Tak bohužel žlutý TREKKING 1.4 T-Jet i červený 500L jsou již rezervované/prodané.
St.
			
			
									
						
										
						Fiat 500L 0.9 TwinAir
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: Fiat 500L 0.9 TwinAir
Zdravím ještě jednou, 
napadlo mne ještě zeptat se vás zkušenějších jestli některý z motorů pro 500l je vhodný na přestavbu pro E85?
Něco jsem si tu vyhledával, ale většinou jsem narazil na jiné vozy a uživatelé jezdí 1:1.
Díky ze postřehy
			
			
									
						
										
						napadlo mne ještě zeptat se vás zkušenějších jestli některý z motorů pro 500l je vhodný na přestavbu pro E85?
Něco jsem si tu vyhledával, ale většinou jsem narazil na jiné vozy a uživatelé jezdí 1:1.
Díky ze postřehy
- 
				little_boy
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 280
- Registrován: 11 pro 2015, 15:47
Re: Fiat 500L 0.9 TwinAir
ahoj, ja jsem v tjetu odjezdil 100000km na E85, ale se soucasnyma cenama to nedava financni smysl, benzin musi byt alespon o 30% drazsi aby jsi neprodelaval penize... jina vec je pokud to chces na blbnuti, typu zdimat z toho 300 koni, pak je E85 super palivo 
			
			
									
						
										
						
Re: Fiat 500L 0.9 TwinAir
@ little_boy: Nene   Rozhodně se nepovažuji za řidiče "závodníka". My vybíráme silnější motor hlavně kvůlu užitnosti ... tedy aby to auto jeli i když ho naložím rodinou a připojím vozejk
 Rozhodně se nepovažuji za řidiče "závodníka". My vybíráme silnější motor hlavně kvůlu užitnosti ... tedy aby to auto jeli i když ho naložím rodinou a připojím vozejk   Každopádně díky za postřeh
 Každopádně díky za postřeh   Já právě nevěděl, jestli vůbec motor je na to vhodný. Vím že E85 začíná trochu pokulhávat. Bratr má předělaný na E85 Ford Fusion a už taky začíná váhat jestli nepřejít na klasiku.
 Já právě nevěděl, jestli vůbec motor je na to vhodný. Vím že E85 začíná trochu pokulhávat. Bratr má předělaný na E85 Ford Fusion a už taky začíná váhat jestli nepřejít na klasiku.
			
			
									
						
										
						 Rozhodně se nepovažuji za řidiče "závodníka". My vybíráme silnější motor hlavně kvůlu užitnosti ... tedy aby to auto jeli i když ho naložím rodinou a připojím vozejk
 Rozhodně se nepovažuji za řidiče "závodníka". My vybíráme silnější motor hlavně kvůlu užitnosti ... tedy aby to auto jeli i když ho naložím rodinou a připojím vozejk   Každopádně díky za postřeh
 Každopádně díky za postřeh   Já právě nevěděl, jestli vůbec motor je na to vhodný. Vím že E85 začíná trochu pokulhávat. Bratr má předělaný na E85 Ford Fusion a už taky začíná váhat jestli nepřejít na klasiku.
 Já právě nevěděl, jestli vůbec motor je na to vhodný. Vím že E85 začíná trochu pokulhávat. Bratr má předělaný na E85 Ford Fusion a už taky začíná váhat jestli nepřejít na klasiku.Re: Fiat 500L 0.9 TwinAir
Tak už s ním také jezdímeStachura píše:Tak jsme dnes FIATem 500L TREKKING 1.4 T-Jet ujeli trasu 86 km mimo město, zvlněný terén, rychlost cca 100-110 většina s tempomatem a spotřeba dle pal. poč. 6,8 l/100 km.
 Není to sice Trekking, ale jinak motorizace stejná.
 Není to sice Trekking, ale jinak motorizace stejná.Mě tedy zaskočila na začátku dost spotřeba = 8,5l/100km. Pak jsem si ale uvědomil, že jsme kupovali zlevněný předváděcí vůz .... a tam nikdo na spotřebu nekouká a naopak tomu hezky přikládá pod kotel. Takže následoval restart počítače a spotřeba je rázem na 6,0l/100km u meziměstské trasy, cca 120km, plus nějaké pocukávání po městě, dvoje semafory na silnici a jeden předjížděný traktor s hnojem
 Jezdit se snažím šetrně, většinou dle rady počítače.
 Jezdit se snažím šetrně, většinou dle rady počítače.