Nemám to já ,ale brácha a jak to tak vidím tak je nejspíš první v republice.Hrál si s tím asi 3 týdny a předtím šmejdil ještě asi měsíc po šrotácích a špekulováním.
Ne, :nejde jenom vzít šestikvalt a dát ho tam. Poskládal to ze dvou převodovek, celé jiné řazení ,jiné poloosy jiný spojkový váleček ,posunout motor více k podběhu a to ještě měnil převod u pětky a šestky do hooodně dlouha.Při 130 točí šestka 3000ot.
Naposledy upravil(a) standor dne 04 čer 2015, 19:32, celkem upraveno 1 x.
Punto Sporting Mk1 16V 6SPEED, Punto Mk2b 8V 6SPEED LPG, Multipla 2006 LPG,
Tatík Idea 1,4,16V
Bratříček Punto Sporting 2001 6SPEED,Marea 1,6 2001, BRAVA 2001 1,6 16V 6SPEED
Příruba převodovky Stilo 1.6 , převodovka Stilo 1,4 , hodně dlouhé pětkové kolečka punto1 ED ,šestkové kolečka Fiat 500 0,9 turbo taky hooodně dlouhá.Poloosy a celé řazení Brava 1,2 16v.Spojkoý váleček ani nevím ale prostě jiný. Startér kupodivu pasoval z 1,6.
Punto Sporting Mk1 16V 6SPEED, Punto Mk2b 8V 6SPEED LPG, Multipla 2006 LPG,
Tatík Idea 1,4,16V
Bratříček Punto Sporting 2001 6SPEED,Marea 1,6 2001, BRAVA 2001 1,6 16V 6SPEED