Chyby Fiatu Bravo

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
Uživatelský avatar
Picko
Fiaťák
Příspěvky: 95
Registrován: 14 črc 2013, 20:49
Bydliště: RS

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od Picko »

No mam automechanikov znamych, cize mna to vyjde podstatne lacnejsie aj s prekodenim RJ. Som zvedavy, ako to pojde potom.

Btw. vypisovalo niekomu taku hlasku, ze CHECK SIDELIGHT ? mne to obcas vypise, a po 10-15 sekundach to zhasne. Ktore svetlo mysli ako sidelight? Index ci parkovacky? A co moze byt vada?

Dakujem
Reklama
 

Mischo
Fiaťák
Příspěvky: 90
Registrován: 15 led 2013, 21:49

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od Mischo »

Vyzera to na kontakt v bocnych svetlach na blatniku myslim. Skus skontrolovat
500X Multiair 140
Uživatelský avatar
Darth.W
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 265
Registrován: 28 dub 2011, 11:04
Bydliště: Kysucke N. Mesto, SVK

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od Darth.W »

ja som to mal pred dvoma tyzdnami, odisla parkovacka
[color=#FF0000]http://www.youtube.com/waderlord29[/color]
Fiat Tipo sedan 1.4 70 kW Italia Extra
Uživatelský avatar
Picko
Fiaťák
Příspěvky: 95
Registrován: 14 črc 2013, 20:49
Bydliště: RS

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od Picko »

Diky chlapci, pozriem sa na to :wink:
Uživatelský avatar
Picko
Fiaťák
Příspěvky: 95
Registrován: 14 črc 2013, 20:49
Bydliště: RS

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od Picko »

No po odstraneni DPF filtru a EGR ventilu mi auticko ide fajne, spotreba mi klesla z 6,4 na 5,0 mimo mesta....v meste 5,3 - 5,4.
Uživatelský avatar
Darth.W
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 265
Registrován: 28 dub 2011, 11:04
Bydliště: Kysucke N. Mesto, SVK

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od Darth.W »

:lol: tak chyba bude asi niekde inde, ked mam rovnaku, ci mierne mensiu spotrebu ako ty
[color=#FF0000]http://www.youtube.com/waderlord29[/color]
Fiat Tipo sedan 1.4 70 kW Italia Extra
Uživatelský avatar
Picko
Fiaťák
Příspěvky: 95
Registrován: 14 črc 2013, 20:49
Bydliště: RS

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od Picko »

No diagnostika mi ukazala, ze DPFko bolo zanesene na 71% :P
bajo777
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 295
Registrován: 24 úno 2012, 20:08

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od bajo777 »

na chybe je hlava co vymyslela DPF OFF, EGR OFF, za toto by som daval telesne tresty, nemas na prevadzku moderneho dizla, nekupuj si ho !!!
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC

Multiecuscan 2,2

excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
bajo777
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 295
Registrován: 24 úno 2012, 20:08

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od bajo777 »

takze doslo na kratke jazdy, vyfuk je proste deravy :lol: , objednal som komplet vsetko nove od katu komplet aj s montaznym materialom, v pondelok/utorok vymena, potom sem hodim fotky :wink:
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC

Multiecuscan 2,2

excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Mischo
Fiaťák
Příspěvky: 90
Registrován: 15 led 2013, 21:49

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od Mischo »

DPF sa vyberaju vsade po celom svete nielen u nas. Nikto nieje rad ze to musi ist prec, ale nakolko cena noveho je vysoka tak zial a nas fanktasticky stat to nezaujima respektive to nezaujima nikoho. Automobilky to tam nacpu aby splnili emisie este o neviem kolko rokov a nemuseli platit velke dane a obycajny clovek nech sa stara. Zial taky je svet. A Bajo nepis ze ludia nemaju na prevadzku diesla. To iste sa ta mozme opytat my. Preco si dal plyn do auta? Nemas na prevadzku benzinu?
500X Multiair 140
bajo777
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 295
Registrován: 24 úno 2012, 20:08

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od bajo777 »

odjazdil som 500000km na benzine :wink: tolko k tvojej otazke, LPG mam LEGALNE, peniaze vyhadzovat ale nemienim, tak ako to robi tisice motoristov na zapad od nas...na plyn sa prerabaju vozy ako cadilac escalade a podobne, co si nekupuju zrovna chudaci...

NIKDY som nekuchal kat off to by sa dalo max porovnat s VASOU filozofiou, STK, EK moje auta vzdy prechadzali bez uplatkov, zasahovanie do emisnych systemov je CIGANSKA ROBOTA, toto poviem kdekolvek a kedykolvek a ano svedci to o tom ze NEMATE na prevadzku svojich serblov, ktore skoncia na vrakaci, pokial KONECNE zacnu FYZICKE kontroly, pojazdne STK atd atd, vypustate rakovinu do vzduchu, mam male decka a NENI mi jedno co dychaju, preto pokial serbel nedokazete udrzat v stave ako bol SCHVALENY do premavky na pozemnych komunikaciach, dole SPZ a na VRAKOVISKO, pokial sa dokaze UMYSEL zatocil bych s vami este daleko horsie, PAMATAJTE KUCHACI, NA KAZDU SVINU SA VODA VARI, A ZE SA UZ VARI, NETREBA POCHYBOVAT :twisted: :twisted: :twisted:
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC

Multiecuscan 2,2

excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Mischo
Fiaťák
Příspěvky: 90
Registrován: 15 led 2013, 21:49

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od Mischo »

Fakt si myslis ze ten DPF filter je tam aby boli nizsie emisie? On ci tam je alebo nie je, je v konecnom dosledku uplne jedno kedze pri regeneraciu sa uvolnuje a vsetok bordel ide von. Ak je motor v dobrom stave na emisnej neukaze ziadne zmeny. Myslis ze je setrnejsie aby v meste dpf zachytaval skodliviny a potom ich niekde na dialnici vypustil? Lebo tak to funguje. A nieje to o tom ci na to mam alebo nie.
500X Multiair 140
bajo777
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 295
Registrován: 24 úno 2012, 20:08

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od bajo777 »

Pocuj Misko sorry, ale si konstrukter-motorar ? Myslim, ze nie ! Mam skoncene spalovaky, aj ked robim cosi ine v automotive, ale jedna vec je ista, NEMAS SAJNU a pochybujem, ze najdeme spolocnu bazu na diskusiu o emisiach....Plati univerzalne pre laikov, takto to vyslo z fabriky, preslo skusobnou BODKA, sahni nato, beries riziko nasledkov....nech sa paci, nasledky budu, uz som to spominal, opakovat sa nebudem, pocitam, ze pride cas, ked kopec dizlov bude nepredajnych, poslednemu majitelovi zostane v ruke cierny peter....
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC

Multiecuscan 2,2

excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Mischo
Fiaťák
Příspěvky: 90
Registrován: 15 led 2013, 21:49

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od Mischo »

Pracujem ako servisny technik pre vysokozdvyzne voziky a manipulacnu techniku. Som vyuceny motorar a denne sa s motormi aj stretavam ci uz diesel,benzin-plyn alebo elektrika. Kazdy ma svoj nazor a ja ti ani nevnucujem ten svoj a ani si ta neberiem do ust preto ze mas plyn. Kludne jazdi aj na vodu mne je to jedno. Mal som aj benzin, teraz mam firemne diesel a bravo diesel tiez. Tak ako kazdy zlepsovak aj tento ma velke ALE. Skus si precitat link dole. Pracoval som pre automotive niekolko rokov, zvazali sme z UK vyrobne linky sa rozbiehali ich na Slovensku tak nieco o tej KVALITE automobilov viem. Marketing dokaze velmi vela :D. Takze 1000 ludi 1000 nazorov.

http://www.autorubik.sk/technika/ako-fu ... astic-dpf/" onclick="window.open(this.href);return false;
500X Multiair 140
bajo777
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 295
Registrován: 24 úno 2012, 20:08

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od bajo777 »

Pozor ! Asi sa nechapeme, nie som proti dizlom ! Som proti babrackym zasahom do ich konstrukcie !!! To je velky rozdiel, ked servisujes motory, tiez "vylepsujes" ?, alebo sa snazis vratit fabricke parametre ? Cudujem sa, ze s tvojou kvalifikaciou sa pustas obhajovat taketo somariny, od cukrara by som to pochopil...ten autorubik clanok som cital aj predtym, nesuhlasim, nakolko sa staci povozit trebars v BA v spicke a podiel dizlov je dnes kludne 70% ! tvrdim, ze eko zataz od dopravy je na vysoko zatazenych tahoch ROZHODUJUCA, asize podiel hnojiv na obchvate BA nebude podstatny, pricom koncentracia obyvatelstva je maximalna...o tom to je...typicke argumenty ignorantov zacnu spominat vplyv priemyslu, energetiky, dokonca namornej dopravy, toto ale plati len lokalne, auta a ludske sidla idu ruka v ruke, nikto normalny nema v centre miest uholnu elektraren, alebo ropny tanker spalujuci surovu ropu...
staci pozret do D, zakazali vjazd do mestskych zon podla emisnej normy, pre teba dobra info, ze benzinak pokial ma euro 1, cize kat, vjazd MA, na rozdiel od dizla, musi plnit euro4 a to sa bavime o NEVYKUCHANYCH !!!!

trebars Berlin:
http://www.stadtentwicklung.berlin.de/u ... land.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Naposledy upravil(a) bajo777 dne 07 čer 2014, 18:36, celkem upraveno 1 x.
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC

Multiecuscan 2,2

excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Odpovědět

Zpět na „Bravo 2“