Chybový kód p0180 + teplota chladiacej kvapaliny -273 stupňo

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
ritcheywcs
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 31 led 2012, 21:39

Chybový kód p0180 + teplota chladiacej kvapaliny -273 stupňo

Příspěvek od ritcheywcs »

Ahojte stiláci!

Mám Fiat stilo multiwagon multijet 88 kW, ročník 2007. Mám problém z chodom motora. Minul som naftu takmer do konca rezervy a potom som natankoval, auto išlo normálne. Na druhý deň som naštartoval na druhy pokus a motor začal velmi nepravidelne, akokeby vynecháva, z výfuku strašný smrad - asi nespálená nafta. Vymenil som palivový filter, motor robí to isté. Po napichnutí na počítač zobrazuje chybový kód P0180 - SNíMAč TEPLOTY PALIVA, prerušovaný (v zoznamoch kódov je vysvetlenie Fuel Temperature Sensor A Circuit Malfunction, P0180 Senzor teploty paliva Porucha obvodu) a ešte aj zobrazuje teplotu chladiacej kvapaliny -273 stupňov. Chystám sa vymeniť čidlo teploty chladiacej kvapaliny. Snímač teploty paliva neviem kde sa nachádza a ani ho nikde nepredávajú. Vie mi niekto poradiť?

Ďakujem Peter.
Reklama
 

panaman1
Znalec
Příspěvky: 893
Registrován: 11 říj 2010, 20:09
Bydliště: ivanka pri dunaji

Re: Chybový kód p0180 + teplota chladiacej kvapaliny -273 st

Příspěvek od panaman1 »

a este otazka, na palivovom filtry zospodu nemas cidlo, neviem cito nieje vyhrev nafty, ale mozno aj so snimacom teploty...? urcite vymen cidlo teploty vody, aby bola spravne upravena zmes.
ritcheywcs
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 31 led 2012, 21:39

Re: Chybový kód p0180 + teplota chladiacej kvapaliny -273 st

Příspěvek od ritcheywcs »

Ano na palivovom filtry odspodu je pripojené nejaké čidlo. Preverím to. Snímač teploty chladiacej kvapaliny zajtra vymieňam, budem informovať. Zatiaľ Ďakujem za odpoveď. S pozdravom Peter.
Jurisss
Fiaťák
Příspěvky: 81
Registrován: 24 kvě 2009, 11:17

Re: Chybový kód p0180 + teplota chladiacej kvapaliny -273 st

Příspěvek od Jurisss »

Nemám ropáka,mám benzín,takže si nejsem úplně jistý.Ale stalo se mně něco podobného za jízdy.Motor vynechal,pak naskočil a v servisu mně zjistili z historie teplotu chladící kapaliny,jako uvádíš.Začal bych výměnou teplotního čidla.Je to za pár peněz a když si to dobře připravíš,nemusíš ani vypouštět chladící kapalinu z okruhu.
Odpovědět

Zpět na „Stilo“