Mlžení skel + asi klapka vnitřní cyrkulace

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
Sedli
Fiaťák
Příspěvky: 70
Registrován: 29 srp 2012, 08:59
Bydliště: Třebíč

Mlžení skel + asi klapka vnitřní cyrkulace

Příspěvek od Sedli »

Ahoj kolegové,
před docela dlouhou dobou jsem vlastnil Punťáka. Uběhlo pár let a přítelkyně se rozhodla, že opráší řidičák. Než abychom se učili na mém, tak jsme včera dovezli Bravu. Je v dobrém stavu za dobrý peníze, s 1,6 16V. Jediné, co mě však brání ke štěstí jsou potící se okna. Když nastartuji teplé auto, začne v palubce cvakat a je slyšet nějaký elektromotor, jak vrčí. Hádám, že to bude klapka vnitřní cyrkulace. Když auto nastartuji ráno, tak to nedělá. Ale potí se okna. Takže větrák na 2, pootevřené okno a je to celkem v pohodě. Moje vize je taková - o víkendu oddělám stěrače a ten plast, protože tam určitě bude bordel, tak aby neteklo do auta kvůli ucpaným odtokům, vytáhnu pylový filtr a podle stavu jej vyměním, nebo alespoň než koupím nový vysaju, naleju ucpávací svinstvo do chladicí kapaliny, pač to někde prý teče (ale vzhledem k ceně jsem to tomu odpostil - do motoru to neteče) a teď co s tou klapkou vniřní cyrkulace? Kde ji najdu? Proč to cvaká? Máte s tím zkušenosti? Díky moc.
Fiat Punto 60 Cult, r.v. 99
Reklama
 

Uživatelský avatar
zdeno255
Fiaťák
Příspěvky: 111
Registrován: 03 dub 2015, 09:11
Bydliště: Nitra, Slovakia

Re: Mlžení skel + asi klapka vnitřní cyrkulace

Příspěvek od zdeno255 »

Skontroluj pd vodičovými nohami a aj spolujazcovymi a v strede či nie je mokro. Zvykne tiecť radiator
Fiat Punto II rv.00 1.9 JTD, Fiat Marea 1.9 JTD 105 chip 130 PS
Sedli
Fiaťák
Příspěvky: 70
Registrován: 29 srp 2012, 08:59
Bydliště: Třebíč

Re: Mlžení skel + asi klapka vnitřní cyrkulace

Příspěvek od Sedli »

Tak jsem kousek postoupil. Klapka cyrkulace je otevřená, takže cajk. Pod nohami je sucho, takže tím to taky nebude. Ztrácela se mi voda - do rána jsem musel dolívat. Teklo to chladičem, takže jsem vyměnil chladič a voda už neteče. Ale problém rošení oken stále trvá. Jediné řešení jízdy - větrák na 2, vzduch na okno a pootevřené boční okénko. Ještě mám podezření na tekoucí radiátor. Ale v autě není fridex cítit. Zkusím tam ještě nalít ten sliz na utěsnění chladicího okruhu. Třeba to pomůže. Uvidím.
Fiat Punto 60 Cult, r.v. 99
Uživatelský avatar
rossi
Znalec
Příspěvky: 802
Registrován: 10 zář 2008, 16:07
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: Mlžení skel + asi klapka vnitřní cyrkulace

Příspěvek od rossi »

s tím slizem na utěsnění
opatrně.já jsem ho tam jednou dal(asi víc),a málem jsem to uvařil.
zalepilo to termostat a taky se to nalepilo na čidlo větráku chl.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Odpovědět

Zpět na „Bravo / Brava“