MK1 1.2 54kw nestaruje

Elektronika, el. výbava, diagnostika, kontrolky, přístroje

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
E36power
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 19 úno 2008, 11:47

MK1 1.2 54kw nestaruje

Příspěvek od E36power »

Ahoj. Dnes jsem prijel do prace vse v poho. Pak jsem vecer prisel chtel nastartovat a nic svítí ten klíček na palubce oranžovej. Benzin tam jde ale nehazi to jiskru. že by ten imobilizer??
Reklama
 

Stanno
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 396
Registrován: 15 led 2008, 13:33
Bydliště: Prešov, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stanno »

zaujimave
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001
E36power
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 19 úno 2008, 11:47

Příspěvek od E36power »

Prosím o jakou koliv radu.. Ja jen jestli mam skouset treba rozdelovac nebo snimac otacek nebo jestli to nema ceenu kdyz sviti ten kliček..nebo kode..
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vencapunto »

Pokud svítí klíček je chyba v imobilizéru.Zkus testartovat ŘJ,třeba se to vspamatuje
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
E36power
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 19 úno 2008, 11:47

Příspěvek od E36power »

Tak sviti jen kdyz zapnu klicek a po chvilce zasne tak to je asi normalni ne?
A jakse restartuje jednotka??
Stanno
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 396
Registrován: 15 led 2008, 13:33
Bydliště: Prešov, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stanno »

ano..kluc ma na chvilu zasvietit a potom zhasnut..vtedy je to ok ..


RJ restartujes tak, ze odpojis na nejaky cas baterku..neviem presne na ako dlho..skus pol hodinky..
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001
Pun-to
Znalec
Příspěvky: 737
Registrován: 06 čer 2007, 22:25
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od Pun-to »

Stačí na pár vteřin.
Fiat Punto 1,7TD SX rv95
Uživatelský avatar
žabak
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 273
Registrován: 05 čer 2007, 18:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od žabak »

No nejlepší by byla diagnostika, ale ja měl třebas problem, že za studena OK ale když se motor zahřál, tak to chcíplo. Při pokusu startovat se jen rozsvítila stříkačka, tz chyba, ale vůbec žadna snaha naskočit. Vyměnil jsem čidlo otáček a jezdím bez problému :)
Punto MK1 ELX 85_16V 1997 cca 180 000km prodane
FIAT Stilo 1,8 16V Multivagon 2003 cca 110 000km
Honda VT600C Shadow 1994 prodané
http://zabak-momo.rajce.idnes.cz/
Odpovědět

Zpět na „Punto - elektrika“