HELP - punto neakceleruje

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

mif
Začátečník
Příspěvky: 34
Registrován: 06 říj 2005, 22:36
Bydliště: Ústí n/L
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mif »

Takže srázek ted myslím okolo 8.9 nebo 9.9.07 je prostě povinej :twisted:

Ten datum je nějakej divnej ne? :D
To víčko je čistý.
Fiat Punto 60sx
Reklama
 

FANDAK
Znalec
Příspěvky: 826
Registrován: 17 led 2007, 20:29
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FANDAK »

mif píše:Takže srázek ted myslím okolo 8.9 nebo 9.9.07 je prostě povinej :twisted:

Ten datum je nějakej divnej ne? :D
To víčko je čistý.
No to si piš že je divnej já hlava medvědí :oops:

Má to být 8.12 nebo 9.12.07 tak je to správně dovolte mi odejít :lol:

Myslím že je to vstřikovací jednotka tak to zkus nějak vyzkoušet aby jsi vyloučil další variantu.Chtělo by jsi to někde pučit a zkusit to :wink:
Nebo to nějak přeměřit či vyzkoušet to vstřikování.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Re: HELP - punto neakceleruje

Příspěvek od majco »

mif píše:Ahoj, mám punto 1.2 r.v.97 a problém asi se vstřikováním. Když jedu a šlapu lehce na plyn, je vše OK, auto jede po rovině v pohodě, jakmile však přišlápnu plyn, dusí se. Mám problém se rozjet do kopce, předjíždět je taky problém. Na volnoběh OK. Když na neutrál pomalu přidávám plyn - OK, když ho zmáčknu prudce nejdřív se zadusí, skoro chcípne a pak teprve přidá. Palivovej filtr jsem už měnil, lambdu jsem zkoušel odpojit a pořád stejný. Nevíte někdo co by to mohlo být? Mohly by to dělat svíčky? Nejsou zrovna nejnovější. Chtěl bych zkusit nejdřív najít chybu sám, než to dám za těžký prachy do Fiatu :-(
(jo a žere to tak 12-15litrů)
Tak mal som tento problém na Une 1.1 benzín presne to čo píšeš že netahá a nemá výkon a z nervami na konci rozhodnutý auto predať mi odišla vodná pumpa a v tedy prišlo osvietenie rozvodák bol preskočený o dva zuby!!!!! po výmene čerpadla a nastavení rozvodov som zistil že mám vlastne super autíčko a šlape ako Punto !!! :wink:
tak ak sa ti dá zhod koleso plasty a kukni na ten rozvodák !!!
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vencapunto »

Taky sem měl šoulpej rozvoďák,ale jen o zub a taky to bylo znát.Včera sem nastavil ventily a je to znát jak sviňa.Vejfukový měli malou vůli.Koupil sem podložky jaký mam mít a hle hned to jede o poznání svižňejc.
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
pepe
Začátečník
Příspěvky: 14
Registrován: 20 kvě 2007, 13:32

Re: HELP - punto neakceleruje

Příspěvek od pepe »

mif píše:Ahoj, mám punto 1.2 r.v.97 a problém asi se vstřikováním. Když jedu a šlapu lehce na plyn, je vše OK, auto jede po rovině v pohodě, jakmile však přišlápnu plyn, dusí se. Mám problém se rozjet do kopce, předjíždět je taky problém. Na volnoběh OK. Když na neutrál pomalu přidávám plyn - OK, když ho zmáčknu prudce nejdřív se zadusí, skoro chcípne a pak teprve přidá. Palivovej filtr jsem už měnil, lambdu jsem zkoušel odpojit a pořád stejný. Nevíte někdo co by to mohlo být? Mohly by to dělat svíčky? Nejsou zrovna nejnovější. Chtěl bych zkusit nejdřív najít chybu sám, než to dám za těžký prachy do Fiatu :-(
(jo a žere to tak 12-15litrů)
skus vymenit inducku/y nebo je promer me to taky delalo velka mezera pri prudcejsim seslapnuti plynu a skoro se to zadusilo----
Punto 90koníků
mif
Začátečník
Příspěvky: 34
Registrován: 06 říj 2005, 22:36
Bydliště: Ústí n/L
Kontaktovat uživatele:

Konečně

Příspěvek od mif »

Takže problém je konečně vyřešen.
Bylo to v rozvodech, ale na první pohled to nebylo vidět. Rozvoďák vypadal, že je nastavenej dobře. Značky seděly.
Na řemenici, co je dole na klice je takovej klínek, aby ta řemenice byla v pozici jak má být. Už se mi jednou stalo, že se ten klínek ucvaknul a rozvody sice vypadaly nastavený ok, ale na klice to bylo pootočený(ještě že se to nemůže potkat, protože se to posunulo o hodně). Tenkrát jsem tu řemenici koupil novou a po nastavení ok. Nevim ještě přesně, co se stalo tentokrát protože ještě nemám auto doma, ale co jsem mluvil s klukem co to hledal, tak to zase bylo v tom klínku(posunulo se to asi jenom o málo, protože auto alespoň trochu jelo). Řikal, že tam dal nějakej ocelovej(původní byl myslim hliníkovej odlitej přímo na tý řemenici) a ještě to něčim pojistil.
Od teď vím, že s Puntem nesmím pospíchat, stalo se mi to vždy, když jsem někam hnal (takže sprinty si s nikým dávat nebudu). :-D
PS: při hledání závady jsem kontroloval i palivový čerpadlo a hádejte co se stalo....... - mnozí z vás určitě uhádli, že se mi ulomila ta plastová trubička, na kterou se nacvakne rychlospojka benzínový hadičky. :-( , 800,- v pr..li. A to můžu být rád, že jsem sehnal tak levně.
Fiat Punto 60sx
FANDAK
Znalec
Příspěvky: 826
Registrován: 17 led 2007, 20:29
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FANDAK »

Takže hurá že už víš co to je a bude to v cajku.
Mě by omejvali snad až do vánoc :lol: :lol: :lol:
Vidim že jsem se sek a někdo to tady říkal že to jsou rozvody.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
mif
Začátečník
Příspěvky: 34
Registrován: 06 říj 2005, 22:36
Bydliště: Ústí n/L
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mif »

FANDAK píše:Takže hurá že už víš co to je a bude to v cajku.
Mě by omejvali snad až do vánoc :lol: :lol: :lol:
Vidim že jsem se sek a někdo to tady říkal že to jsou rozvody.
No neboj, že jsem to už nevzdával, už jsem se pomalu začínal smiřovat s tím, že půjde Punto do Fiatu a že mi tam vyměněj půl auta. Všichni říkali: no můžeme zkoušet měnit věci a přijdeme na to. Zaplatíte ale miliooooooooon.
Koukám, že to řešim už od 24. listopadu :-( Docela jsem si odfoukul, Díky všem za rady.
Fiat Punto 60sx
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vencapunto »

Já mam taky jeden poznatek.Auto jelo docela v pohodě,ale nechtělo se mu moc do otáček.Když sem nedávno přetěsňoval motor tak sem se kouk i na ventily.A zjistil sem že na všech vejfukovej ventilech byla vůle jenom 0,15,má bejt 0,45-0,55.Tak sem sehnal slabší podložky tak jak maj bejt a auto najednou jde mnohem líp do otáček.
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Re: Konečně

Příspěvek od majco »

mif píše:Takže problém je konečně vyřešen.
Bylo to v rozvodech, ale na první pohled to nebylo vidět. Rozvoďák vypadal, že je nastavenej dobře. Značky seděly.
Na řemenici, co je dole na klice je takovej klínek, aby ta řemenice byla v pozici jak má být. Už se mi jednou stalo, že se ten klínek ucvaknul a rozvody sice vypadaly nastavený ok, ale na klice to bylo pootočený(ještě že se to nemůže potkat, protože se to posunulo o hodně). Tenkrát jsem tu řemenici koupil novou a po nastavení ok. Nevim ještě přesně, co se stalo tentokrát protože ještě nemám auto doma, ale co jsem mluvil s klukem co to hledal, tak to zase bylo v tom klínku(posunulo se to asi jenom o málo, protože auto alespoň trochu jelo). Řikal, že tam dal nějakej ocelovej(původní byl myslim hliníkovej odlitej přímo na tý řemenici) a ještě to něčim pojistil.
Od teď vím, že s Puntem nesmím pospíchat, stalo se mi to vždy, když jsem někam hnal (takže sprinty si s nikým dávat nebudu). :-D
PS: při hledání závady jsem kontroloval i palivový čerpadlo a hádejte co se stalo....... - mnozí z vás určitě uhádli, že se mi ulomila ta plastová trubička, na kterou se nacvakne rychlospojka benzínový hadičky. :-( , 800,- v pr..li. A to můžu být rád, že jsem sehnal tak levně.
Tak to som rád že je dalšie punto ok :wink:
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
jamir
Fiaťák
Příspěvky: 51
Registrován: 07 srp 2007, 01:39
Bydliště: JM

Příspěvek od jamir »

Už včera se mě zdálo, že je něco v nepořádku, ale až dneska se to potvrdilo.Jakmile se rozjedu tak když mám přišlapnutý lehce plyn tak vše je v pořádku ,ale pak musím sešlápnout tak na 3/4 aby to šlo do otáček, ale i tak se tomu nějak nechce a je to tak o 50% pomalejší - jakoby přidušený :roll: Taky se začalo projevovat ,že při rozjezdu s prokluzem (bez plynu v koloně) při vyšlápnuti spojky občas vyletí otáčky na cca. 1700 :shock: a někdy zase spadnou k 700 :( Netušíte v čem může být problém :?: podle poslechu šlape motor normálně...
Fiat Punto MK1 1.2i 75 ELX
havros
Fiaťák
Příspěvky: 82
Registrován: 15 srp 2007, 12:02
Bydliště: Litoměřice, Ústí n/L

Příspěvek od havros »

Dneska se mi to stalo taky :shock:
Přišlápl jsem plyn úplně na podlahu a nic... Pak se to chytlo tak 2 sekundy po sešlápnutí, celé 2 sekundy se to dusilo.
Pak se to srovnalo a jede v pořádku
Admin SE-tuning.cz
Bylo:
Punto 1,1i (55s) r.v. 98, 3dv. hatchback
Nyní:
Hyundai i30 Made in CZ 1,4 80kW, Indigo Blue
Sob
Znalec
Příspěvky: 603
Registrován: 30 črc 2006, 14:27
Bydliště: HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sob »

vzadu na sani je hadička a ta se pri meneni svicek pretrhne nebo vytahne a pak auto nejede,koukni je vzadu na tom smesovaci pod vzuchacem
jamir
Fiaťák
Příspěvky: 51
Registrován: 07 srp 2007, 01:39
Bydliště: JM

Příspěvek od jamir »

Nevím jak je to možný, ale bylo to tankováním V-Poweru 95 :shock: Už 3 týdny tankuju klasickou 95 a jede to zase jak drak :D Napadá někoho něco jak je to možný?
Fiat Punto MK1 1.2i 75 ELX
Uživatelský avatar
SHANE54
Znalec
Příspěvky: 823
Registrován: 15 čer 2007, 08:42
Bydliště: Lučenec, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SHANE54 »

ja som teraz dal shel v-power 95 na skusku a rozdiel vo vykone som samozrejme nezbadal, ale motor sa mi zda ze ide kus kultivovanejsie. ako moze takyto benzin sposobit poruchu?
Obrázek
Obrázek
stilo-multiwagon-JTD-dynamic
spominame: Punto MK1 1.2 SX 3D, Punto MK2a 1.2 SX 5D
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“