tak parada nech len sluzi ako ma a vela dalsich stastnych kilometrov prajem aspon mas motor vynoveny a vies na com si ... ja som sa v utorok serkal 4,5 hodiny s autom som menil filter na tzv. sekundarnom vzduchovom systeme, ktory funguje len pri startovani studeneho motora a uz ani neviem aku presne ma funkciu. Ale zhodit predny naraznika a potom kym som vymontoval vsetky kraviny z okolia a nakoniec vybral ten zazracny system som skonstatoval, ze ten filter asi nikdy nebol meneny (a to sa ma menit cca 40-60000km ).
"NOW" Citroen Xsara Picasso 1.8 16V :) "EX" Fiat Punto Mk2a 1.2 16V :( "EX" Fiat Punto Cabrio 1.2 16V :(
no dik , tka to si mal na čase , mechanik mi vtedy volal že všetko ide ako má ale svieti kontrolka motora , potom keĎ osm došiel že sa mu podarilo ju vynulovať . tak si teraz veselo jazdím a zase začala svietiť ale nejdem ju riešiť keďže to bude asi len nejaká blbá diagnostika keĎ bol cely motor rozobraty . lebo motor ide krásne a ťaha lepšie ako predtým . už som najazdil možno 100 km a zatiaľ ani raz nevypadlo servo čo sa nestáva nebolo by odveci keby sa to napravilo samo
EDIT : všetky foto čo som mal na imguploadsk sa zmazali . krása . čo teraz neviem či sú všetky v pc
Fiat Punto MK2 sporting "01 , 1,2i 59 kW .
Ex BMW e39 525TDS "96 105kW 6,8 l/100km
Ex VolksWagen passat B5 "98 1.8i 92kW 8,6 l/100km
Ex BMW e34 524TD "88 85kW 7,2 l/100km
striekali sa strmene aspoň teda , punťo asi pôjde pre a mal by ho nahradiť ďalší talian takže tak treba väčšie dlhšie nižšie
Fiat Punto MK2 sporting "01 , 1,2i 59 kW .
Ex BMW e39 525TDS "96 105kW 6,8 l/100km
Ex VolksWagen passat B5 "98 1.8i 92kW 8,6 l/100km
Ex BMW e34 524TD "88 85kW 7,2 l/100km
156-ka ak by tak len 1,6i lebo ostatné motory boli veľmi zle na tom čo som počul od mechanika , aj fanušika aj čítal že 1,8i a 2,0i TS sú skratka strašne kazove neviem či tma bol nejaký problém mazania na jednom valci či čo . kolega mal 1,6i mechanik a pochvaľoval si že s amu nekazila . Ja uvažujem teraz buď 156 ,GTV , Fiat coupe , Mazda mx3 , Toyota cellica . tak uvidíme ale neponáhľa mi to som s punťom spokojný zatiaľ je porobené čo trebalo až na pár veci halvne teda natiahnuť foliu na strechu , nejaké inšie rádio do nutra aj keĎ original sa mi páči ale nejde mi cd menič , servo by to chcelo opraviť len teraz nechcem toľko vyhadzovať
Fiat Punto MK2 sporting "01 , 1,2i 59 kW .
Ex BMW e39 525TDS "96 105kW 6,8 l/100km
Ex VolksWagen passat B5 "98 1.8i 92kW 8,6 l/100km
Ex BMW e34 524TD "88 85kW 7,2 l/100km
http://lamborghini.tuning.sk/dokument-k ... erno-biele" onclick="window.open(this.href);return false; objednané na punťa po dohode s chlapikom sme usudili že na môj volant bude vhodné AX veľkosť s tým že v mieste bicepsu na volante bude šparka asi 1,5mm max čo neni zle . Čierny .
Fiat Punto MK2 sporting "01 , 1,2i 59 kW .
Ex BMW e39 525TDS "96 105kW 6,8 l/100km
Ex VolksWagen passat B5 "98 1.8i 92kW 8,6 l/100km
Ex BMW e34 524TD "88 85kW 7,2 l/100km
cca 3/4 hodinky roboty ale teraz sa ten volant drží neskutočne dobre mali a hruby
Fiat Punto MK2 sporting "01 , 1,2i 59 kW .
Ex BMW e39 525TDS "96 105kW 6,8 l/100km
Ex VolksWagen passat B5 "98 1.8i 92kW 8,6 l/100km
Ex BMW e34 524TD "88 85kW 7,2 l/100km
zdravím zistil som že keĎ stojim stúpa teplota motora. Vrtuľa sa nezopne . počul osm že treba nejako naprimo zapojiť skratu nejaké dva kontakty a mala by sa vrtuľa točiť ak nie tak je zlá celá sahara . cena novej ma posadila do sedačky . neviete kde sú tie kontakty čo mám spojiť alebo nemôžte to niekto odfotiť ? nerád by som otravoval dakaho s tým . dik . Inak punťo dostalo konečne rádio na mp3 Kenwood s AUX , sluší mu to .
Fiat Punto MK2 sporting "01 , 1,2i 59 kW .
Ex BMW e39 525TDS "96 105kW 6,8 l/100km
Ex VolksWagen passat B5 "98 1.8i 92kW 8,6 l/100km
Ex BMW e34 524TD "88 85kW 7,2 l/100km
pokud se stím nechceš srát a jen zjistit jestli vetrák točí odpoj ho vem 2 dráty a píchni ho na baterku měl by se hned roztočit stačí ti když se párkrát pohne at ti to nevodvaří tu baterku protože akhle nározově je to dost pasakr hlavně na ty dráti kterejma si pomůžeš no a pokud se hne hledej vadej spínač
takže som pravdepodobne odpojil to teplotné čidlo a napojil to bez neho prepojenim tých kontaktov kablikom , zahrial preistotu na 90°C a mal naštartované ale vrtuľov nehlo :/
Fiat Punto MK2 sporting "01 , 1,2i 59 kW .
Ex BMW e39 525TDS "96 105kW 6,8 l/100km
Ex VolksWagen passat B5 "98 1.8i 92kW 8,6 l/100km
Ex BMW e34 524TD "88 85kW 7,2 l/100km
Fiat Punto MK2 sporting "01 , 1,2i 59 kW .
Ex BMW e39 525TDS "96 105kW 6,8 l/100km
Ex VolksWagen passat B5 "98 1.8i 92kW 8,6 l/100km
Ex BMW e34 524TD "88 85kW 7,2 l/100km
No a zkusal si zapojit naprimo na baterku ten vetrak protoze pokud si mu odpojil cidlo tak propojeni mohlo met za nasledek prave jeho vypnuti protoze nevim jak je toto cidlo konstruovane a jestly to treba neni ovladane pres rele nebo tak neco
dik za radu , neska som trocha majstroval , tak vybral som cely ten elektromotor z tej umelej konštrukcie skúsili sme ho napriamo na baterku cez kable osobitné a nešiel , a celý rotor vykmasany sa tam koliše v nútri :/ a má štitok skúsim posliediť internet či by som ten motorek nezohnal bohvie či by pasoval z 1,2i bez klimi . alebo 1,2 8V alebo iné typi . dám aj fotky . aj som preleštil kapotu ale stihol som len polku pekný rozdiel vidieť .
objednal som vrtuľu s motorkom na punťa z alegra poľského za 23 s poštou som teda zvedaví či to bude zhorenec nejaký , je už používany a z fiatu stilo .
Fiat Punto MK2 sporting "01 , 1,2i 59 kW .
Ex BMW e39 525TDS "96 105kW 6,8 l/100km
Ex VolksWagen passat B5 "98 1.8i 92kW 8,6 l/100km
Ex BMW e34 524TD "88 85kW 7,2 l/100km