Ahoj,mám dotaz na záměnu vaček. Máme tjet 88kW a chtěli bychom samozřejmě zvýšit výkon, jiné turbo,decat,větší intercooler.
Jenže při vačkách z 88kW je to celkem k ničemu. Vačky ze 110kW,nebo GP Abarth samozřejmě nikde v čr neseženu.
Na YT mění nějaký polák vačky z Punta1 1,2 16V https://www.youtube.com/watch?v=Ileq07OeyEU
Jak sou na tom vačky z Brava2 atmo?? 
Neví někdo?
Atmo motor z Bravo2,nebo Stilo se dá sehnat celkem v pohodě 
díky Honza
			
			
									
						
										
						Vačky t-jet
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: Vačky t-jet
Velmi zajímave video,  ale není jen velikost vaček- jejich rozměr.   Záleží na tvaru vačky a časování rozvodu ventilů - diagramu. Není to zrovna moc jednoduché, a určo drahé.  Nejlepší je koupit již s tím výkonem a lehce doladit . nebo začít demontáží hlavy a její dodělání , je tam toho také hodně na práci. Zvlášt když má motor už něco za sebou, to je potom náhle z něj letadlo.
			
			
									
						
										
						Re: Vačky t-jet
Phunio - aký nárast výkonu si od toho sľubuješ?
			
			
									
						
							2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
			
						Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Re: Vačky t-jet
Máme doma i GP Abarth,což je stejný motor jak ve 110kW. Tam jsme zatím na 122kW a 300Nm.
Hodláme výměnu turba za Garrett, větší intercooler a decat.
			
			
									
						
										
						Hodláme výměnu turba za Garrett, větší intercooler a decat.
