Nízké tlaky 8v

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Uživatelský avatar
PuntoRipper
Fiaťák
Příspěvky: 83
Registrován: 09 úno 2013, 21:02
Bydliště: Meziměstí

Re: Nízké tlaky 8v

Příspěvek od PuntoRipper »

Vyměním kroužky, rozvody jsou ok. Fouká z víčka oleje víc než by mělo, porovnáno s jiným puntem :roll:
EX: 1x Punto mk1 1.1, 1x Punto mk2 16v, 5x Punto mk2 8v, Grande Punto 1.4 8v, Grande Punto 1.3 JTD
Nyní: Grande Punto 1.4 tjet
Reklama
 

Uživatelský avatar
PuntoRipper
Fiaťák
Příspěvky: 83
Registrován: 09 úno 2013, 21:02
Bydliště: Meziměstí

Re: Nízké tlaky 8v

Příspěvek od PuntoRipper »

Takže už mám doma kroužky, těsnění pod hlavu a šrouby, sehnanou vačku 866, přípravek na honovani válců, dám mu nějaký dobrý olej a musí jet jako nový :D
EX: 1x Punto mk1 1.1, 1x Punto mk2 16v, 5x Punto mk2 8v, Grande Punto 1.4 8v, Grande Punto 1.3 JTD
Nyní: Grande Punto 1.4 tjet
Uživatelský avatar
PuntoRipper
Fiaťák
Příspěvky: 83
Registrován: 09 úno 2013, 21:02
Bydliště: Meziměstí

Re: Nízké tlaky 8v

Příspěvek od PuntoRipper »

Tak jsem tu zase.. Kroužky nový, tlaky 13 bar.
Punto je ale pořád hrozně mrtvý, už jsem zoufalý :(
Je tam 866 vacka a GSR sání.
Akceleraci můžete vidět na přiloženém videu, má někdo nápad, čím by mohlo být že mu trvá z 0 na 100 20 sekund? :mrgreen:
https://youtu.be/cAnXvozv1cw" onclick="window.open(this.href);return false;
EX: 1x Punto mk1 1.1, 1x Punto mk2 16v, 5x Punto mk2 8v, Grande Punto 1.4 8v, Grande Punto 1.3 JTD
Nyní: Grande Punto 1.4 tjet
Uživatelský avatar
liborko
Všeználek
Příspěvky: 2726
Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Bydliště: Havířov

Re: Nízké tlaky 8v

Příspěvek od liborko »

otevírá se ti škrtící klapka na max?
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96

IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Uživatelský avatar
PuntoRipper
Fiaťák
Příspěvky: 83
Registrován: 09 úno 2013, 21:02
Bydliště: Meziměstí

Re: Nízké tlaky 8v

Příspěvek od PuntoRipper »

Jo otevírá, ještě jsem přitáhnul lanko aby byla fakt nadoraz.
Je tam fakt vše nový. Krom koncového tlumiče výfuku, možná je ucpaný.. To je jediné co mě napadá
EX: 1x Punto mk1 1.1, 1x Punto mk2 16v, 5x Punto mk2 8v, Grande Punto 1.4 8v, Grande Punto 1.3 JTD
Nyní: Grande Punto 1.4 tjet
Uživatelský avatar
Vitaml
Všeználek
Příspěvky: 1218
Registrován: 26 pro 2015, 11:55
Bydliště: Brno

Re: Nízké tlaky 8v

Příspěvek od Vitaml »

Jak je to u Punta 1 s učením adaptací ?
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Uživatelský avatar
PuntoRipper
Fiaťák
Příspěvky: 83
Registrován: 09 úno 2013, 21:02
Bydliště: Meziměstí

Re: Nízké tlaky 8v

Příspěvek od PuntoRipper »

Teď jsem zkoušel maximalku a víc jak 140 to nejede... A tose ještě musim hodně snažit aby to těch 140 vytáhlo.. Něco musí být špatně :(
Mohou na to mít vliv kola? Mam tam 185/55 r15 s dost 7J šířka.
Je to punto mk2 1.2 8v.
EX: 1x Punto mk1 1.1, 1x Punto mk2 16v, 5x Punto mk2 8v, Grande Punto 1.4 8v, Grande Punto 1.3 JTD
Nyní: Grande Punto 1.4 tjet
Uživatelský avatar
Vitaml
Všeználek
Příspěvky: 1218
Registrován: 26 pro 2015, 11:55
Bydliště: Brno

Re: Nízké tlaky 8v

Příspěvek od Vitaml »

Ještě časování rozvodů, jestli jsi o zoubek vedle, tak to nepojede.
Na setrváku nula, ryska na vačkovém kole nad ryskou hlavy, už jsem to tu psal.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Uživatelský avatar
PuntoRipper
Fiaťák
Příspěvky: 83
Registrován: 09 úno 2013, 21:02
Bydliště: Meziměstí

Re: Nízké tlaky 8v

Příspěvek od PuntoRipper »

Rozvody jsem včera kontroloval a jsou přesně jak říkáš.
Prostě to auto je nějaký zadušený a nechce se mu do otáček jak je vidět na videu.
Po výměně kroužku to byl opravdu rozdíl, jelo to o dost líp, ale už zase nejede.
Zkusím tam dát dneska na zkoušku jiný kola, ale pochybuji že to udělá rozdíl.
EX: 1x Punto mk1 1.1, 1x Punto mk2 16v, 5x Punto mk2 8v, Grande Punto 1.4 8v, Grande Punto 1.3 JTD
Nyní: Grande Punto 1.4 tjet
Uživatelský avatar
Vitaml
Všeználek
Příspěvky: 1218
Registrován: 26 pro 2015, 11:55
Bydliště: Brno

Re: Nízké tlaky 8v

Příspěvek od Vitaml »

Na tvém místě bych ještě s těma rozvodama udělal pokus, zkusit tu rysku na vačce o zoubek níž, můžeš to mít jinak (Punto 1) a uvidíš, potkat se ti nemůže.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Uživatelský avatar
PuntoRipper
Fiaťák
Příspěvky: 83
Registrován: 09 úno 2013, 21:02
Bydliště: Meziměstí

Re: Nízké tlaky 8v

Příspěvek od PuntoRipper »

Je to přicpany výfuk. Vyndal jsem lambdu před katem a krom toho ze to dělá hroznej rámus tak to jede lip. Měřil jsem zrychlení podle GPS. Předtím cca 22s, teď 15s a šlo by rychleji. Teď vrátím lambdu před katem a vyndam tu za katem a tím zjistím jesli je ucpaný kat nebo zadní tlumič.
EX: 1x Punto mk1 1.1, 1x Punto mk2 16v, 5x Punto mk2 8v, Grande Punto 1.4 8v, Grande Punto 1.3 JTD
Nyní: Grande Punto 1.4 tjet
Uživatelský avatar
RadovanRakovicky
Fiaťák
Příspěvky: 160
Registrován: 29 říj 2018, 22:03

Re: Nízké tlaky 8v

Příspěvek od RadovanRakovicky »

PuntoRipper - ako to pls dopadlo? Bol to upchaty kat/tlmic ? Tiez sa chystam na meranie talku valcov, len musim zohnat ten merak
Grande Punto 1.4 8V , r.v.2013 Lounge
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“