 chtěl bych na svoji Mk1 1.2MPI 8v pořídit ostrou vačku a slíznout hlavu, a chci se zeptat co všechno budu potřebovat aby to správně fungovalo... Tak zaprvé asi jakou vačku pořídit (úhel, časování) a jestli k ní budu potřebovat buď stavitelnou řemenici nebo úpravu ŘJ kvůli časování? Hlavu mám v plánu líznout o 0,7mm, bude na tu změnu kompresí potřeba nějaký lepší těsnění (plech) nebo stačí klasika od Victora Reinze? Pak jsem se dočítal o "detonačním splování" v souvislosti se snížením hlavy... Dále slícování sacích kanálů, jak na to? Díky za rady, až načerpu moudra a pustim se do toho, vše budu řádně dokumentovat ať je to tu krok po kroku
 chtěl bych na svoji Mk1 1.2MPI 8v pořídit ostrou vačku a slíznout hlavu, a chci se zeptat co všechno budu potřebovat aby to správně fungovalo... Tak zaprvé asi jakou vačku pořídit (úhel, časování) a jestli k ní budu potřebovat buď stavitelnou řemenici nebo úpravu ŘJ kvůli časování? Hlavu mám v plánu líznout o 0,7mm, bude na tu změnu kompresí potřeba nějaký lepší těsnění (plech) nebo stačí klasika od Victora Reinze? Pak jsem se dočítal o "detonačním splování" v souvislosti se snížením hlavy... Dále slícování sacích kanálů, jak na to? Díky za rady, až načerpu moudra a pustim se do toho, vše budu řádně dokumentovat ať je to tu krok po kroku 

