klic DO Fiat panda r.v.2004

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
valda78
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: 06 led 2015, 14:27

klic DO Fiat panda r.v.2004

Příspěvek od valda78 »

Ahoj vsichni,

potrebuji radu...Zena vymenila baterii na DO bohuzel bez meho vedomi a hned bylo veselo,takze menila baterii asi 2dni,pote kdyz ji vymenila,tak si dala hodne zalezet a ,,pochroumala svaba" na desce DO vysledek DO auto otevre,ale jiz nenastartuje.Poskozeni viz fotky.Podekuji za kazdou vecnou radu...Slysel jsem,ze vymena baterie by mela byt co nejkratsi cca do 30s,takze je mozne,ze DO jen zapomnelo info a nebo je problem v poskozeni desky.??

Docetl jsem se magicke pribehy za ceny nakodovani klicu atd..

Dekuji Vam i za svou zenu.

Láďa.
Přílohy
IMG_4876.JPG
IMG_4876.JPG (42.13 KiB) Zobrazeno 4207 x
IMG_4877.JPG
IMG_4877.JPG (30.19 KiB) Zobrazeno 4207 x
Reklama
 

Uživatelský avatar
rossi
Znalec
Příspěvky: 802
Registrován: 10 zář 2008, 16:07
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: klic DO Fiat panda r.v.2004

Příspěvek od rossi »

jestli je poškozena ta souč. co k ní míří ten šroubovak,tak podle fota to bude miniaturní relé.To se da koupit v každé prodejně s el. součástkama.
Ale nevim k čemu by to rele mělo sloužit.Ještě sem to v žadnem DO neviděl.Co je napsano na té souč?
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Uživatelský avatar
OndraK
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 277
Registrován: 21 lis 2009, 22:46
Bydliště: Praha

Re: klic DO Fiat panda r.v.2004

Příspěvek od OndraK »

Větší fotka by nebyla? Já bych podle umístění a tvaru čekal že to bude imo-chip a pokud ten je poškozený, tak je to na nové DO... Relé v tomhle 100% nebude ;)
Punto 1.2 8V, rv. 02 - slouží dál už zase nám
Saab 9-5 Aero

ex:
Punto 55 S, rv. 96 - odpočívá v pokoji
Alfa Romeo Giulietta TBi QV - odpočívá v pokoji 😢
Honda Civic 8G 1.8
radek.s
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 419
Registrován: 02 zář 2007, 17:14
Bydliště: Praha

Re: klic DO Fiat panda r.v.2004

Příspěvek od radek.s »

Ta poškozená součástka je bezdrátový čip imobilizeru. Bez funkčního čipu v klíčku auto už nejde nastarovat, protože imobilizer v autě si myslí, že toto není "jeho" klíček. Přesně tento typ čipu asi neseženeš, i kdyby ano, musel by ho někdo odborně v klíčku vyměnit a potom je třeba znovu auto "skamarádit" s opraveným klíčkem v servisu. Vidím to spíš na objednání celého nového klíčku. Doba vyjmutí baterie z klíčku nemá na funkci čipu imobilizeru vliv.
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Uživatelský avatar
rossi
Znalec
Příspěvky: 802
Registrován: 10 zář 2008, 16:07
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: klic DO Fiat panda r.v.2004

Příspěvek od rossi »

ten čip mě taky napadl, ale proč by tam byl zapajený? Podle fotky je to zapajený v desce pl. spoje. Čip by měl byt lehce vyměnitelný.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
radek.s
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 419
Registrován: 02 zář 2007, 17:14
Bydliště: Praha

Re: klic DO Fiat panda r.v.2004

Příspěvek od radek.s »

V originálních klíčkách bývá čip často zapájený nebo zalitý v plastové části klíčku, výrobce totiž nemá zájem, aby čipy byly vyměnitelné. V klíčkách náhradních výrobců bývají čipy vyměnitelné, respektive po vyfrézování nového klíčku se do něj dá čip vložit (buď z původního, např. zlomeného klíče nebo nový čip).
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
valda78
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: 06 led 2015, 14:27

Re: klic DO Fiat panda r.v.2004

Příspěvek od valda78 »

Diky vsem na vecny nazor a pomoc!Je to cip imobilizeru.Ma nekdo z Vas realnou predstavu,kolik by mohla stat oprava,nebo potazmo cely novy klic?...

Nebo jine reseni problemu s rozumnymi financnimi naklady.

Dekuji!
radek.s
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 419
Registrován: 02 zář 2007, 17:14
Bydliště: Praha

Re: klic DO Fiat panda r.v.2004

Příspěvek od radek.s »

Nový klíč s dálkou bude stát několik tisíc, to je v tomto případě zbytečný výdaj. Obrátil bych se na firmu, která se zabývá výrobou náhradních autoklíčů včetně záležitostí okolo čipu v klíči (na netu se dají tyto provozovny najít). Oni umí kromě kopie klíče udělat i kopii čipu z funkčního klíčku a protože je to kopie, nemusí se do auta nic nahrávat. Pokud je k dispozici náhradní klíč, obvolal bych ty klíčníky, zda udělají z funkčního klíče kopii jen čipu (někdo prodává čipy i samostatně) a ten nový čip bych přilepil dovnitř toho opravovaného klíče s dálkou. Pokud by se tam čip nevešel, tak bych ten nefunkční čip odpájel a vyndal. Nebo je možné si to nechat vše udělat u nich, protože ty provozovny nabízejí různé opravy dálkových ovládání včetně výměn mikrospínačů, tak by to měli umět. To bude asi nejlevnější řešení, jak klíč opravit.
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Odpovědět

Zpět na „Panda“