
Nová Grande Panda 1.2 benzín s manuálním šestikvalem
Moderátoři: peta.smolik, Globusman
Nová Grande Panda 1.2 benzín s manuálním šestikvalem
Zdar Lidi. Chci se zeptat jestli má někdo informace jaký typ motoru má být v inzerované Grande Pandě. Vím že to má být přeplňovaný tříválec 74 kilowatt, ale jaký typ rozvodů by tam měl být ? Citroen prý používá nějaký PureTech kde se rozvoďák machá v oleji
Na jiných stránkách jsem četl že prý to má mít řetěz. Tak se chci zeptat jestli někdo ví jaký z těchto typů rozvodů Fiat u 1.2. 74kw používá. Domnívám se že to bude stejný motor jaký teď začínají nabízet v hybridech.

- Reklama
Re: Nová Grande Panda 1.2 benzín s manuálním šestikvalem
Moc růžově bych si to nemaloval. Nechci aby to vyznělo skepticky, je to věc vkusu, ale na tomto autě se mi nelíbí vůbec nic.
První průser je Stellantis. To nebudu rozepisovat, ale dělají převratné zákaznicky nepřívětivá rozhodnutí. Rozhodnutí jsou proti zaběhlým jistotám v automobilovém průmyslu.
Druhý průšvih, že i když je to Panda, je to Grande. Bude to obrovský auto a to je mimo původní koncepci. Ztratí miliony původních zákazníků, co kupovali malá auta. Je o pár mm delší než trojková Fabie. Měří tedy 4 metry. S ohledem na rozměr vozu bude mít i velký průměr otáčení jak je zvykem u podobných kategorií. Toho si při koupi málokdo všimne, ale obtěžuje to při každém parkování, u supermarketu, neotočíš se na široké silnici bez couvání a obtížně to zvládne mini kruhové objezdy. Zrovna nedávno jsem jich několik viděl. Například v Radotíně a na Černém mostě směr na Satalice.
Vím to od mnoha kolegů od většího počtu modelů napříč značkami. Bohužel otáčení na 11 metrech je pro kategorii větších aut a střední a prodloužené dodávky ! Tohle auto se s ohledem na manévrování absolutně nehodí do města, kam je určeno a to pozná až každý sám na vlastní kůži.
Třetí průser, na který se dívám kriticky jsou prolisy na dveřích včetně nápisu. Kromě toho, že je to násilná megatrapárna, budou se v tom držet sračky a při mytí dojde relativně brzy k poškození laku právě v těch záhybech. Mohli se poučit u modelů jednotlivých aut jiných značek, která se nijak zvlášť nerozšířily. Mimořádně málo praktický člověk, nebo jako módní výstřelek se to dá představit, že plní svůj účel. Ani jeden ze skupiny si nepůjde koupit Pandu ani Grande Pandu, ale mnohem okázalejší auta.
Čtvrtý aspekt je, že pokud někomu tohle všechno nevadí, nepotřebuje vědět jaký je tam motor, protože to bude v každém případě spotřební auto. Spotřebnější, než jsme si doposud představovali. Taky si myslím, že tam bude motor modifikovaný na nejhorší možnou variantu, protože bude jen mild-hybrid. Bude mu pomáhat při rozjezdu elektromotor a proto dává prostor spalovací motor ošidit, kde se dá.
Na oficielních stránkách píšou, že některé hodnoty jsou před homologací. To znamená, že letos se to tu neobjeví a je otázkou, jestli příští rok.
Google našel, že pohotovostní hmotnost 1402 kg a celková 1775 kg. Původní Panda 3 váží 1055 kg a má 51 kw. Oproti Pandě 2 má horší akceleraci.
Grande Panda nebude nic moc ani na rozjezdy do města. Hodně bych přemýšlel, proč si kupovat tak těžký krám, který navíc ještě nikdo nevyzkoušel. Moje filozofie je, že jak si kupuji další auto, mělo by mít lepší akceleraci, než to předchozí. Ne o moc, ale mělo. Začínal jsem s autem na 15s (90. léta), Seicento má 13,8s. Panda3 51 kW má 14,2s. Další auto by mělo mít do 12s i když nehledám trhače asfaltu, ale normální auto do městského provozu. A to jsem hodně konzervativní. Možná Grande překvapí, ale 12s mít rozhodně nebude. Předpokládám, že s ohledem na hmotnost bude mezi 14 a 15s, možná i 16s.
Pátý aspekt je, že takhle nejistý auto nedává smysl kupovat jako nový hned na začátku, dokud se neprojeví mouchy. Jestli tenhle model přečká 3 až 4 roky, aby ty průšvihy odnesli jiní a byl čas aspoň něco vychytat, tak to auto dost rychle otestují pizzaři, kteří tomu dají záhul. Jako nejmenší model není na výběr, s čím jezdit. Rozvozy vždycky berou nové modely, protože spoléhají na spolehlivost nového auta a že opotřebení neuženou na záruku, ale to nikdy tato poslední skupina nepochopí.......
První průser je Stellantis. To nebudu rozepisovat, ale dělají převratné zákaznicky nepřívětivá rozhodnutí. Rozhodnutí jsou proti zaběhlým jistotám v automobilovém průmyslu.
Druhý průšvih, že i když je to Panda, je to Grande. Bude to obrovský auto a to je mimo původní koncepci. Ztratí miliony původních zákazníků, co kupovali malá auta. Je o pár mm delší než trojková Fabie. Měří tedy 4 metry. S ohledem na rozměr vozu bude mít i velký průměr otáčení jak je zvykem u podobných kategorií. Toho si při koupi málokdo všimne, ale obtěžuje to při každém parkování, u supermarketu, neotočíš se na široké silnici bez couvání a obtížně to zvládne mini kruhové objezdy. Zrovna nedávno jsem jich několik viděl. Například v Radotíně a na Černém mostě směr na Satalice.
Vím to od mnoha kolegů od většího počtu modelů napříč značkami. Bohužel otáčení na 11 metrech je pro kategorii větších aut a střední a prodloužené dodávky ! Tohle auto se s ohledem na manévrování absolutně nehodí do města, kam je určeno a to pozná až každý sám na vlastní kůži.
Třetí průser, na který se dívám kriticky jsou prolisy na dveřích včetně nápisu. Kromě toho, že je to násilná megatrapárna, budou se v tom držet sračky a při mytí dojde relativně brzy k poškození laku právě v těch záhybech. Mohli se poučit u modelů jednotlivých aut jiných značek, která se nijak zvlášť nerozšířily. Mimořádně málo praktický člověk, nebo jako módní výstřelek se to dá představit, že plní svůj účel. Ani jeden ze skupiny si nepůjde koupit Pandu ani Grande Pandu, ale mnohem okázalejší auta.
Čtvrtý aspekt je, že pokud někomu tohle všechno nevadí, nepotřebuje vědět jaký je tam motor, protože to bude v každém případě spotřební auto. Spotřebnější, než jsme si doposud představovali. Taky si myslím, že tam bude motor modifikovaný na nejhorší možnou variantu, protože bude jen mild-hybrid. Bude mu pomáhat při rozjezdu elektromotor a proto dává prostor spalovací motor ošidit, kde se dá.
Na oficielních stránkách píšou, že některé hodnoty jsou před homologací. To znamená, že letos se to tu neobjeví a je otázkou, jestli příští rok.
Google našel, že pohotovostní hmotnost 1402 kg a celková 1775 kg. Původní Panda 3 váží 1055 kg a má 51 kw. Oproti Pandě 2 má horší akceleraci.
Grande Panda nebude nic moc ani na rozjezdy do města. Hodně bych přemýšlel, proč si kupovat tak těžký krám, který navíc ještě nikdo nevyzkoušel. Moje filozofie je, že jak si kupuji další auto, mělo by mít lepší akceleraci, než to předchozí. Ne o moc, ale mělo. Začínal jsem s autem na 15s (90. léta), Seicento má 13,8s. Panda3 51 kW má 14,2s. Další auto by mělo mít do 12s i když nehledám trhače asfaltu, ale normální auto do městského provozu. A to jsem hodně konzervativní. Možná Grande překvapí, ale 12s mít rozhodně nebude. Předpokládám, že s ohledem na hmotnost bude mezi 14 a 15s, možná i 16s.
Pátý aspekt je, že takhle nejistý auto nedává smysl kupovat jako nový hned na začátku, dokud se neprojeví mouchy. Jestli tenhle model přečká 3 až 4 roky, aby ty průšvihy odnesli jiní a byl čas aspoň něco vychytat, tak to auto dost rychle otestují pizzaři, kteří tomu dají záhul. Jako nejmenší model není na výběr, s čím jezdit. Rozvozy vždycky berou nové modely, protože spoléhají na spolehlivost nového auta a že opotřebení neuženou na záruku, ale to nikdy tato poslední skupina nepochopí.......
Re: Nová Grande Panda 1.2 benzín s manuálním šestikvalem
Stačí otvoriť viečko olejové a je vidieť či tam je reťaz alebo remeň. Tiež nie som zástanca trojvalcov, kolega mal na víkend novú C3 tiež z touto motorizáciu, vravel pri jeho neokonomicmej jazde bola spotreba 6,2 litra diaľnica a okrese cesty. Ta panda bude to isté len iným obal.
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"