DISKUZE - Punto Diesel 1.7 TD / 1.7 D

Nevíte kam to patří, pište to sem ...

Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
vejvy.f
Fiaťák
Příspěvky: 154
Registrován: 25 dub 2006, 19:26
Bydliště: Ml. Boleslav- Doksy
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojenie podtlak. hadiciek

Příspěvek od vejvy.f »

cvoky1 píše:Mam punto 1.7td 96. Nemohohol by mi sem niekto hodit zapojenie tych podtak. hadiciek. Jedna ide z EGR ventilu druha tusim z posilovaca na brzdy ide to do nejakeho dielu. Neviem co to je mozno spatny ventil. Je to pripevnene pred riadiacou elektronikou.
Ja mam s tymto puntom odzaciatku problemi. Uz som neviem kolkaty majitel a kazdy to asi cele rozsteloval.
Zere mi to 7l nafty. Nad 2800 ot sa mi rozsvecuje v pravo na palubovke kontorolka vstrekovania ale len ked pridavam plyn,neviem co s tym. Bol som aj vo Fiate vDun. Strede,ale nejako sa im nic nechcelo. Ze vraj to turbo nema dostatocny tlak. ako to odstranit alebo v com to moze byt.
Vstrek cerpadlo som dal nastavit a aj trysky su dobre a rozvody su dobre,su vymenene.
Bol by som rad keby mi to zralo tak 5.5l nafty s kludnym svedomim by som to aj niekomu predal.


Za odpovede dakujem.
Ty hadičky od toho EGR ventilu klidně odpoj a utěsni, aby ti neutíkal podtlak z podtlakový pumpy.
Ten díl, co nevíš co je, to je elektroventil, který pouští podtlak do egr ventilu a tím ho ovládá. Když to všechno zacpeš, tak vyřadíš z činnosti ten EGR ventil a má to i trochu příznivý vliv na motor + výkon + nazasírá se motor sračkama z vejfuku.
Ta kontrolka nebude kontrolka vstřikování, ale asi kontrolka turba, ta se rozsvicí, když překročíš maximální tlak, takže zřejmě nefunguje regulace tlaku, ta nevim přesně jak funguje, ale je to mechanicky, takže to bude jen zatuhlý.

A na 5,5l se budeš těžko dostávat, maximálně na dálku, ale nesmíš jet víc než 100km/hod. Já mám průměrnou spotřebu 5,8l /100km město + dálka při rychlosti max 100km/hod. Když jsem jezdil město + dálka kolem 150km/hod. tak byla spotřeba 7,3l.

Tyhle punta maj blbě spřevodovaný převodovky, protože to při vyšších rychlostech točí strašně moc otáček a tudíš to i žere. Točí to pomalu jak benzíňák. Schází tam 6ka, pak by to bylo OK.

Jestli máš další dotazy, tak se ozvi, klidně na ICQ a proberem to.
FIAT PUNTO 1,7TD elx
Lancia Kappa Kombi 2.4i 175koní
Reklama
 

cvoky1
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: 24 dub 2007, 11:21

podtlak

Příspěvek od cvoky1 »

Nemohol by mi sem niekto hodit zapojenie podtlakovych hadiciek na tom elektromag. ventile co otvara aj EGR ventil.

Fiat punto 1.7 td r.96
cvoky1
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: 24 dub 2007, 11:21

turbo

Příspěvek od cvoky1 »

Tak tie hadicky sa mi podarilo najst. Ten Egr som nechel odpojeny.
Len este neviem preco sa mi rozsvecuje kontrolka max plniaceho tlaku turba ked pridam plyn nad 2800 ot/min ked auto mi ani netaha? V com to je? Olej mi to nezere auto nedymi. Je zle turbo alebo nieco co reguluje ten tlak?
bigben.m
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 383
Registrován: 27 lis 2006, 07:54

Příspěvek od bigben.m »

od sacího potrubí k čerpadlu vede hadička,tlak turba přidává naftu-máš ji v pořádku?třeba zteřelý konec a utíká ti tlak-měl sem něco podobnýho na paliu 1,7TD
cvoky1
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: 24 dub 2007, 11:21

Kontrolka tlaku turba.

Příspěvek od cvoky1 »

Mozno som odhalil pricinu preco sa mi rozsvecuje kontrolka max tlaku turba.
Vzadu na turbe je nejaky tlak ventil a ten sa ani nepohne. Len aj tak nechapem ked je teraz max tlak tak ked to bude riadne fungovat tak auto bude mat asi este slabsi tah.
Inak ja som natrafil na dobry srot. Motor mi klepoce ventily to nie su a niekde tu som vycital ze volakto mal tiez vybite ojnicne loziska.
Ked som si kupoval toto punto myslel som si ze budem jazdit do 5 l nafty a zere mi to 7 takze ani tu clovek vobec neusetri. Som z tohto auta sklamany,ale na ine aj tak nemam tak mi neostava nic ine len casom vsetko porobit.
peetan
Fiaťák
Příspěvky: 147
Registrován: 04 črc 2007, 10:54
Bydliště: Č.Budějovice
Kontaktovat uživatele:

motor 1,7TD

Příspěvek od peetan »

Zdrvím všechny majitele dízlového Punta. Pokukuji po tomto autě, je to rok 95, má veškerou výbavu včetně klima, má najeto 180 tkm a je za dobrou cenu. Chtěl bych je na denní dojíždění do práce cca 70 km.
Je tu ale malé ale :
kdysi jsem vlastnil několik fiatů 1,7D-1,9D v Tipu,Regatě, Unu. Po těch zkušenostech, co jsem s nimi měl, jsem se zařekl, že komůrkový diesl od Fiatu nikdy. Je fakt, že nebylo jasné, kolik ty motory vlastně mají najeto, ale v zimě s nimi byl věčný problém. Baterky byly dobré, startery taky, žhavení taky, seřízené vstřiky, tlaky nebyly tak tragické, přesto se jim moc startovat nechtělo. Každý peugeot nebo VW s 300 tkm přitom bez problému nastaroval. Nevím, jestli jsem měl nějakou smůlu, nebo ty motory byly opravdu po smrti. Naproti tomu Tipo 1,7 stojící bůhví jak dlouho na vrakáči, které bylo napůl vybrané, nastarovalo v zimě jen tak na líné převalení baterky hned. Tak fakt nevím
Pokud se nemýlím, i tento motor generačně vychází z koncepece těchto motorů? Jak jsem si v příspěvcích přečetl, tak do Punta se dodával ve verzi 51 a 52 kW? Liší se něčím tyto motory a pokud ano, který byste mi doporučili ? je už tam nějaký rozdíl třeba v elektronice nebo vstřikování oproti starším fiat 1,7 dieslům ? Nebo se zlepšila materiálová kvalita a tyto motory už nemají takové problémy v zimě nebo s opotřebením motoru zvláště ve válcích ? Nerad bych si zase koupil auto a chodil v zimě pěšky. Tak vás prosím o nějaké názory, budu moc rád, díky
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Re: motor 1,7TD

Příspěvek od majco »

peetan píše:Zdrvím všechny majitele dízlového Punta. Pokukuji po tomto autě, je to rok 95, má veškerou výbavu včetně klima, má najeto 180 tkm a je za dobrou cenu. Chtěl bych je na denní dojíždění do práce cca 70 km.
Je tu ale malé ale :
kdysi jsem vlastnil několik fiatů 1,7D-1,9D v Tipu,Regatě, Unu. Po těch zkušenostech, co jsem s nimi měl, jsem se zařekl, že komůrkový diesl od Fiatu nikdy. Je fakt, že nebylo jasné, kolik ty motory vlastně mají najeto, ale v zimě s nimi byl věčný problém. Baterky byly dobré, startery taky, žhavení taky, seřízené vstřiky, tlaky nebyly tak tragické, přesto se jim moc startovat nechtělo. Každý peugeot nebo VW s 300 tkm přitom bez problému nastaroval. Nevím, jestli jsem měl nějakou smůlu, nebo ty motory byly opravdu po smrti. Naproti tomu Tipo 1,7 stojící bůhví jak dlouho na vrakáči, které bylo napůl vybrané, nastarovalo v zimě jen tak na líné převalení baterky hned. Tak fakt nevím
Pokud se nemýlím, i tento motor generačně vychází z koncepece těchto motorů? Jak jsem si v příspěvcích přečetl, tak do Punta se dodával ve verzi 51 a 52 kW? Liší se něčím tyto motory a pokud ano, který byste mi doporučili ? je už tam nějaký rozdíl třeba v elektronice nebo vstřikování oproti starším fiat 1,7 dieslům ? Nebo se zlepšila materiálová kvalita a tyto motory už nemají takové problémy v zimě nebo s opotřebením motoru zvláště ve válcích ? Nerad bych si zase koupil auto a chodil v zimě pěšky. Tak vás prosím o nějaké názory, budu moc rád, díky
Motor je rovnaký len 51Kw má katalizátor a 52kw nie toť vsio a už sa to tu riešilo!
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
vejvy.f
Fiaťák
Příspěvky: 154
Registrován: 25 dub 2006, 19:26
Bydliště: Ml. Boleslav- Doksy
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 1,7TD

Příspěvek od vejvy.f »

peetan píše:Zdrvím všechny majitele dízlového Punta. Pokukuji po tomto autě, je to rok 95, má veškerou výbavu včetně klima, má najeto 180 tkm a je za dobrou cenu. Chtěl bych je na denní dojíždění do práce cca 70 km.
Je tu ale malé ale :
kdysi jsem vlastnil několik fiatů 1,7D-1,9D v Tipu,Regatě, Unu. Po těch zkušenostech, co jsem s nimi měl, jsem se zařekl, že komůrkový diesl od Fiatu nikdy. Je fakt, že nebylo jasné, kolik ty motory vlastně mají najeto, ale v zimě s nimi byl věčný problém. Baterky byly dobré, startery taky, žhavení taky, seřízené vstřiky, tlaky nebyly tak tragické, přesto se jim moc startovat nechtělo. Každý peugeot nebo VW s 300 tkm přitom bez problému nastaroval. Nevím, jestli jsem měl nějakou smůlu, nebo ty motory byly opravdu po smrti. Naproti tomu Tipo 1,7 stojící bůhví jak dlouho na vrakáči, které bylo napůl vybrané, nastarovalo v zimě jen tak na líné převalení baterky hned. Tak fakt nevím
Pokud se nemýlím, i tento motor generačně vychází z koncepece těchto motorů? Jak jsem si v příspěvcích přečetl, tak do Punta se dodával ve verzi 51 a 52 kW? Liší se něčím tyto motory a pokud ano, který byste mi doporučili ? je už tam nějaký rozdíl třeba v elektronice nebo vstřikování oproti starším fiat 1,7 dieslům ? Nebo se zlepšila materiálová kvalita a tyto motory už nemají takové problémy v zimě nebo s opotřebením motoru zvláště ve válcích ? Nerad bych si zase koupil auto a chodil v zimě pěšky. Tak vás prosím o nějaké názory, budu moc rád, díky

Jo, v 51KW a 52KW je rozdíl pouze /kat/bezkat.
ale ještě se dělali 1,7TD 46kw, to jsem ještě nezjistil, v čem je odlišnej, vzhledově je naprosto stejnej, možná má jen menší turbo, nebo nevim.

Jinak Puntem 1,7TD 51KW jsem jezdil teď celou zimu, každej den a žádnej problém nebyl, každý ráno chytal na ťuknutí.
FIAT PUNTO 1,7TD elx
Lancia Kappa Kombi 2.4i 175koní
Intercooler
Fiaťák
Příspěvky: 139
Registrován: 25 pro 2006, 14:43
Bydliště: 4000-5000 RPM

Příspěvek od Intercooler »

Mam TD 46kW a taky mi v zime chyta napoprvy. Jen obcas to nazhavim nadvakrat treba kdyz je venku -20 8) . S autem sem zatim spokojenej.
Punto 1.7 TD60 - Obrázek
Intercooler
Fiaťák
Příspěvky: 139
Registrován: 25 pro 2006, 14:43
Bydliště: 4000-5000 RPM

Příspěvek od Intercooler »

bigben.m píše:od sacího potrubí k čerpadlu vede hadička,tlak turba přidává naftu-máš ji v pořádku?třeba zteřelý konec a utíká ti tlak-měl sem něco podobnýho na paliu 1,7TD
Hele ja mam TD60 rv. 98 a zadna hadicka mi od turba k cerpadlu NEJDE :shock: ,snazim se totiz pripojit ukazatel tlaku a za boha nevim kam... Poradi mi nekdo?
Punto 1.7 TD60 - Obrázek
vejvy.f
Fiaťák
Příspěvky: 154
Registrován: 25 dub 2006, 19:26
Bydliště: Ml. Boleslav- Doksy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vejvy.f »

Intercooler píše:
bigben.m píše:od sacího potrubí k čerpadlu vede hadička,tlak turba přidává naftu-máš ji v pořádku?třeba zteřelý konec a utíká ti tlak-měl sem něco podobnýho na paliu 1,7TD
Hele ja mam TD60 rv. 98 a zadna hadicka mi od turba k cerpadlu NEJDE :shock: ,snazim se totiz pripojit ukazatel tlaku a za boha nevim kam... Poradi mi nekdo?
Ta hadička nejde od turba, ale od toho hliníkovýho sání!!
FIAT PUNTO 1,7TD elx
Lancia Kappa Kombi 2.4i 175koní
Intercooler
Fiaťák
Příspěvky: 139
Registrován: 25 pro 2006, 14:43
Bydliště: 4000-5000 RPM

Příspěvek od Intercooler »

Asi sem blbej,ale proste ji tam nevidim.:? A ma vubec TD60 vyvod tlaku z turba do cerpadla? Me se zda ze nejspis ne...
Punto 1.7 TD60 - Obrázek
vejvy.f
Fiaťák
Příspěvky: 154
Registrován: 25 dub 2006, 19:26
Bydliště: Ml. Boleslav- Doksy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vejvy.f »

Intercooler píše:Asi sem blbej,ale proste ji tam nevidim.:? A ma vubec TD60 vyvod tlaku z turba do cerpadla? Me se zda ze nejspis ne...
Kolik hadic ti vede k čerpadlu?
Musí to mít, protože jakmile zabere turbo, tak to přidá naftu.

Kdyžtak sání i čerpadlo ze 70ky mam. :-)
FIAT PUNTO 1,7TD elx
Lancia Kappa Kombi 2.4i 175koní
Intercooler
Fiaťák
Příspěvky: 139
Registrován: 25 pro 2006, 14:43
Bydliště: 4000-5000 RPM

Příspěvek od Intercooler »

Hele tak ja to zkusim zejtra vyfotit a uvidime 8) Ale myslim ze k cerpadlu dou 2 hadice od naft.filtru a pak jedna tlusta ze sani... Kamos rikal ze to cerpadlo by moh bejt rozdil mezi TD60 a TD70, tak nevim...
Punto 1.7 TD60 - Obrázek
vejvy.f
Fiaťák
Příspěvky: 154
Registrován: 25 dub 2006, 19:26
Bydliště: Ml. Boleslav- Doksy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vejvy.f »

Intercooler píše:Hele tak ja to zkusim zejtra vyfotit a uvidime 8) Ale myslim ze k cerpadlu dou 2 hadice od naft.filtru a pak jedna tlusta ze sani... Kamos rikal ze to cerpadlo by moh bejt rozdil mezi TD60 a TD70, tak nevim...
A o tý co vede do sání se tady bavíme!!!!

Jinak, ještě tam musí jít jedna, vracečka do nádrže.
FIAT PUNTO 1,7TD elx
Lancia Kappa Kombi 2.4i 175koní
Odpovědět

Zpět na „Punto - ostatní diskuse“