Zdravim.
Stilo 1.6 .16v r.v.2002 Robili mi vybrus hlavy valcov, menili tesnenie a menili rozvodovy remen s prislusenstvom. Odvtedy mam asi o 1,5 litra
vyššiu spotrebu . na diagnostike som ešte nebol . Motor akoby bolo treba vytáčat na vyššie otáčky ako pred opravou aby malo ten istý výkon .
Podakujem za všetky dobré rady
Vitaml píše:Já měl s gufery velké problémy, nechtěly držet (zkoušeno několik výrobců), sklouzávaly a motor kouřil, nakonec jsem vymyslel způsob, jak je aretovat.
Bylo to složitější, potřebuješ na to soustruh a pár hodin času, ale když už po páté rozebíráš motor, tak to za to stojí.
Do dnes nemám problém.
Udělal jsem to takto:
Našel jsem gufera s plechovým obalem s límcem, ty jsem vyťuknul ven, aby mi zůstal ten obal. Límec jsem ztenčil, přebrousil a vyleštil,
aby se na něm mohla snadno otáčet miska pružiny, v ní jsem musel přestružil díru.
Tento plechový obal zajišťuje gufero před svléknutím.
Přílohy
Gufero02.jpg (104.59 KiB) Zobrazeno 3678 x
Gufero03.jpg (112.61 KiB) Zobrazeno 3678 x
Gufero04.jpg (162.16 KiB) Zobrazeno 3678 x
Naposledy upravil(a) Vitaml dne 05 srp 2018, 21:50, celkem upraveno 1 x.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno