUB ČR
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 159
- Registrován: 09 srp 2006, 10:44
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 159
- Registrován: 09 srp 2006, 10:44
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
taky bych potřeboval anténu, urval jsem prut při snaze ho demontovat, bylo to zoxidovaný jak .... Snažil jsem se ji koupit u Fiata, ale nebyli schopní mi sehnat tu moji, byl to úplně jiný typ patice. Anténu mám originál, ale nejde ji oddělat zvenčí, jenom zevnitř z auta po rozdělání modulu s ovládáním zrcátek, upevňovací šroub je zalisovanej v zesilovači pod střechou. Standardně prý má každý jiný fiat patici antény s krytkou, která se oddělá a anténa jde pak sundat zvenku, šroubek je vidět. To ale není můj případ, takže mám místo antény díru zalepenou izolepou. Jestli máš typ i pro mě, byl bych moc rád.
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 159
- Registrován: 09 srp 2006, 10:44
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Tak to tě lituju, s tímto typem antény jsem se taky už setkal, naštěstí je vzácná. Výhodou je předzesilovač, který je uvnitř pod střechou auta, nevýhodou složitá montáž a hlavně cena. Vyrábějí ji ve dvou verzích: klasika a AM/FM+GSM. Tu GSM verzi mám skladem od firmy Zendan, stojí 1.100,-. Blbý je, že když odejde zesilovač, musí se to vyměnit i s celou kabeláží, nejdou odělit. Napiš mi emajl.adresu a já ti pošlu fotku, jestli je to ono.
MULTIPLA 1,9 JTD 110/81kW, 2001
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 159
- Registrován: 09 srp 2006, 10:44
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 159
- Registrován: 09 srp 2006, 10:44
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 56
- Registrován: 10 úno 2007, 19:11
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
Cau Marcelmarcel.pce píše:Máš "ho tam". Anténa není problém...
prut .. 108,-
horní díl .. 251,-
celá anténa (náhrada originálu) .. 311,-
slevy možné , pro členy automatické
Když,jsem koupil Multinku tak anténa tam nebyla.Tak ani nevím jak vypadá orig.Já bych potřeboval takovou která je hodně nízká,abych ji neurval když jedu do garáže.Můžeš dát nějaký info.Dík
zubci@seznam.cz
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 159
- Registrován: 09 srp 2006, 10:44
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: demontáž antény
Ahoj, navazuju na téma staré dva roky - musel jsem vyměnit celý horní díl originál antény a od té doby stojí příjem rádia za prdlačku. Známý mi tvrdil, že pokud se vymění originální anténa za jinou, tak se musí přidat nějaký zesilovač fmezi rádio a koaxiál antény. Máte s tím někdo nějaké zkušenosti? Díky za radu. Vašek
Multi 1,9 JTd
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 159
- Registrován: 09 srp 2006, 10:44
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: demontáž antény
Ahoj, známý nemá pravdu.
Netuším, proč je horší příjem, patrně se něco nepovedlo, pokud je nový proutek identický, nemělo by to mít vliv. U multi, až na jednu vyjímku jsou neaktivní antény, tedy bez zesilovače. V originálním provedení je vyvedena pevná instalace do střechy - tzv. "hříbek" a do něj se šroubuje horní díl (kloub) s prutem. Může se stát, že někdo vyrobí "náhradu" která stojí za p*d.
I antény na rádio se musí ladit na vlnovou délku, tak jako antény na vysílačku. Někteří výrobci to neřeší...
My máme skladem originální antény Fiat kompletní i jako náhradní díl (vrchní část, prut).
Netuším, proč je horší příjem, patrně se něco nepovedlo, pokud je nový proutek identický, nemělo by to mít vliv. U multi, až na jednu vyjímku jsou neaktivní antény, tedy bez zesilovače. V originálním provedení je vyvedena pevná instalace do střechy - tzv. "hříbek" a do něj se šroubuje horní díl (kloub) s prutem. Může se stát, že někdo vyrobí "náhradu" která stojí za p*d.
I antény na rádio se musí ladit na vlnovou délku, tak jako antény na vysílačku. Někteří výrobci to neřeší...
My máme skladem originální antény Fiat kompletní i jako náhradní díl (vrchní část, prut).
MULTIPLA 1,9 JTD 110/81kW, 2001