Viem kde je problém. Je to v regulátore tlaku, ktorý plní dve funkcie. 1. udržiava tlak 3.5 baru (pravdepodobne keď je motor v prevádzke) a 2. Keď auto nieje v prevádzke zabranuje aby sa benzín nedostal naspäť do nádrže. Tento regulátor sa nachádza v samotnej palivovej pumpe a nedá sa zohnať ako samostatný diel, je to pliešok, ktorý sa pod tlakom paliva ohne, ale po dákom čase stratí svoje vlastnosti, stane sa mäkším a už dobre netesní. V palivovej sústave sa stratí tlak a potom je obtiažne naštartovať.
Môže byť použitý aj diel zo Stila, kde je ten regulátor podstatne lepší a dá sa kúpiť aj ako samostatný diel.
Na to aby si zistil či sa tento problém týka aj teba máš urobiť dva jednoduché testy.
1. Zmerať tlak pri naštartovanom motore (mal by byť 3.5 baru)
2. Zmerať tlak pri vypnutom a odstátom aute po pár hodinách, kde zostatkový tlak by mal byť 1-2-3 baru
Neviem síce o akom motore rozprával, ale na T-Jet sa ten regulátor tlaku samostatne kúpiť dá. http://ecat.elit.sk/ArticleBrowser.aspx ... TTab=False