Závady
Moderátor: peta.smolik
Re: Závady
Tak pro ty méně chápavé--!!!!! V tom motoru je z fabriky písek!!!! Turecké opice nedělají ani základní procedůry správně, neumí ani vyčistit odlitek a zkontrolovat to po sobě. Šlo to vidět na první pohled což znamená že na to úplně serou.
Sám sem nikdy neměl rád koncern WV ale tohle by si nelajzli. Fiat je prostě krumpl montovaný v turecku. Neberu v potaz kecy že to jsou všechny automobilky (co mají problémy) a chápu že se ve strojních věcech spousta lidí neorientuje, ale písek v motoru z fabriky je za mě neomluvitelný průser a znamená to že tam je nulová kontrola kvality....
Vůbec nemluvím o tom že tento písek s olejem koluje skrz čerpadlo které likviduje (nečekaně) než skončí ve filtru.
Hydra a vačky poškodí protože přímo na ně spadne.....
Ano očividně do dnešní doby platí že Fiaty jsou ok jen když máte štěstí a dobrou směnu.....
Btw origo kosti daly 18kkm, meyle náhrada (kovové) mají 40kkm a jsou v klidu, svíčky mi motor doslova žere a při prohlédnutí pístu kamerou mají skořepinu co vypadá jak krunýř želvy protože motor némá odlučovač oleje a karbonuje jak prase.(PL fóra jsou toho plné)
Píšu toto jako varování pro někoho kdo by byl stejný ko**t jako já a chtěl si koupit tipo kvůli vzhledu...
Motor do sekačky z číny v sobě nečekaně nemá písek... toliko ke kvalitě
Sám sem nikdy neměl rád koncern WV ale tohle by si nelajzli. Fiat je prostě krumpl montovaný v turecku. Neberu v potaz kecy že to jsou všechny automobilky (co mají problémy) a chápu že se ve strojních věcech spousta lidí neorientuje, ale písek v motoru z fabriky je za mě neomluvitelný průser a znamená to že tam je nulová kontrola kvality....
Vůbec nemluvím o tom že tento písek s olejem koluje skrz čerpadlo které likviduje (nečekaně) než skončí ve filtru.
Hydra a vačky poškodí protože přímo na ně spadne.....
Ano očividně do dnešní doby platí že Fiaty jsou ok jen když máte štěstí a dobrou směnu.....
Btw origo kosti daly 18kkm, meyle náhrada (kovové) mají 40kkm a jsou v klidu, svíčky mi motor doslova žere a při prohlédnutí pístu kamerou mají skořepinu co vypadá jak krunýř želvy protože motor némá odlučovač oleje a karbonuje jak prase.(PL fóra jsou toho plné)
Píšu toto jako varování pro někoho kdo by byl stejný ko**t jako já a chtěl si koupit tipo kvůli vzhledu...
Motor do sekačky z číny v sobě nečekaně nemá písek... toliko ke kvalitě
- Reklama
Re: Závady
takže pánko kupoval podla obalu Fakt potom reklama funguje.
pred kupou treba čitat na nete sice všetko nemusi byt prvda ale treba mat prehlad.
Kto spominal že domontovaval filter paliva ja alebo ti? Piesok som spominal ohladom fitra, tak čitat s porozumenim. Ešte čo tam stalo 4 tisic na tej montaži palivoveho filtra?
Neviem čo by si sa stebou stalo mat Audinu 3 litrovim motorom v ktorej by ti kľakol motor po 150 tisic a oprava by vyšla na 200tisic. Vidiš stavaju sa aj horšie veci ako to čo sa stalo tebe.
pred kupou treba čitat na nete sice všetko nemusi byt prvda ale treba mat prehlad.
Kto spominal že domontovaval filter paliva ja alebo ti? Piesok som spominal ohladom fitra, tak čitat s porozumenim. Ešte čo tam stalo 4 tisic na tej montaži palivoveho filtra?
Neviem čo by si sa stebou stalo mat Audinu 3 litrovim motorom v ktorej by ti kľakol motor po 150 tisic a oprava by vyšla na 200tisic. Vidiš stavaju sa aj horšie veci ako to čo sa stalo tebe.
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Re: Závady
Na dodělání filtru mě nic 4 k nestálo, cena je myšlená se vstřiky, ty mě stály 4k... Co se týká písku v nádrži nebo něco podobného netuším, ale nedivil bych se, přeci jen výše zmíněná minimální kontrola kvality zde chybí..
Problém byl v tom že v roce 2018 stále bylo po netu na českých webech naprosté kulo co se týká tipa... Skoro nikdo ho u nás nekupoval.
Až okolo 19-20, když jsem začal prolézat polská fóra kvůli nekončícím průserům auta a kopání spojky jsem dohledal spoustu věcí které jsem ani nehledal a došlo mi jakou srandu jsem si koupil.
Minimální prodeje byly očividně i v anglicky mluvících zemích, protože v době koupě nebyly recenze jiné než typické ódy na nový vůz... a možná to někoho překvapí ovšem polsky neumím, proto jsem v době koupě koukal spíš po webech které nemusím překládat překladačem, a anglicky umím naopak velmi dobře.
Na PL fórech už co se týká závad toho bylo hodně a v podstatě je těžší najít díl který by neměl problém...
Na to že auto bylo (jasně v sedanu) venku od roku 2015 je zde spousta nedořešených věcí na které fiat hází bobek.
V době koupě nebylo na trhu v této ceně nic co by nevypadalo jako akvárko nebo nebylo ve stejné výbavě o 50až 100k dražší... ovšem při pohledu zpětně jsem měl spíš koupit nějakou ojetinu za 150 a asi bych na tom byl lépe. Už jen kvůli toho že ve svém okolí mám spoustu lidí s auty ve věku 10let+ a nečekaně pod ním a v motorovém prostoru strávili méně času jak já s novým ITALEM. MOJE CHYBA BYLA I NAPROSTÉ ODMÍTÁNÍ 3HRNKU S FUKAREM když jsem auto vybíral, což vyloučilo už v roce 2018 velkou část konkurence. Při pohledu zpět a na ojeté 3hrnky v mém okolí (i v rodině) to jsou nakonec ve srovnání s mou 1.4atmo spolehlivější motory, které není problém startovat v horku a kterým neřinčí hydroštely po 60kkm. Po výměně je zatím ticho takže to nebyla pumpa, ale skutečně ty hydra...
Sranda na kterou jsem si zrovna vzpomněl je že cca půl roku po koupi, když jsem byl u auta se vedle mě zastavil starší pán a ptal se jestli mám problémy se starty. Prý má stejné auto syn a že to furt dělá bordel a že se servis odvolal na nekvalitní benzín (klasika). Když se nad tím zamyslím, tak v okolí byly tuším 3 tipa (v té době) 2x atmosféry co se sraly a 1 diesel (asi ok) jednalo se respektive o roky 2018-2019. Tomu říkám dobrá kvalitka
K tomu Audi přirovnání: upřímně mám paradoxně větší povědomí o průserech snad všech vag motorů než u fiata (protože se toho k fiatu nedá moc najít a nikdo se o tom moc nebaví). Pokud si někdo kupuje tyhle auta jako nové tak je mu asi buřt že za 150kkm klekne motor, protože se bavíme o sféře lidí co nemají hluboko do kapsy... (na podobné auto jako nové (RS6) bych šetřil víc jak 20let a musel bych se jó uskromnit).
Problém byl v tom že v roce 2018 stále bylo po netu na českých webech naprosté kulo co se týká tipa... Skoro nikdo ho u nás nekupoval.
Až okolo 19-20, když jsem začal prolézat polská fóra kvůli nekončícím průserům auta a kopání spojky jsem dohledal spoustu věcí které jsem ani nehledal a došlo mi jakou srandu jsem si koupil.
Minimální prodeje byly očividně i v anglicky mluvících zemích, protože v době koupě nebyly recenze jiné než typické ódy na nový vůz... a možná to někoho překvapí ovšem polsky neumím, proto jsem v době koupě koukal spíš po webech které nemusím překládat překladačem, a anglicky umím naopak velmi dobře.
Na PL fórech už co se týká závad toho bylo hodně a v podstatě je těžší najít díl který by neměl problém...
Na to že auto bylo (jasně v sedanu) venku od roku 2015 je zde spousta nedořešených věcí na které fiat hází bobek.
V době koupě nebylo na trhu v této ceně nic co by nevypadalo jako akvárko nebo nebylo ve stejné výbavě o 50až 100k dražší... ovšem při pohledu zpětně jsem měl spíš koupit nějakou ojetinu za 150 a asi bych na tom byl lépe. Už jen kvůli toho že ve svém okolí mám spoustu lidí s auty ve věku 10let+ a nečekaně pod ním a v motorovém prostoru strávili méně času jak já s novým ITALEM. MOJE CHYBA BYLA I NAPROSTÉ ODMÍTÁNÍ 3HRNKU S FUKAREM když jsem auto vybíral, což vyloučilo už v roce 2018 velkou část konkurence. Při pohledu zpět a na ojeté 3hrnky v mém okolí (i v rodině) to jsou nakonec ve srovnání s mou 1.4atmo spolehlivější motory, které není problém startovat v horku a kterým neřinčí hydroštely po 60kkm. Po výměně je zatím ticho takže to nebyla pumpa, ale skutečně ty hydra...
Sranda na kterou jsem si zrovna vzpomněl je že cca půl roku po koupi, když jsem byl u auta se vedle mě zastavil starší pán a ptal se jestli mám problémy se starty. Prý má stejné auto syn a že to furt dělá bordel a že se servis odvolal na nekvalitní benzín (klasika). Když se nad tím zamyslím, tak v okolí byly tuším 3 tipa (v té době) 2x atmosféry co se sraly a 1 diesel (asi ok) jednalo se respektive o roky 2018-2019. Tomu říkám dobrá kvalitka
K tomu Audi přirovnání: upřímně mám paradoxně větší povědomí o průserech snad všech vag motorů než u fiata (protože se toho k fiatu nedá moc najít a nikdo se o tom moc nebaví). Pokud si někdo kupuje tyhle auta jako nové tak je mu asi buřt že za 150kkm klekne motor, protože se bavíme o sféře lidí co nemají hluboko do kapsy... (na podobné auto jako nové (RS6) bych šetřil víc jak 20let a musel bych se jó uskromnit).
Re: Závady
Pro @JindraS
Asi jsi měl smůlu na auto "vyrobené v pátek nebo v pondělí" , já si nemohu stěžovat na nic, vše původní včetně baterky, kostí,atd.
Asi jsi měl smůlu na auto "vyrobené v pátek nebo v pondělí" , já si nemohu stěžovat na nic, vše původní včetně baterky, kostí,atd.
Tipo 1,4 T-Jet kombi 2017
Stilo 1,4 3dv.2004
Ex. Stilo 1,6 kombi 2006
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/889832.html
Stilo 1,4 3dv.2004
Ex. Stilo 1,6 kombi 2006
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/889832.html
Re: Závady
Svoju plechovicu som kupoval dá sa napísať pred koncom vyrobí. Na nete bolo už o ňom veľa popísané. Aj tu na Fiat fórum je jeden príbeh z Bravo 2 kde mal od začiatku nekonečné problémi. Aj tak som do toho išiel. Bral som najjednoduchšiu verziu.
V dnešnej dobe vybrať auto je uz problém.
Štvorvalce v EU vymreli. Výber je len trojvalec hybrid alebo elektro z čoho mi je
Teraz mi padla do oka nová 600 len ťa motorizácia to isté čo Peugeot, Citroen, Opel, jedno a to isté len iný obal. Mnoho elektroniky, všetko ovládané softvérovo skrátka na Pikaču.
V dnešnej dobe vybrať auto je uz problém.
Štvorvalce v EU vymreli. Výber je len trojvalec hybrid alebo elektro z čoho mi je
Teraz mi padla do oka nová 600 len ťa motorizácia to isté čo Peugeot, Citroen, Opel, jedno a to isté len iný obal. Mnoho elektroniky, všetko ovládané softvérovo skrátka na Pikaču.
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Re: Závady
Preto držíme pri živote 20-ročné krabice.
O motory, prevodovky nemám obavy len som ešte nevyzrel na hrdzu.
O motory, prevodovky nemám obavy len som ešte nevyzrel na hrdzu.
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Re: Závady
Hmm taky jsem si myslel ze se moje astra dozije 20 let pristi rok, ale kdyz ti umre automat 2x behem 3 mesicu, uz to resit nechces
Re: Závady
Zo skúseností kolegov a známych viem, že pre nás automat nikdy - hoci by sa v zápchách hodil.
Roztrhnuté spojkové lanko sa rieši lacnejšie.
Roztrhnuté spojkové lanko sa rieši lacnejšie.
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Re: Závady
Dával som sem na fórum foto hrdze ktorá sa objavila okolo gumených zaslepiek na podbehoch, ešte že auto je biele plechovica má 14 rokov ak výdrži desať budem spokojný.
Jediné čo som urobil oškrabal, vykefoval, pretrel farbou na hrdzu a nastriekal do vnútra vosk.
Chcel som naliať olej do prahov ako sa to robilo na F 128
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Re: Závady
Kdyz bydlis ve velkem meste, automat je k nezaplaceni. Ted mam po 20 letech jezdeni s automatem pujceny manual a to je utrpeni. Nechapu ze nekoho bavi radit
Ale pravda, na servis to je drahy, nebo spis mnohdy neopravitelny.
Re: Závady
Mám tipo od nova 2019. Závady- pískal větrák topení, v 70 tis vyměněny brzdy - kotouče i desky vpředu i vzadu, teď něco klepe u pr. př.kola ( asi vrchní uložení tlumiče), jinak pohodový auto. Za tu cenu co tipo stálo super auto.