Punto I - poruchy, naklady na udrzbu, servis

Autoservisy, údržba, náhradní díly, vrakoviště, obchody

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
ban
Začátečník
Příspěvky: 1
Registrován: 13 led 2008, 13:58

Punto I - poruchy, naklady na udrzbu, servis

Příspěvek od ban »

zdravim,
chcel by som kupit mensie auto do 100.000,- Sk, 100000 km, 5 dv., volba padla na Fiat Punto I (uz sme ho v minulosti mali a boli sme spokojni).

Nasiel som v bazaroch 2:

1. 1,1 motor, 5dv, r.v. 98, 88.000 km, cena 84.000 sk,
Rádio s kazetovým prehrávačom, Tónované sklá, Imobilizér metalíza,výškovo nastaviteľná sedačka vodiča, garážované,servisované,nehavarované


2. 1,2 motor, 5dv, r.v. 98, 80.000 km, cena 85.000 sk, Airbag vodiča, Posilňovač riadenia, Centrálne zamykanie, Elektrické okná 2x, Klimatizácia mechanická, Rádio s kazetovým prehrávačom

mozete mi prosim napisat vase skusenosti s tymto autom.
ake poruchy alebo nutne investicie mozem ocakavat?

dakujem
Reklama
 

FANDAK
Znalec
Příspěvky: 826
Registrován: 17 led 2007, 20:29
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FANDAK »

Určitě bych šel do motoru 1,2

1,1 měl kamoš od novýho auta v 98 roce a furt se to sralo , těsnění pod hlavou 3X něco s převodovkou , náprava a když měl najeto 180 tis. tak to prodal.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
Vasek176
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 342
Registrován: 07 led 2008, 18:21
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vasek176 »

mno nápravu a tu převodovku bych neřešil...to je normální věc
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vencapunto »

No tak řek bych že asi nejslabší stránka je spojka a zadní náprava.Jinak asi nic moc důležitýho.
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
jirka.pr
Začátečník
Příspěvky: 40
Registrován: 01 kvě 2007, 08:35
Bydliště: Holice

Příspěvek od jirka.pr »

Spojka - když včas podchytnéš problém a vyměníš ložisko (pač se nějak nekamarádí s komínkem převodofky) tak to máš za 4kila, jinač lamela a přítlačák ti podá ruku a máš to cca za 16-18kil.
Ještě se mi nestalo a by jen tak fouklo těsnění (auto už jsem s tím koupil) a je to otázka 4-6kil a nějaká ta ho´dka práce.
Osobně bych šel bych ale do MKII a nechal si jí dovést, to tě na těch 100k sk výjde taky a bude lepší než z bazaru.
Náprava není na naše silnice, vlastně nezpevněné polní cesty.
popotuner
Fiaťák
Příspěvky: 81
Registrován: 12 říj 2008, 01:16
Bydliště: Bray (Irsko)

Příspěvek od popotuner »

Vencapunto píše:No tak řek bych že asi nejslabší stránka je spojka a zadní náprava.Jinak asi nic moc důležitýho.

No ale zabudol si asi na tesnenie pod hlavou to je zakladna chyba fiata punto :D Ja som zatial nabehal 15 000 mile to je priblizne 24000 km a zatial ziadne velke problemy. ked som ho kupil tak som musel vymenit tesnenie pod hlavou a lozisko na spojke bolo zle tak som vymenil aj to a hned celu spojku nech sa s tym nemusim znovu babrat :D a zatial bez problemov az na jeden z motora mi ide cudny klepavy zvuk ale iba ked je motor zohriaty a stoji na volnobehu :(
trutan
Fiaťák
Příspěvky: 69
Registrován: 06 kvě 2009, 20:08

Re: Punto I - poruchy, naklady na udrzbu, servis

Příspěvek od trutan »

popotuner uz si prisiel na to co ti to klepoce v motore ked stojis na volnobeh, mne tam tiez take cosi blabotalo, ani nie ze klepavy zvuk........
Odpovědět

Zpět na „Punto - servis“