No mne praveze nebucha nic, okrem klasickych tlmenych zvukov pri hrboloch. Ako, auto sedi vcelku dobre, len proste som sa istejsie citil napr. vo Fabii. Vcera som bol trochu posantit po velkom parkovisku, auto sedi, ale stale je tam pocit, ze je dost pretacave a cakam kedy mi uleti zadok
Este som rozmyslal, ci ten pocit nieje zo sedadiel, predsa len bocne hrany niesu moc vystupene a v sedadle sa pri zakrutach hybem do stran aj ja
Hej, tak to mas velmi zaujimave pocity. Jelikoz ocko ma fabku 1.2 htp, tak mam moznost porovnavat, no a poviem ti, ze tam, kde mi u Fabie uskakuje zadok, tak tam Punto sedi ako pribite...skor to vyzera, ze sa to lisi kus od kusu
Mazda2 1.3 TE '08
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
No Punto ako take tiez neskace, len je tam ten osobny pocit, ze mi ten zadok ustreli. Na kazdej nerovnosti na ceste sa proste nakloni.
Fabia co mam k dispozicii je 1.4 16V (101k) a ta sa chova uplne prirodzene, sedi ako pribita.
Mám taký dojem, že tu jeden o voze a druhý o koze ...
Moja skúsenosť je s mojím Puntom a nie nejakým športovým prevedením, ktoré má samozrejme vyladený podvozok na inú jazdu ...
Arrow79 píše:No mne praveze nebucha nic, okrem klasickych tlmenych zvukov pri hrboloch. Ako, auto sedi vcelku dobre, len proste som sa istejsie citil napr. vo Fabii. Vcera som bol trochu posantit po velkom parkovisku, auto sedi, ale stale je tam pocit, ze je dost pretacave a cakam kedy mi uleti zadok
Este som rozmyslal, ci ten pocit nieje zo sedadiel, predsa len bocne hrany niesu moc vystupene a v sedadle sa pri zakrutach hybem do stran aj ja
No ved musiš ako ja zistit kde je hranica prešmyknutia kolies a pri 185 a 195 je to dost daleko aby si to pretočil ved chod na nejaku velku polochu drahu a drbnimu do zakruty a uvidiš ked prešmykne
Ja mam 3dv a povodny majitel tam vymenil pruziny za nejake tvrdsie sportove, je to dost poznat. Auto sa nenaklana v zakrute tolko, nerozkyve sa pri prudsich zatacaniach.
Ale tiez mam vo vacsej rychlosti a velkom zatacani pocit ze skor sa prevrati ako keby sa malo smyknut Tak snad sa raz neprevratim.
Mám tam 195/50/15 a do zatáček sem jel skámošem co má golfa3 a ten jezdí do zatáček dost no a když jsem ho svezl já mojím puntou rychle do zatáček tak volal všechny svatý a že jsem blázen nééé
FANDAKUV FIJÁTEK-->STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v<--115hp r.v.:11/2003 MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v<-------------55hp r.v.:04/1996
No ide o to aka je ta zakruta... a zase, mas uplne ine pneu.. Cize aj to robi svoje.. do 90% zakrut sa da ist bez problemov rychlo, skor mi pocitovo vadia tiahle zakruty na "starych cestach" (boli nahradene dialnicami), resp. ak niekto pozna teraz uz dialnicu medzi ZV a ZH tak vie o akych zakrutach hovorim.
je mi to jasný že to dělaj ty pneu kdybych tam nechal od výrobce tak si moc ostrou jízdu zatáčkami netroufám.
No ale není nic jednodušího tam nějaké to větší pneu fláknout to je na každým
FANDAKUV FIJÁTEK-->STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v<--115hp r.v.:11/2003 MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v<-------------55hp r.v.:04/1996
no ja mam JTD a je to dost poznat, tazky predok lahky zadok ked som to prepiskol do zakruty tak som isiel okamzite rovno zadok odskakuje pri prejazde nerovnosti v zakrutach, no potom som kupil 15 kolesa a pneu toyo T1R 205/45 a drzia ako pribite, podvozok sa mi zda dost nervozny pri vyssich rychlostiach hlavne pri tiahlych zakrutach ,pri normalnych rychlostiach celkom v pohode, som sa nahanal s golfom V tdi a cakam ze ma obehne v zakrutach a nic (kebyze nemam tie pneu tak som v haji) skoro vobec mu to nedrzalo len kvilenie... bol z toho inak namäko ked nemohol obehnut "obycajne mestske auto"